*Bölüm Müziği ile okuyabilirsiniz.Bölüm müzikleri anlamlarına göre seçiliyor.Türkçe çevirilerine bakabilirsiniz.İthaf biricik okuyucum ve yakın arkadaşım Aleyna'ya. İyi okumalar*
-Hatırlatma-
Kapı çaldı.Bu saatte kimdi ki ?Annemlerin uykusu çok ağır olduğu için duymamışlardır.Aşağıya indim.Ve kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle şok oldum.
5.Bölüm
"Joe senin burda ne işin var ?" "İçeri girebilir miyim Kristen?" dedi.İnanmıyorum Joe bu saatte buraya neden gelmişti ki ?"Tabii.Yukarı çıkalım.Ama sessiz olursan sevinirim.Çünkü annemler uyuyor.Ve seni burada görürlerse hiç hoş bir durum olmaz." "Peki" deyip gülümsedi.
Merdivenlerden yukarı yavaş yavaş çıktık.Odama geçtik.Kapıyı yavaş bir şekilde kapattım."Joe ne oldu ?Bir sorun mu var ?Bu saatte neden geldin?" "Gelmesemiydim?" "Hayır ama ne bileyim.Şaşırdım yani" "Geldim işte " dedi ve gülümsedi.Bende karşılık olarak gülümsedim.Yatağımın üstüne oturdu.Ellerini yatağa yasladı. Ve Ellerini saçlarının arasında gezdirdi.O öyle otururken bende hayranlıkla onu izliyordum."Konuşmayacak mısın ?" dedim."Ne konuşayım ?" dedi."Bilmem mesela gecenin bu saatinde neden burda olduğunu konuşabiliriz" dedim.Sırıttı."Özledim" dedi."Ne" dedim şaşırmış bir ifadeyle."Beni duydun"dedi.Bana bakmıyordu.
"Ama daha bugün,okulda görüştük"dedim."Seni seviyorum." dedi.Tekrar "Ne ?" dedim. "Beni duydun" dedi ve tebessüm etti.Ben şok geçiriyordum.Yüzüme baktı.Gözlerimin içine.Bana farklı bakıyordu.Ben ayakta ona bakıyordum.Bileklerimi tuttu ve beni yatağa oturttu."Sen ne hissediyorsun" dedi fısıltıyla ve yavaş bir şekilde."Carly?" dedim.Kafasını çevirdi.İleriye bakıyordu."Neden onunla birliktesin madem ?" dedim."Bunu söyleyemem " dedi.Ve bana tekrar baktı.Elini yanağıma koydu."Ama şunu söyleyebilirim;Onu değil,seni seviyorum" dedi ve elini omzuma attı.Bende kafamı göğsüne yasladım.
Hayaller.Hayaller.Hayaller.Hayaller gerçek olabilir mi ? İşte benim hayalim buydu.
"Ciddi misin sen.Her an bayılabilirim.Ya da ölebilirim.Omuzlarında.Senin omuzlarında ölebilirim." "Böyle bir şey olmasın.Sen olmadan yaşayamam." dedi ve saçımı öptü.Neler oluyor burda ?Her an bayılabilirim.Şu an ağlayacak gibiyim.Kendimi zor tutuyorum.O ,o yanımda.Mutluluğu yıllar sonra yaşadım.Ben,ben hep acı çektim.Kendimi bildim bileli.
"Joe peki şimdi ne olacak ?" "Ne ne olacak ?" dedi kafamı kaldırarak yüzüne baktım o da bana baktı."Biz.Biz ne olacağız ?" dedim ve kafamı aşağıya eğdim.Ama kafam hala göğsündeydi."Biz.Biz birlikte olacağız Kristen.Sen benim kızım olacaksın.Benim sevgilim.Bunu istemiyor musun ?" gülümsedim. "Ama Carly var." dedim ve kuruyan dudaklarımı yaladım."Onunla bitireceğim." dedi ve tekrar saçımı öptü.
"İlk görüşte aşka inanır mısın ?" dedim."Elbette.Çünkü ben bunu yaşadım." dedi ve gülümsedi."Yaa.Kime peki ?" dedim.Hayır Kristen.Kıskanma kızım."Sana" dedi.Elimde olmadan kahkaha attım."Seni çok seviyorum" dedi."Bende" dedim.İnanamıyorum bütün bunlar nasıl oldu?Allah'ım bana yardım et.Sevgilimin önünde bayılmayayım.Sevgilim.Bir gün bunu diyebilmek harika.Stevie'ye anlattığımda şok olacak.Keşke şimdi anlatabilseydim.Ama uyuyordur.
Dakikalardır o elini omzuma atmış ben kafamı göğsüne yaslamış şekilde oturuyorduk."Joe?" "Efendim" "Şey benim biraz belim ağırdı" dedim ve doğruldum.Sırttı.Bende sırıttım.
"Saat kaç ? " dedim. "Bir" dedi."Ne çabuk bir olmuş " dedim gülümsedim."Seninleyken zaman çabuk geçiyor" dedi ve güldü.
Ben hala şoktaydım.Ne olduğunu anlamamış bir vaziyetteydim.O yüzden ne yapacağımı,ne söyleyeceğimi bilmiyordum.
"Joe ben çok tuhaf hissediyorum" dedim."Nasıl yani ? " dedi."Şu an çok farklı hissediyorum" dedim "Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi ? " "İyi bir şey tabi ki." dedim ve gülümsedim.İkimizde yatağa uzanmıştık."Ya bu bir rüyaysa ? " dedim."Bizde hiç uyanmayız o zaman" dedi ve gülümsedi.
Kalbim saniyede bin kere atıyordu.Umarım kalp krizi geçirmem.Ben,ben çok korkuyorum.Ben ne zaman mutlu olsam,gülsem hep kötü bir şey olur.Ya şimdi de kötü bir şey olursa.Hayır Kristen.Bu sefer belki gerçekten mutlu olacaksın.Derin bir nefes verdim.Kollarını doladı.Uzanıyorduk.Onun kollarında huzurlu hissediyordum.Dünya'dan kopmuştum.Kimse umrumda değildi.Sadece onun o sıcak ,güçlü,kuvvetli kollarının arasında olmak istiyordum.
"Sen,sen çok farklı bir kızsın Kristen." dedi sessizliği bozarak."Nasıl yani ? " dedim "Sen bana tuhaf hissetiriyorsun.Senin yanındayken mutlu hissediyorum.Hemde şimdi ki halimizdeyken dünyadan kopuyorum.Her şeyi,herkesi unutuyorum.Kokun...Kokun beni büyülüyor.Sen çok masumsun Kristen.Çok masum bir kızsın.Senin gibisiyle tanışmadım.Senin gibisini görmedim.Gözlerin...Gözlerine bakınca huzur doluyor içim.Dünyanın kötülüklerinden uzaksın.Sen çok olgunsun Kristen.Çok.Sen o kadar,o kadar güzelsin ki...Sen,sen anlatılamazsın Kristen." "Joe.B-ben çok korkuyorum" "Neden ?" "Ben çok mutluyum.Bu mutluluğum bozulacak diye çok korkuyorum.Senin yanında her şeyden uzağım.Geçmişi bana unutturuyorsun.Bunu nasıl yapıyorsun bilmiyorum.Bana huzur veriyorsun." "Korkma Kristen.Korkunun bu güzel anları mahvetmesine izin verme.Mutluluğun tadını çıkartalım" saçımı öptü.Bu çok hoşuma gidiyordu.
"Senin kollarında uyumak istiyorum.Huzurlu bir şekilde.Tüm sıkıntılardan,tüm dertlerden uzak bir şekilde." dedim. "Seninle uyumak istiyorum.Mutlu bir şekilde"dedi.Ve gülümsedik.
Onun kollarında huzurlu bir şekilde uyudum.Hiç bu kadar huzurlu olmamıştım.Sabah annemin başımda "Kristen uyan artık okula geç kalacaksın" demesiyle gözlerimi açtım.Hemen sağıma soluma baktım.Ne yani hepsi rüya mıydı...
*Okuyan herkes vote verip yorum yapsın lütfen.Multimedyada Joe Kristen'e 'Seni çok seviyorum' derken var.15 yorum+15 vote yeni bölüm gelir.Sizi Seviyorum*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD LIFE
Teen Fiction"Kötü bir hayata sahip olmak istemiyorum. Mutlu olmak istiyorum, İyi bir hayata sahip olmak istiyorum. Tüm kötü hayatların bir umuda ihtiyacı vardır, Bir umut ışığına. Benim umut ışığım da sen olur musun? ...."