B3/Şimdi Ne Olacak ?

195 42 43
                                    

*Bölüm müziği 'Selena Gomez Come and   Get İt' Bölüm müziklerini anlamlarına göre seçiyorum.Türkçe Çevirisine de bakabilirsiniz.İyi Okumalar*                                                             

   HATIRLATMA

Carly konuşmaya başladı "Size çok güzel bir haberim var.Kaydımı bu okula yaptırdım"

                                                                 3.BÖLÜM

"Ne? " dedim."Sevinmedin mi yoksa Kristen ?" dedi Carly."Ç-çok sevindim" dedim kekeleyerek."Sen sevinmedin mi sevgilim ?" dedi Carly ve Joe'in yanağına bir öpücük kondurdu."Çok sevindim" dedi ve tebessüm etti Joe.Pek sevinmiş gibi görünmüyordu.Bir tuhaflık var ama ...

"Hangi sınıftasın ?" dedi Stevie."Joe'nun sınıfındayım" dedi Carly.Ah evet bir bu eksikti.Okulda sürekli onun yüzünü görmek zorundaydım.Lina ve Amy yetmezmiş gibi birde Carly çıktı başıma.Stevie ile göz göze geldik.Gerçekten çok üzülmüştüm.Hayallerim yıkılmış gibi hissettim.Joe'ya bakıp tebessüm ettim.Joe'da tebessüm etti."Neden hiç konuşmuyorsunuz" dedi Carly kaşlarını kaldırarak."Konuşacak bir şey yok galiba." dedi Joe.Eminim ki Carly bir konu bulurdu."Saçmalama Joe çok konu var.Mesela sevgililer.Kristen önce sen söyle sevgilin var mı ?" "Yok Carly." "Imm peki hoşlandığın var mı ?" "Y-yok  Carly" "Bence var Kristen.Hadi ama söyle bizden mi saklıyorsun.Söz kimseye söylemeyiz" Joe merakla bana bakıyordu.Biricik dostum Stevie sağ olsun kurtardı beni bu durumdan"Yokmuş işte.üstüne gitmeyin" "Peki sen Stevie senin sevgilin veya hoşlandığın var mı?" "Yok Carly"  gülmeye başladı Carly "Mağlum bende Joe ile sevgiliyim ve birbirimize aşığız.Değil mi Joe ?" Joe'nun koluna girdi." Evet" dedi kafasını kaşıyarak ve tebessüm etti (*Multimedyadaki gibi*)  

Tuhaf davranıyor Carly'nin yanındayken,ama benim yanımdayken gayet normal davranıyor.Aman banane ya o sevgilisiyle mutludur yoksa neden onunla sevgili olsun ki.Zil çaldı .Sınıfa doğru yürüyorduk.Joe ellerini cebine sokmuş yürüyordu.Ben de onları izleyerek yürüyordum,Carly ise Joe'yu izleyerek yürüyordu.Carly deli dolu bir kıza benziyor.Sonunda sınıfa geldik.Sınıfa girdik.Joe ile ben oturuyordum ama Carly geldiğine göre artık ikisi oturmalıydı.Çantamı aldım ve başka bir sıraya geçtim.Joe gülümsedi.Bende gözlerimi kaçırarak gülümsedim.

Bayan Melissa  geldi."Merhaba Çocuklar.Oturun" dedi ve oturduk."Bugün aramıza yeni bir öğrenci daha katıldı.Carly arkadaşlarına 'Merhaba' de" "Merhabaa" dedi,ayağa kalktı ve el salladı Carly."Oturabilirsin" dedi ve gülümsedi Bayan Melissa.Gözleriyle sınıfı süzdü ve "Joe,Kristen siz ikiniz oturmuyor muydunuz ?" "Evet Bayan Melissa" dedi Joe.Eski yerlerinize oturun.Dün okulun ilk günüydü ama herkes oturduğu yerde olmalı dedi."Ama Bayan Melissa biz otursak olmaz mı ?" "Olmaz Carly sen arkada ki boş yere otur."dedi Bayan Melissa ve derse geçti.

Sırıttım ve çantamı alıp eski yerime geçtim.Düşünüyorum da ben bir gün içinde nasıl bu kadar  hoşlanmıştım Joe'dan.Bunu birine anlatsam bana inanmaz veya çok tuhaf bulur çünkü sadece bir kere gördüm onu.Joe dikkatle dersi dinliyordu.Başka kimseye bakmıyordu.Sanırım biz Joe ile asla beraber olamayacağız.

Zil çaldı."Ne kadar gıcık bir öğretmen.Oturtmadı bizi"dedi Carly. "Evet" dedim gülümseyerek.Joe başka bir Dünya'daydı sanki."Joe sen iyi misin" dedi kaşlarımı kaldırarak."Evet,evet iyiyim"dedi.Carly ile birbirimize baktık pek inandırıcı değildi sanki bir derdi vardı.

Sınıfta oturuyorduk.Kapının orda Stevie vardı.Stevie'nin yanına gittim."Neler oluyor" dedi."Hiçbir şey"dedim ve güldüm. "Hadi ama Kristen.Anlat bana" "Sadece biraz kötü hissediyorum Stevie.Ama Joe sanki sevmiyor onu" "Bak Kristen kendine umut arama.Hareketlerini dikkatle izle ve ona göre davran" "Tamam Stevie"

*Carly'nin ağzından*

Kapının oraya çıktım.Joe hiç konuşmuyor ve buna üzülüyorum.En iyisi kapının önüne çıkmaktı.Stevie ve Kristen hararetli bir konuşma yapıyorlardı.Onları dinlemeye karar verdim.Kapının arkasına geçtim.Biri hakkında konuşuyorlardı.Bir erkek hakkında.Kulağımı vererek dinlemeye başladım.

"Stevie ama olabilir değil mi ?"

"İnan bilmiyorum Kristen.Hiçbir fikrim yok."

"Onu göreli çok az oldu ama ondan gerçekten hoşlanıyorum."

"Bu çok tuhaf.Kristen sen kimseden kolay kolay hoşlanmazdın."

"Evet hep zamana ihtiyaç duymuşumdur ama galiba hayalimdeki erkeği buldum"

"Şaşırıyorum Kristen.Birden bire nasıl bu kadar hoşlandın böyle.Bu gerçekten çok tuhaf."

Buna inanmıyorum.Kristen'i dostum sanmıştım.Ama o arkadaşım bile değilmiş.

*Kristen'in ağzından*

"Neyse umudumu kesmeyeyim" dedim.Ve birden Carly çıktı karşıma.

"Sizi duydum.Konuştuklarınızın hepsini duydum" dedi ve sinirli bir hali vardı.

Carly her şeyi öğrenmişti.

Evet şimdi ne yapacaktım ?

*Okuyanlar lütfen vote versin ve yorum yapsın.Yeni bölüm daha çabuk gelir.15 vote+15 yorum yeni bölüm gelir.Sizi Seviyorum*

BAD LIFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin