1.bölüm
Carly kapıdan çıkıyordu.Ben kapının ordan onlara bakıyordum.Kapının arkasına saklandım.Carly okuldan çıktı.Ve ben sınıfa girdim hayal kırıklığıyla."Merhaba ben Kristen" dedim gülümseyerek. "Merhaba Kristen,Bende Joe" dedi tatlı gülümsemesiyle.Of birden bire ne oldu da hoşlandım bu çocuktan.Yoksa aşık mı oldum ? Hayır ya daha bir kere gördüm aşık olamam. "Kristen beni duyuyor musun ?" dedi mükemmel ses tonuyla Joe."Özür dilerim dalmışım bir şey mi diyordun ? " dedim "Şey derste birlikte oturalım mı ? Kimseyi tanımıyorum daha." dedi kaşlarını kaldırarak. "Tabi olur neden olmasın" dedim "Teşekkür ederim" sadece gülümsedim.
Derste bana bakıyordu.Göz göze gelince gülümsüyordu.Çok tatlı.Hareketlerine bakınca beni beğenmiş gibi ama sevgilisi var.Sevgilisi olmasa sevgili olacağımızdan emin olabilirdim.
Evet sonunda zil çaldı.Ders bitti.Stevie yanıma geldi "Bakıyorum yeni gelen çocukla pek samimisiniz" dedi anlamlı anlamlı bakarak."Sevgilisi var" dedim içlenerek.Bir yandan da koridorda yürüyorduk."Sakın bana ondan hoşlanıyorum deme" hiç cevap vermedim."Kristen.Hep zoru deniyorsun üzülmeni istemiyorum.Artık gül biraz.Gülmeni,mutlu olmanı istiyorum" "Ben asla mutlu olamam Stevie.Sende böyle konuşup iyice üzme beni tamam mı?" dedim ve hızlı adımlarla sınıfa gittim.Arkamdan "Kristen" diye bağırdı Stevie.
Stevie'nin sözleri beni gerçekten çok üzdü.Asla mutlu olamayacağıma gerçekten inandım.Her şeyin ne kadar hızlı geliştiğine inanamıyorum.İlk görüşte aşk bu mu oluyordu yani?Onunla asla birlikte olamayacağımızı,asla mutlu olamayacağımı düşünürken çok kötü hisettim.
Stevie benim iyiliğ için uğraşıyordu,biliyordum.Ama bu mutluluk konularında çok hassasım.Ve çevremdekiler "O çocuk zor,birlikte olamazsınız deyince,daha çok bağlanıyorum sanki...
Sınıfta oturdum sırama titriyordum sanki.Ağlamak iyi gelecekti.En iyisi lavaboya gideyim.Lavaboda hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Herkesi çıkarttım lavabodan.Zil çaldı ağlamak iyi gelmişti.Artık sınıfa gidebilirim.Kapıyı açtım ki birisinin kafasına çarptı.
"B-ben çok özür dilerim"
*Umarım beğenmişsinizdir.Multimedyada Kristen ağlarken.Görüşlerinizi yoruma yazın lütfen.60 okuyucu+5 vote+5 yorum yeni bölüm gelir.Sizi Seviyorum*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD LIFE
Teen Fiction"Kötü bir hayata sahip olmak istemiyorum. Mutlu olmak istiyorum, İyi bir hayata sahip olmak istiyorum. Tüm kötü hayatların bir umuda ihtiyacı vardır, Bir umut ışığına. Benim umut ışığım da sen olur musun? ...."