7. Incredere totala

88 3 13
                                    

7. Incredere totala

Am deschis ochii si am descoperit camera imensa, de culoarea oceanului. In incapere era putina lumina, draperiile negre nu le dadeau voie razelor de soare sa inainteze. In camera se afla doar patul imens de 4  persoane.

Amintiri de noaptea trecuta imi vin in minte si realizez ca sunt la Andu acasa. Am vrut sa ma intorc cu fata in directia unde s-ar presupune ca e, dar 2 brate mi s-au incordat in jurul taliei, Andu ma tinea strans parca incercand sa ma protejeze de ceva sau cineva. M-am rasucit in bratele lui pana cand am ajuns cu fata spre el, dar in acelasi timp avand grija sa nu-l trezesc. Mi-am ridicat privirea spre chipul lui frumos si am putut vedea un barbat bland si linistit, niciodata nu l-am vazut asa, mereu iti da impresia de om serios, dur .

Am inceput sa ma joc cu degetele pe pieptul lui pana cand am ajuns cu unghiile la marginea boxerilor lui. Am ridicat incet patura care ne acoperea si am putut sa observ ca e doar intr-o pereche de boxeri albi, m-am uitat la corpul meu si am realizat ca sunt doar intr-un tricou albastru ce-mi lasa la vedere aproape tot fundul. M-am ingrozit la gandul ca Andu a trebuit sa ma schimbe, dar cel putin m-a lasat cu lenjeria intima pe mine.

Am tras repede patura la loc peste noi ca un copil mic care spera sa nu fie prins cand face ceva rau. Mi-am continuat jocul aparent inocent,dar m-am oprit busc cand am simti cum bratul lui Andu se incordeaza si ma trage peste el. Stateam cu picioarele in jurul corpului si cu capul pe pieptul lui, era o pozitie asa relaxanta, dar in acelasi timp cam incomoda. M-am uitat spre el sa vad daca s-a trezit, dar dormea in continuare. Am incercat sa ma dau jos de pe el, dar mainile lui ma tineau prizionera deasupra lui. Daca tot n-aveam ce sa fac am inceput din nou sa ma joc pe pielea lui fierbinte, dar m-am plictisit repede asa ca m-am oprit. Am simiti cum mainile lui se aseaza pe fundul meu si am scos un mic sunet de frustare, dar am primit un marait din partea lui.

Printr-o miscare simpla am ajuns sa fiu eu cea dominata si el dominatorul. Imi tinea mainile prinse la piept si avea corpul intre picioarele mele. Asta pozitie incomoda.

-Nu stiam ca iti place sa violezi baietii, trebuia sa ma anunti si pe mine sa stiu la ce sa ma astept. Spune cu o voce somnoroasa ce-i dada o tenta si mai masculina si excitanta, nu ca nu l-ar ajuta pozitia.

-Nu se cheama viol atata timp cat provoaca placere, nu? Intreb cu o voce nevinovata, ochii ii sclipesc la replica mea.

-Placere e,dar cam naspa cand doar ma incalzesti. 

Nu stiam ce sa mai zic, eram intr-o situatie fara precedent, iar Andu facea lucrurile si mai grele. Mii de senzatii imi cutremurau tot corpul, se pare ca lui ii face placere sa fie in situatia asta.

-Nu inteleg de te plangi, eu am fost dezbracata in somn si nici macar nu te-ai obosit sa-mi pui si pantaloni. 

-Am zis sa nu te trezesc. Spune cu o voce inocenta

-Sau sa-ti dovedesti ca esti mai bun decat Vladimir? II raspund si incerc sa directionez discutia spre un anumit subiect, stiu e ca il atinge acest subiect si pe mine cred ca m-ar atinge. Il simt cum se incordeaza deasupra mea, dar incearca sa-si mentina tonul calm si hotarat.

-Intotdeauna o sa fiu mai bun decat el, in ce pozitii ai stat tu cu mine numai in ultimele 10 minute nu o sa stea el toata viata lui. Tot ce a facut a fost sa-ti bage mana pe sub tricou.Eu am increderea ta deplina, ceva ce el nu o sa aibe nicioadata. Isi termina discursul hotarat, pot sa-i citesc mandria din ton. Ma mira faptul ca stie de ce s-a intamplat la Vladimir acasa, cred ca Andu i-a tinut un intreg discurs si o morala ca bonus.

-Pana la urma nu mai sunteti in razboi, nu stiu cu ce l-ai amenintat, dar nu se mai da la mine si se poarta ca tine. Ii spun amintindu-mi de comportamentul lui Vladimir.

Credeam ca te cunosc...Where stories live. Discover now