*HATIRLATMA*
Lavaboda hıçkırarak ağlıyordum.Herkesi çıkarmıştım lavabodan.Sanırım rahatladımArtık sınıfa gidebilirim.Kapıyı açtım ki birisinin kafasına çarptı.
"B-ben özür dilerim"
2.BÖLÜM
"Canımı yaktın Kristen!" "B-ben özür dilerim Joe" dedim mahçup bir tavırla."Neyse sorun değil" dedi Joe başını tutarak.Sonra başını tuta tuta gitti.Ne yaptım ben kendimi rezil etmiş gibi hissediyordum ki rezil etmiştim zaten.Ne kadar sakarım ben böyle.
Zil çaldı.Hızlı adımlarla sınıfa gittim.Joe'nun yanına oturdum."İyi misin ?" dedim."Evet iyiyim.Sorun yok" dedi ve gülümsedi.Hoca geldi.Bu hocadan nefret ediyorum.Dersi yine sıkıcı sıkıcı anlatıyordu.Kafamı sıraya koydum.Bugün olanları düşündüm.Sonra bir tiz bağırmayla kendime geldim "İstiyorsan yastık da getireyim Kristen ?" "Affedersiniz Bayan Shuffer" dedim utangaç bir tavırla.Herkes bana bakıyordu.Yine rezil olmuştum.
Sonunda zil çaldı.Stevie yanıma geldi.Ayrı sınıflardaydık."Kristen öyle demek istemedim biliyorsun.Sadece mutlu olmanı istiyorum o kadar" Tebessüm ettim."Biliyorum Stevie.Sorun yok." dedim.Bana sarıldı ve bende ona.Stevie ile konuşmak,vakit geçirmek çok hoşuma gidiyordu."Kristen hadi kantine gidelim hem bir şeyler yersin" dedi gülümseyerek."Sen git Stevie canım hiçbir şey istemiyor." "Çok aç olmasam seni sürükleye sürükleye götürürdüm ama neyse.Son ders zaten görüşürüz" "Görüşürüz" dedim.Moralim biraz düzelmişti.Nasıl olsa Joe 'Sorun Değil' demişti.Hem neyin ne olacağını kimse bilemez.Sınıfa gidiyordum ki Lina geçerken omuz attı. "Hey ne yaptığını sanıyorsun Lina ?" "Ay Kristen kusura bakma bilerek oldu" Amy ordan sırıtıyordu."Sen çok olmaya başladın Lina.Canımı sıkıyorsun.Kötü olur bak" dedim kaşlarımı kaldırarak."Ne yaparsın çok korktum ya." dedi gıcık bir şekilde sırıtarak ve Amy'e baktı."Şimdi sana ne yapacağımı gösteririm" dedim.Tam tokat atıyordum ki arkadan elimi biri tuttu.
"Başını belaya sokacaksın.Hadi gidelim" dedi ve elimden tutarak beni sınıf götürdü ve sıramıza oturduk.Bu mükemmel gülüşü,saçları,bakışları olan Joe'ydu.Mutlu hissettim.Ve sırıttım."Kavga mı edecektin ben gelmesem ?" "Joe Lina'yı tanımıyorsun.Çok ileri gitti." dedim."Kim olursa olsun.Kavga etmemelisin.Başını belaya sokabilirsin.Müdürlük olabilirdin.Sen çok iyi bir kızsın ve kavga sana yakışmaz.Ne olursa olsun." dedi ve eliyle omzumu sıvazladı."Haklısın" dedim ve sırıttım.Çok mutlu hissediyordum.Hiç olmadığım kadar mutluydum hemde.Ders boyunca olanları düşündüm.Allah'tan sevdiğim dersti bu ders.Hızlıca geçti.
Bugün Stevie doktora gidecekti.O yüzden birlikte gidemedik.Ağı ağır yürüyordum ve Joe'yu düşünüyordum.Yanımda bir araba durdu ve camı açıldı.Kafasını uzatarak "Hadi atla seni evine bırakayım" Hiçbir şey söylemedim."Hadi gel işte" dedi tatlı bir tavırla."Peki tamam." dedim ve arabaya bindim."Senin ne işin var burda" dedim tebessüm ederek. "Okulun 10 metre ilerisindeyiz.Anormal bir şey değil bence Kristen." dedi ve güldü.Gözleri bir yoldaydı.Bir bende."Haklısın Joe" dedim ve güldüm.
Radyo açıktı."Çok güzel şarkılar çalıyor"dedim."Peki madem şimdi hangi şarkı çalarsa o şarkı bizim şarkımız olsun" dedi"Peki"deyip merakla bekledim.
*MULTİMEDYADA Kİ ŞARKIYI AÇIN.HİKAYE BİTERSE ŞARKI BİTMEZSE DİNLEMENİZİ ÖNERİRİM*
"My Heart Will Go On-Celine Dion.Severim bu şarkıyı" dedi mükemmel gülümsemesiyle."Bende." dedim.Bu bir aşk şarkısıydı.Şarkımız buydu inanamıyorum.Ve çok güzel bir şarkıdır.
"Şimdi şarkımız bu mu yani?" dedim meraklı bir tavırla."Evet bu şarkıyı çaldı yani bu" dedi ve gülümsedi.Bende gülümsedim.Dudağını yaladı ve "Sevgilin var mı ?"dedi."Hayır yok." dedim."Güzel bir kızsın neden sevgilin yok ?" Ben aşk acımı yaklaşık bir ay önce falan atlattım.Hazır hissetmiyorum." dedim ve başımı öne eğdim."Kim bilir hayatına gerçekten seni sevecek biri çıkar.Aşık olursun.Ve mutlu olursun." dedi bana baktı ve gülümsedi."Evet kim bilir "dedim ve gülümsedim."Evin burası değil mi?" "Evet teşekkür ederim Joe" "Ne demek rica ederim" arabadan indim.
Şarkı,onun sözleri aklımdan çıkmıyordu.Galiba birlikte olabilirdik.Hoşlanıyor gibi ama sevgilisi var bu çok tuhaf.Bu düşüncelerle kapıyı açtım.
"Hoşgeldin hayatım.Nasıl geçti ilk günün ?" "Teşekkür ederim anne.Her şey yolundaydı."dedim."Çok sevindim hayatım" "Neyse ben odamdayım.Uyurum belki" "Bu saatte mi saat daha çok erken" "Bilmiyorum anne uyurum belki.Yemeğe çağırma beni.Ben ekmek arası bir şey yerim şimdi." "Peki tatlım iyi uykular" Mutfağa gittim kendime salamlı bir sandviç yaptım.Odama çıktım.Pijamalarımı giydim.İnternetten o şarkıyı telefonuma indirdim.
O şarkıyı dinleyip,olanları düşünüp uyudum....
Sabah alarmımın sesiyle uyandım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Dişerimi fırçaladım.Odama tekrar döndüm.Altıma bir şort ve üstümü salaaş bir t-shirt giydim.Saçlarımı açık bıraktım.Aşağı indim.Bir dilim ekmek yedim.Dolgu topuklu ayakabbılarımı giydim ve çıktım.Yolda Stevie ile karşılaştık."Günaydın" dedi gülümseyerek."Günaydın." ağır ağır yürüyüp konuşuyorduk."Joe'dan hoşlanıyor musun ?" "Bu bir şey ifade etmez Stevie." "Anladım hoşlanıyorsun.Bu senin hayatın karışamam.Ama kendini üzecek bir şey yapma canım" "Tamam Stevie"dedim ve gülümsedim.
Sonunda okula vardık."Görüşürüz" deyip Stevie ile ayrıldık.Sınıfa girdim.Joe yanıma oturdu."Günaydın" "Günaydın" dedim.Ders başladı.Uykumu almıştım.Dersi dikkatlice dinledim.Ve zil çaldı.Kantine gittik Stevie ile.Ağır adımlarla Joe geldi ve yanımıza oturdu."Bir şeyler yer misiniz ?" dedi kibar bir şekilde Joe "Biz yiyeceklerimizi söyledik getirirler birazdan" dedi Stevie.Gülümsedim.O da kendine bir şeyler almaya gitti."Evet bende söyledim birazdan yeriz" dedi ve gülümsedi.
Sağa sola bakınıyordum.Of bu nerden çıktı şimdi ? Carly geliyordu gülerek."Selam" dedi bizde "Selam" dedik.
Joe'yu izliyordum.Carly'e bakarken aşkla bakmıyordu.Sanki aşık gibi değildi.Aşık insanı tanırım.
Carly ile tanıştık .Ben tanıyordum ama neyse.Carly söze başladı "Size çok güzel bir haberim var.Kaydımı bu okula aldırdım"
Bir bu eksikti.Biz mutluyduk böyle.
Artık her şey yeni başlıyordu...
*Multimedyada ki gif Justin Carly ile konuşurken ki hali.10 vote+10 yorum yeni bölüm gelir.Okuyanlar lütfen votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin.Teşekkür ederim.SİZİ SEVİYORUM*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD LIFE
Teen Fiction"Kötü bir hayata sahip olmak istemiyorum. Mutlu olmak istiyorum, İyi bir hayata sahip olmak istiyorum. Tüm kötü hayatların bir umuda ihtiyacı vardır, Bir umut ışığına. Benim umut ışığım da sen olur musun? ...."