B4/Kapının Ardındaki

160 33 33
                                    

                                                                              

*Multimedyada ki bölüm müziğiyle okuyabilirsiniz*

'Hatırlatma'

"Sizi duydum.Konuştuklarınızın hepsini duydum" dedi ve sinirli hali vardı Carly'nin.

Carly her şeyi öğrenmişti

Evet şimdi ne yapacaktım ?

                                                                        4.Bölüm

"C-carly sen neyden bahsediyorsun" dedim "Kristen konuştuklarınızdan bahsediyorum tabii ki" çok sinirliydi Carly "C-carly ben gerçekten çok özür dilerim" "Kristen ben seni dostum sanmıştım.Buraya daha yeni geldim.İlk geldiğim günden dost buldum dedim ama sen beni hiç dostun olarak görmemişsin." dedi sanki biraz yumuşamıştı Carly."Bak Carly nasıl söyleyeceğimi bilemedim sadece ç-çok özür dilerim" dedim mahçup bir tavırla. "Sana sormuştum hoşlandığın biri var mı diye.O zaman söyleyebilirdin." dedi."O an da söylenmez ki" dedim.Bir tuhaflık vardı."Hoşlandığın kişiyi o zaman söyleyecektin.Ne zaman söyleyebilirdin.Neyse ya.Kimmiş hoşlandığın?" dedi  ve tebessüm etti carly."N-ne ?" o anda zil çaldı ve sınıfa girdik.

Ne yani hoşlandığım kişinin Joe olduğunu duymamış mıydı ?"Allah'ım sana şükürler olsun" dedim ve güldüm.İçim ferahlamıştı.Gülümsedim.Joe ile yan yana oturuyorduk derste.Kısık bir sesle "Ne oldu ?Neden Allah'a şükrediyorsun ?" dedi ve gülümsedi Joe.Bende kısık bir sesle"Hiiç bugün iyi bir gün"dedim ve tebessüm ettim.

Hayatımda iyi şeyler de oluyormuş demek ki.Dersi sıkılmış bir tavırla dinliyordum.Aslında dinlemiyordum dinlemiş gibi yapıyordum.Sonunda zil çaldı.Carly yanımıza geldi.

"Hadi Kristen söylesene kimmiş o" "Carly şimdi sırası değil" dedim ve Joe'i gözümle gösterdim."Hıı tamam anladım.Sonra söylersin ya" dedi ve kafa salladı Carly. "N'oluyor ya.Neyi kimi söyleyecekmiş Kristen ?" dedi anlamamış bir tavır takınarak Joe."Yok bir şey Joe" dedim ve yalandan gülümsedim.

Carly 'de bana imalı imalı gülümsüyordu.Bu kız biraz salak galiba.Tamam iyi kız ama bir salaklık var sanırım.Bu kesin Joe'ya birine aşık olduğumu söyler.Şu kız ne diye bizim okula geldi ya...

Stevie kapının ordan bana 'gel' işareti yapıyordu" İzninizle" dedim ve Stevie'nin yanına gittim."Bu sefer burda konuşmayalım gel lavaboya gidelim" dedim elinden tuttum ve kızlar lavabosuna gittik.Kabinleri tek tek kontrol ettik kimse yoktu.Fısır fısır anlatmaya başladım"Birine aşık olduğumu duymuş.Ama kime aşık olduğumu duymamış" dedim"Bunun için mi sen nasıl dostsun diyordu ne alaka ki dostlukla"dedi ve elini beline koydu Stevie."Ya işte okula yeni geldiği için beni dost olarak görmüş o bana sorduğu halde söylemediğim için kızmış.Biraz saf bir kız"dedim ve Stevie'de güldü."Hadi gidelim" dedi

Ben sınıfa girdim Stevie'de sınıfa girdi.Sınıfta Joe kolunu Carly'nin omzuna koymuş Carly'de başını Joe'in göğsüne koymuştu.Burası okul fingirdeşme yeri değil.Fingirdeyeceklerse başka yere gitsinler.Tamam Kristen kıskanma ve yerine otur.Nereye oturacağım yerimde Carly oturuyor.Tam sınıftan çıkıyordum ki Joe seslendi"Gel Kristen ön sıraya otur"dedi "Hayır ya siz keyfinize bakın"dedim ve gülümsedim.

Zil çaldı.Sonunda.Kapının orda tek başıma dikiliyordum.Keşke Stevie ile konuşsaydım.Sınıfa girdim.Carly yerine geçti ve bende yerime oturdum.Bu son ders olduğu için rahattım.Dersi dinliyordum.Veya dinlemiş gibi yapıyordum

Evet sonunda zil çaldı.Çantamı omzuma geçirdim.Ve kapıya doğru yöneldim.Carly de Joe'nun yanına gitmiş,Joe'yu bekliyordu.Kapıdan çıktım ve Stevie'nin yanına gittim.Beraber okulun kapısından çıktık.Yavaş yavaş konuşa konuşa yürüyorduk."Stevie hep ben sana anlatıyorum.Senin hoşlandığın biri var mı?"dedim "Hayır yok.Ben erkeklerden nefret ediyorum Kristen.Hepsi adi" dedi.

Stevie'nin geçmişte bir ilişkisi olmuştu ve Stevie'yi aldatmıştı.O günden sonra Stevie'nin aşık olduğunu hiç görmedim.Geçmişte dediğim 2 yıl önce yani 15 yaşındayken.15 yaş size küçük gelebilir ama biz hep yaşımızdan olgun kızlardık 10 yaşındayken 20 yaşında gibi davranırdık.

Stevie ile hiç konuşmadan ağır ağır yürüyorduk.Stevie'ye üzülüyorum.Onunda aşık olmasını isterdim.Evet insan aşık olduğu zaman acı çeker ama güzel bir duygudur aşk.

Evin önüne geldik."Görüşürüz Kristen." "Görüşürüz" dedim.Kapıyı açtı ve evine girdi.Ben ağır ağır yürüyordum.Sonunda evin önüne geldim.Kapıyı çaldım.Açan olmadı.Anahtarlarımı çantamın cebinden çıkardım ve kapıyı açıp içeri girdim.Ayakkabımı çıkartıp merdivenlerden yukarıya,odama çıktım.Kapımı kapattım.Annem işten gelmemişti daha.Üstümü çıkartıp altıma eşofman giydim.Üstüme de rahat bir blüz.Saçımı da ev hali topuzu yaptım.

Bilgisayarın başına geçtim.Facebook'umu açtım.Joe'nun facebook'una baktım.Joe,Joe,Joe heh işte bu.Profiline tıkladım.Çok tatlı bir fotoğraf profil fotoğrafıydı.İlişki durumu boştu.Yani ilişki durumu gözükmüyordu.Acaba arkadaşı olmadığım için mi yoksa ilişki durumu yapmamış mıydı?

Sonra Carly'nin Facebook'una baktım.Pek bir şey yoktu.Arkadaşlık isteği gönderdim.Biraz karıştırmakta fayda var.Aslında eklemezdim ama gönderileri gizliydi.Hemen kabul etti.Sanırım o da Facebook'daydı.Gönderilerine baktım.Joe ile bir fotoğrafı vardı.Gıcık.

Facebook'u kapattım.Kapı çaldı.Aşağıya indim,kapıyı açtım.Annem ve babam gelmişti.Yemeğe gitmişler sanırım"Hoşgeldiniz" dedim."Hoşbulduk hayatım" dedi annem.Babam da gülümsedi.Annemi çok seviyorum,babamı da.Onlar çok değerliler benim için."Ben yukarı çıkıyorum" dedim ve yukarı çıktım.Hiçbir şey yememiştim,ama canım hiçbir şey istemiyordu.Televizyonu açtım.The Carrie Diaries vardı.Onu izledim.

Sebastian çok yakışıklı ve Carrie ile çok yakışıyorlar.

Her güzel şeyin bir sonu var.Ve The Carrie Diaries'ında.Bitti malesef.Ne kadar sıkıcı bir hayatım var görüyor musunuz ?Okula git,eve gel,televizyon izle.Hayatım bundan ibaret.Saat gece 12'ydi uyuyamamıştım.Joe'yu düşünüyordum.Allah'ım nasıl bu kadar kolay hoşlanabildim ?Sanki kaç kere gördüm ki ?

Kapı çaldı.Bu saatte kimdi ki ?Annemlerin uykusu çok ağır olduğu için duymamışlardır.Aşağıya indim.Ve kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle şok oldum.

*Multimedya da  Kristen Joe'ya yalandan gülümsediği an.Okuyan herkes vote verip yorum yapsın lütfen.15 vote+15 yorum yeni bölüm gelir.Sizi Seviyorum*

BAD LIFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin