1. Cine sunt eu?
Eu sunt Izabella, cei apropiati imi spun Bella, am 18 ani si traiesc in Bucuresti, intr-un cartier nu tocmai bine vazut, dar m-am obisnuit. Locuiesc cu cele mai bune prietene ale mele, cu buna mea colega de liceu Katy si cealalta zuza Miky.
Am uitat sa spun, parintii mei sunt divortati si am un frate mai mare, Cristi. De mica am invatat ca trebuie sa fi pe cont proriu si sa nu ma bazez pe altcineva in afara de propria persoana. Am invatat ca trebuie sa lupti cu viata, altfel ea da cu tine de pamant.
Am terminat liceul (unul de prestigiu) si am ales sa traiesc pe cont propriu, sa fac ce vreau, cu conditia sa nu patim ceva rau. M-am plictisit sa fiu fata cuminte si ascultatoare care isi face mereu temele si care e eleva preferata de toti profesorii. Incepand de acum vreau sa ma distrez.
Vreau sa las mastile jos si traiesc nebuneste, sa nu mai am inima de gheata, dar stiu ca daca ai inima de gheata nimic nu te poate atinge, nu multi pot fi indiferenti si fara sentimente, e greu sa ajungi aici, dar si cand ajungi s-ar putea sa ramai asa.
Felul cum arat, hmm... inalta, corp frumos lucrat, imposibil sa nu intorci capul pe strada cand ma vezi , sunt roscata cu ochi caprui cu tente verzui.
Sunt o fire independenta, imi place spontanitate, sa-mi petrec timpul alaturi de cei dragi mie, imi place sa am ultimul cuvant si sa lupt pana la sfarsit pentru ceea ce vreau, intotdeauna obtin ceea ce vreau. Decat sa te iei de mine mai bine te iei la cearta cu dracu. Am uitat sa spun, sunt zodia scorpion si fratele meu m-a invatat sa fiu rea.
Sa va zic cate ceva si despre cele 2 nebune cu care locuiesc... Katy e tipa calma, linistita, dar nu pentru mult timp avand in vedere ca s-a mutat cu mine si cu Miky. E inalta, slabuta si are parul saten, ochi caprui. E cea mai tare tipa pe care o cunosc, ea mi-a fost mereu alaturi pe toata perioada liceului. Miky... ea... e cea mai nebuna persoana pe care o cunosc, am crescut cu ea, ne-am ajutat una pe alta, stim totul una despre alta, ea e varianta mea, dar mai linistita. E cam mica de statura, dar asa cum e, e pitica mea, are parul pana la fund si asa mica cum e ea te poate bate fara sa-si rupa nici macar o unghie. Le ador, nu stiu ce m-as face fara ele, dar sa fiu sincera viata lor ar fi chiar foarte banala fara mine in ea. Eu sunt pata de culoare din viata lor, poate o pata cam prea mare.
YOU ARE READING
Credeam ca te cunosc...
RomanceIzabella, o fata de 18 ani care vrea sa iasa din monotonia in care a trait pana acum si vrea sa faca ceva diferit, sa lase mastile jos si sa-si arate adevarat sa fata. Dar oare cand da de o lume de care a auzit ca trebuie sa se fereasca va ramane ac...