4. Lucrurile se clarifica
Aud telefonul cum incepe sa-mi vibreze sub perna si il las sa sune in continuare, sunt prea obosita ca sa ma deranjeze. Tot ce vreau e sa dorm, sa dorm pana diseara daca se poate. Telefonul se opreste din vibrat, dar dupa cateva secunde incepe din nou, cred ca a sunat de cel putin 3 ori pana cand m-am enervant si l-am scos injurand persoana care ma suna, m-am uitat cateva secunde la ecran ca sa pot sa citesc numele apelantului, prima data am crezut ca nu vad eu bine, dar nu era niciun nume.
-Minunat! Spun eu maraind de nervi. Da?! Spun aproape tipand la persoana care a indraznit sa ma deranjeze.
-Buna dimineata si tie. Ma saluta o voce masculina de la celalalt capat.
Am ramas un pic blocata si am verificat din nou numar la telefon, dar in acelasi timp si cat este cesul, era 9, nu se poate asa ceva.
-Cine esti si ce vrei de la mine la ora asta? Spun frustrata.
-Hai draguta, nu-mi spune ca ai uitat asa repede de mine. Spune cu o voce a naibii de sexy.
-Esti un psihopat si ma suni pe mine la ora 9 sa faci glume, dragutu’, iti dau un sfat data viitoare suna in alta parte si macar suna cu numar ascuns daca ai chef de misto. Am spus si i-am inchis telefonul in nas, dar trebuie sa recunosc ca nu-i dau mai mult de 20 de ani.
Imi aud telefonul cum suna din nou si scot o mica injuratura, dar curioasa raspund, daca tot mi-a stricat somnul macar sa ma distrez si eu un pic. De data asta raspund cu o voce cat mai sexy posibil, cat de sexy poate fi la ora 9 dimineata.
-Nu-mi zice ca te-ai si indragostit de vocea mea. Spun cu un ton ironic, dar amuzat in acelasi timp.
-Ti-as zice eu mai multe ca mi-ai inchis in nas si ca m-ai facut psihopat, dar observ ca ti-ai schimbat atitudinea, ma uimesti din ce in ce mai mult.
-Oh, fac si eu ce pot, deci imi poti spune cine esti? Intreb eu un pic pisicit.
-Dar unde ar mai fi farmecul pisicuto, ce-ai zice sa te imbunez putin si sa-ti pun la incercare imaginatia?
Hopaa, imi suna a pericol, dar deja am inceput sa ma joc, asta e, raman.
-Hai sa te vad cat de bun esti. Spun cu o voce provocatoare.
-Pisicuto, iar ma provoci, uite, imagineaza-ti ca sunt in picioare in patul tau si incep sa-mi desfac un nasture de la camasa, il deschid si pe al doilea, ce-ai face m-ai departe?
-Hmm, m-as opri din imaginat, acum ia spune, vrei sa-ti zic cine esti sau preferi sa continui sa te dezbraci pentru mine? Spun eu amuzata.
-Eu as continua sa ma dezbrac, dar sunt cam pudic si ti-ai dat seama cine sunt , imi e rusine acum.
Spune el chitotind si incercand sa faca o voce de baiat timid.
-Dar ieri nu pareai sa ai vreo problema cu dezbracatul in public, mai Vladimir, ce ma fac cu tine? Ia spune cu ce ocazie m-ai sunat la ora asta, ma indoiesc ca ti-a venit cheful de glume erotice si ca m-ai ales pe mine.
-Nu pisicuto, te sunasem sa punem la punct detaliile pentru maine.
-Ooo, detaliile... dar de ce la ora asta??? Spun eu plangandu-ma
-Pentru ca sunt o persoana responsabila si pentru mofturile tale fac orice.
-Oki, iti trimit mesaj cu adresa si la cat sa vina masina sa ne ia, te iert de data asta si nu te pun sa vina limuzina ca e greu de intrat printre stradute cu ea si imi e mila de sofer, dar am pretentii de la tine si vreau o masina pe masura, te las sa ma surprinzi.
YOU ARE READING
Credeam ca te cunosc...
RomanceIzabella, o fata de 18 ani care vrea sa iasa din monotonia in care a trait pana acum si vrea sa faca ceva diferit, sa lase mastile jos si sa-si arate adevarat sa fata. Dar oare cand da de o lume de care a auzit ca trebuie sa se fereasca va ramane ac...