6. Incepe jocul

92 3 0
                                    

6.Incepe jocul

Din clipa asta se semneaza destinul meu, o sa lupt ca sa dovedesc ca pot face fata. Stiu ca i-am zis ca vreau sa stau sa vad singura, dar a acceptat prea usor, iar acum daca stau sa ma gandesc bine nu am nici telefon. Sunt eu increzatoare, dar daca patesc ceva nu pot sa-l anunt si nici nu cred ca o sa stea la 2 metrii de mine. Oh, in ce m-am bagat, sper sa iasa bine.

Usa clubului select s-a deschis si am putut vedea o incapere aranjata cu stil, mare, cu oameni care mai de care cu mai multe figuri in cap. Luminile se jucau intre ele dandu-ti o impresie ca intrii intr-o alta lume. Muzica rasuna cu putere facandu-te sa vibrezi si indemnandu-te sa te alaturi dansatorilor si dansatoarelor de pe scena care intretineau in permanenta atmosfera. Am vazut cum in stanga e o masa plina cu pungi cu cadouri, acum inteleg de ce n-a vrut cadou de la mine, acum aducandu-mi aminte asta observ ca nici Andu nu are un cadou.

Stiam clubul asta, dar n-am intrat niciodata in el avand in vedere ca e clubul nu stiu cui si nu intrii decat daca ai card de acces. Se spune ca aici vin baietii de bani gata si nu se intampla lucruri tocmai placute, niciodata n-am vrut sa ajung in el langa un baiat de genu, dar acum sunt cu Andu si ma indoiesc ca o sa patesc ceva.

Am putut sa vad cateva priviri pe mine, unii barbati ma priveau apreciativ, altii temator, altii doar priveau.

 Am putut sa-l observ pe Vladimir cum sta in centru clubului pe o canapea rosie vorbind cu alti tipi, in bratele lui, mai bine zis, pe el avea o roscata care il ajuta sa se distreze un pic. Bleach mi s-a facut scarba numai privind si cred ca si aceeasi parere avea si Andu care privea dezgustat.

Cand ne-am apropiat mai mult de grup Vladimir ne-a observat si s-a ridicat dand-o pe roscata jos. A venit langa mine si mi-a oferit un sarut pe obraz, puteam sa o vad pe tipa de mai devreme cum ma priveste cu ura, o baby, nu exista loc pentru doua roscate si in mod sigur nu ocupi tu locul. Mi-am ridicat privire spre Vladimir care ma scana din cap pana-n picioare.

-Pot sa stiu de ce te-ai imbracat chiar atat de provocator, azi cand ai venit la mine erai o adolescenta si acum esti o domnisoara in toata regula. Spune el cu o voce care ma certa.

-Am crezut ca trebuie sa fiu si eu la nivel cu restul lumii. Spun dand din gene, cred ca acum mi-a observat ochii verzi.

-Acum esti cu un nivel mai sus, iar ochii verzi, o sa bagi pe toata lumea la spitalul de nebuni.

-Eu cred ca o sa ajung eu pe la spital daca ma mai iei in brate tu sau Andu o data, deja am atras majoritatea privirilor din partea fetelor de pe aici, iar roscata aia, m-ai dezamagit.

-Hai pisicuto, nu te supara pe mine, ma distrez si eu un pic, oricum numai la tine imi sta gandul.

-E roscata mea asa ca ia-ti gandul de la ea. Spune Andu jucaus, dar i se citea amenintarea din voce.

-Azi dimineata era cu mine. Spune glumet Vladimir, dar nu stie ca a atins un punct sensibil.

Trebuie sa intervin, il simt pe Andu cum se incordeaza langa mine si imi e ca se iau la bataie acum. Vladimir isi da seama de greasala pe care a facut-o, dar e prea tarziu.

-Da, mai pisi, am fost la tine, dar nici ca mai calc pe acolo prea curand. Educa mai intai matahalele alea cu pistoale sa se controleze, oricum o sa avem si discutia asta candva, de ce ai avea nevoie de matahale cu pistoale sa te apere si sunt sigura ca nu erau singurele pe care le ai.

-Ai dreptate, dar nu vorbim azi, azi ne distram. Dar ca sa vezi ca sunt baiat bun iti dau si tie o matahala de a mea. Am vazut cum face semn unui barbat care era de trei ori cat mine. O Doamne, doar n-are de gand sa ma lase cu asta dupa mine toata seara, nu cred ca se mai apropie cineva de mine mai aproape de trei metrii.

Credeam ca te cunosc...Where stories live. Discover now