3. Intalnirea
Mi-am parcat masina si am sarit din ea ca un copil mic care e adus in parcul de distractii, dar eu nu eram in parc, eu descopeream libertatea, ce inseamna sa nu mai treabuiasca sa stau sa-mi fac griji ca trebuie sa fiu o fata draguta, de acum vreau sa fiu eu.
Ma uit la prietenele mele si imi dau seama ca pe ele le vreau mereu in viata mea, stiu ca impreuna cu ele pot trece peste orice, stiu ca ele imi inteleg toanele si ca ma iubesc asa cum sunt. Le-am zambit si m-am dus sa le iau in brate.
-Stiti ca va iubesc, nu? Intreb eu inca euforica la gandul de mai devreme
-Oki, de data asta ce-ai mai facut, nu-mi zice ca ai gresit locul sau ora. Iar o sa se ia Andu de mine ca nu ajungem la timp, de la mine are pretentii sa nu intarziem... spune Miky un pic dur
-Si te mai miri ca n-ai parte de momente de genu din partea mea, uite de ce nu ai, mereu le strici tu. Nu am gresit nimic, n-am intarziat si n-am facut nimic, de data asta.
N-am apucat sa termin bine fraza ce o incepuse ca am fost intrerupta de vocea lui Katy care nu-mi indica altceva decat ca vede niste baieti frumosi la orizont.
-Fetelor, nu stiu cum arata baietii cu care trebuie sa ne vedem, dar astia care vin acum sunt ilegal de atractivi. Eu pot sa renunt la intalnirea cu acest Andu, pentru o iesire cu ei. Spune Katy euforica.
Eu, impreuna cu Miky ne-am intors discret spre directia in care se uita si aproape saliva buna noastra colega de apartament, adevarul era ca sunt niste baieti frumosi, fata asta chiar are gusturi bune, dar un mic detaliu nu-l stie ea si am de cand sa ma joc un pic cu ea. Ii fac semn cu cotul lui Miky si cred ca se prinde de ce am de cand sa fac.
-Da, ai dreptate, dar utie ca vin spre noi, ia spune, de care-ti place? Intreb eu dand din sprancene.
-De tipul din spate cu camasa neagra. Spune ea repede si devine un pic panicata , cred ca avea legatura cu faptul ca i-am zis ca vin spre noi.
-Hm, sa te tin in suspans sau sa-ti zic ca primul tip care vine e Andu si ca banuiesc ca aia sunt prietenii lui cu care trebuie sa ne vedem? Spun eu razand cu Miky de prietena noastra care mi-a aruncat o privire urata.
-Hai nu te mai uita urat la noi, uita-te la baiatul tau sexy care pare sa saliveze pe aici si care cred ca deja te vede dansand, dar nu spun in ce fel.
Am bufnit de data asta toate in ras, dar nu observasem ca baietii mai aveau un pas si erau langa noi, m-am uitat la Andu care parea uimit de ce vedea. Pe baiatul asta-l stiu de 2 ani, e cel mai tare baiat pe care-l cunosc, e baiatul perfect, incepand de la corpul sau inalt si impunator pana la comportamentul sau pe care nu-l mai gasesti in zilele astea... hmmm.... il ador pe baiatul asta.
N-am stat mult pe ganduri si i-am sarit in brate ca un copil de 5 ani. Acesta a fost mai mult ca fericit sa ma prinda si sa ma invarta in brate in aer. Stateam cu picioarele incolacite de talia lui, iar el imi sustinea greutatea cu ajutorul mainilor lui care se aflau pe coapsele mele.
Oricine ne-ar fi vazut ar fi crezut ca suntem un cuplu fericit, dar mai frumos decat un cuplu e o prietenie sudata. Cum am mai spus, il ador pe baietul asta.
M-am dat jos din bratele lui si am primit un sarut pe frunte din partea lui. Avea un ranjet pe fata pe care nu-l intelegeam.
-Pot sa stiu de ce ranjesti la mine?
Am intrebat eu curioasa nebagand in seama restul prietenilor care se uitam la noi cam ciudat, dar ce conteaza, fiecare pusese ochii pe cineva.
-Da, ai putea. Te-ai facut roscata Bella, roscata. Stii ca mie nu-mi plac roscatele...
YOU ARE READING
Credeam ca te cunosc...
RomanceIzabella, o fata de 18 ani care vrea sa iasa din monotonia in care a trait pana acum si vrea sa faca ceva diferit, sa lase mastile jos si sa-si arate adevarat sa fata. Dar oare cand da de o lume de care a auzit ca trebuie sa se fereasca va ramane ac...