ADEL'İN AĞZINDAN:
Bu sene sonunda herşey daha güzel olucak, hissediyorum. Yapmacık arkadaşlardan, sırf param için yüzüme gülüpte arkamdan binbir türlü iş çeviren insanlardan ve yine sırf param yüzünden bana hizmet etmek zorunda kalan insanlardan bu sene sonunda tamamen kurtuluyorum.
Derste hayallerim susmak bilmiyor. Kabul bazılarına göre bu çok saçma bi hayal olabilir ama benim istediğim sadece sıcak bir ortam, beni ben olduğum için seven insanların yanında olmak istiyorum.
Hayallerime Gizem'in beni dürtmesiyle veda etmek zorunda kaldım. Ona anlamaz gözlerle baktığımı farkettiğinde derin bi nefes alarak,
" Ders biteli çok oldu ve ben canım tenefüsümü başka şeylerle harcamak yerine gelmiş burda sana hayatımın erkeğini anlatıyorum aslında onun benden haberi yok ama konumuz bu değil. Asıl konu sen beni dinlemiyon sen hayırdır kızım? Ay yoksa sende mi aşık oldun? Ay kesin aşık oldun sen. Anlat çabuk... "
Allahım sana geliyorum. Başladı yine bu. Siz şimdi bu kim diyosunuz tabi haklı olarak. Bu benim en yakın arkadaşlarımdan biri Gizem. Zaten Gizem'den başka Berçem ve Sinem var. Başkada yok zaten bu ortamda arkadaş edinmen çok zor. Bizde çocukluk arkadaşı olduğumuz için bu kadar yakınız. Aslında Gizem bu kadar konuşkan değildir ama başladımıda sustura bilene aşk olsun. Bi de bir huyu var olayın aslını öğrenmeden hayatta bırakmaz insanın peşini.
Sabırsızca yerinde kıpırdandı ve gözlerimin içine beklentiyle bakmaya başladı. Olayın aslını öğrenmeden beni rahat bırakmayacağı için az da olsa başımdan savmak için düşüncelerimden bahsetmeye karar verdim. Bu biraz zor olucak galiba çünkü onlara bu düşüncelerimden hiç söz etmedim. Söylemeyide düşünmüyordum gerçi. Yoksa beni vazgeçirmek için ellerinden geleni yaparlardı. Derin bi nefes alarak girdim söze,
"Sadece bu senenin sonunda yapacaklarımı düşünüyorum. Yani senin anlayacağın aşk falan yok. Bizim çevremizdeki insanlar ya gücüne güç katmak için ya da kullanıp atmak için yaklaşırlar bize. Buna sevgililerde dahil. "
Biliyorum çok umutsuz konuştum ama maalesef gerçek bu. Ciddiyim kanıtlanmış bişey. Bunu onda ya da bunda görmedim. Bilakis kendimde en ağır şekilde yaşadım.
Gizem bu dediklerimle biraz bozulsada beni anladığını biliyorum. Zaten bozulmasının sebebide geçen seneden beri yan sınıfımızdaki Burak'a aşık olması.
Biz böyle konuşurken sınıfa dersin hocası girdi ve daha selam vermeden ders anlatmaya başladı manyak karı. Bari bi selam verseydin insafsız gelir gelmez derse başlamak nedir ya. Hayır onu geçtim daha okul açılalı üç gün olmuş ne bu acele anlamadım ki.İDİL'İN AĞZINDAN:
Sonunda ders bitti. Çok şükür. Hayır anlamadım ilk günlerden ne aceleleri varsa hemen ders işlemeye başladılar. Ama bu sene sonunda herşey daha farklı olucak. Farklıdan kastım üniversite için gittiğim yerde istediğim kadar aksiyon ve macera yaşayabilecek olmam. Ben aksiyon ve maceraya düşkün birisiyim. E tabi anne ve babamın yanında aksiyon ve macerayı yaşayamadığım için üniversite için başka şehre gitmem benim için büyük bi avantaj. Bilmiyorum benim yaşımdakiler daha çok cafe ve benzeri yerlerde arkadaşlarıyla eylenmek isterken ben yamaç paraşütü yapmayı, araba yarışlarına katılmayı ne biliyim bu tür şeyleri daha çok istiyorum. Yani benim için aksiyon ve macera olsun yeter her türlü işe bulaşırım.
Düşüncelerimle yüzümde tebessüm oluşurken kolumun matkapla delindiğini hissettim. Pardon matkap değil Buğra'ymış. Buğra'ya sinirle bi bakış atarken aynı zamanda da kolumu ovuyordum. Sinirle ağzımdan 'Hı' gibi bişey çıktı. Buğra'da,
"Hı nedir Allah'ın öküzü, insanca konuşmayı bi öğretemedim sana. " dedi. Beni sinir ettiğini belirtmek için sinirle,
"Buğra boş boş konuşup durma söyle ne söyleyeceksen. " dedim.
"İyi be daldın dicektim. " dedi önüne dönüp yürümeye devam ederken. Biz böyle tartışa tartışa eve vardık. Ben eve girerken o bi kat daha çıkacak yazık. Ben bi de bununla aynı apartmanda kalıyorum yaa. Neyse üzüntümü bi köşeye atıp içeri girerkende 'Ben geldim' diye bağırdım. Ama nerden bilebilirdimki içerde beni ağalayarak bekleyen bi annem ve annemi teselli etmeye çalışan bi babamın olduğunu!!NOT: Sizce ne oldu? İdil'in annesi neden ağlıyor?
Diğer bölümde olaya tamamiyle giriş yapmış olucaz inşallah. Sabırla beklemeniz ve birazda merak etmeniz dileğiyle :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLAN GEÇMİŞ
أدب المراهقينOnlarınkisi sadece tesadüften ibaret bir buluşma. Daha fazlası değil. Tamamen evrenin karar verdiği bir dünyada karşılaştı onlar. Hayır, hayır... Sakın yanlış anlamayın! Bu hikaye masum bir kız ve kötü çocuk hikayesi ya da zengin oğlan fakir kız...