Buğra hocamızın ağzından :
Mira hoca içeri girince kendimi farklı hissettim , anlayın işte farklı. Bana bakıp sadece "meraba hocam " dedi cidden mi Mira ? Napak bende "meraba hocam " dedim. Uleyn bir insan böyle tatlı, sevimli , masum olabilir mi ? Hele de Peri'ye göre Peri adının tam tersi sürtük. Her gece barda kıçını bile örtmeyen etekler giyiyor. Ama Mira pantolon giyip azıcık makyaj ... Aman her ne haltsa . Eline 12. Sınıf kitabı alıp testleri çözmeye başladı ne yaptığından bir halt anlamasamda içimden sorma isteği geldi. Napıyım içim de birsey tutamıyorum .
Ben: Neden 12.sınıf testleri çözüyorsun?
Mira: Daha yeni mezun oldum da öğrencilere anlatırken zorluk çekmek istemiyorum.
Ben: İlk defa bir öğretmen karşımda test çözüyor. Gerçi benim ihtiyacım yok da neyse .
Mira: Biliyomusun evimde her sınıf için ayrı bi oda var ve her gün çalışıyorum.
Çok şaşırdım cidden değişik biri. İşini seviyo belli. Of neyse bende telefonumu çıkartıp sosyal medyada Mira Yılmazer yazdım. Şok oldum efsane güzel fotoğrafları var.
Bu kız rüya falansa uyandırmayın abi beni. Mavi gözleri öyle tatlı ki. Kendine gel Buğra sen bi playboy sun heheyt onun gibileri çok görüyorum. Telefonu çaldı. Acaba kimdi konuşmak için dışarı çıktı. Ah kim bu şimdi acaba gidip gizlice dinlesem mi? Hayır olmaz yapmam ben çocuk değilim. Ama meraklamadım değil .Mira Yılmazer' in ağzından :
Telefonum çaldı hemen dışarı çıktım arayan Cenk'ti ah yinemi (Cenk Mira ' nın eski nişanlısı) şimdi açmazsam car car beynimin içine sıçardı. Mecburen açtım. Ne istiyo yine merak ediyorum ya da merak etmiyorum 😈
Ne var " diyerek açtım
"Aşkım sana yakışıyor mu böyle kaba olmak özelliklede nişanlına karşı olmuyor böyle güzelim." Dedi şerefsiz senin ağzını kırar biyerlerine sokarım.
" lan şerefsiz beni aldatan sensin bitti o iş tamam mi o aptal beynine sok. Bunu senden nefret ediyorum. Anladın mı ?" Dedim sinirlendim ellerim titremeye başladı bile.
" Sen öyle san bebeyim annen evlenmemizi istiyor. Mağlüm ben holding sahibiyim zenginim kızına zengin koca istiyor demi , " dedi.
Pislikler kapattım yüzüne artık sibirden ağlamaya başladım. Lanet olsun zil çaldı hemen lavaboya girdim elimi yüzümü yıkadım ama yok ben sakin olamam aaağğğhh sakin ben sakin ol ben. Olmaz sinir krizi yine elimi yumruk yapip aynayla bakıştım ve yumruğu aynaya yapıştırdım. Oh be valla rahatladım hemen müdürün odasına gidip derse giremeyecegimi söyledim. Vay be kolay oldu öğretmenler odasįna gittim ve çantamı aldım Sude "noldu iiyimisin tarzinda seyler söyledi. Sadece kafami hayır anlamında salladım. Mehrem hoca yayerime girmesini söyledim. Zaten işi yokmuş. Hızlı adımlarla arabaya bindim annem denen salak karının yanına gittim aslında ona anne demiyorum Sevtap hanım diye seslwniyorum. Gaza daha çok yüklendim yine sinir geliyor bana hemen Sevtap' ın evine geldim zile bastım açtı bana "kızım " dedi bağırdım ben onun kızı değilim ben babamın kızıyım.Çok iyi yazamıyorum okunma sayım az nolur yardım edin artsın size söz daha iyi yazıcam. Sadece yıldıza basıp yorum yapın nolur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGEM
ChickLitBirisi daha 12 yaşında babasını kaybetmiş birisi 14 yaşında annesine elveda demişti. Fark etmeselerde onlar birbirlerinin gölgesi olmuştular.