Bab 3

913 27 18
                                    


"Kau tak tahu apa salah kau? Kau rampas Syahrin dari aku. Kau tahukan aku cintakan Syahrin. Sebab kau lahir kat dunia ni lah aku kehilangan orang yang aku cintai. "Kata Kamariah. "Cepat uruskan dia. "Kata Kamariah.

"Jangan risau.. Kami akan layan kau sebaiknya. "Kata salah seorang lelaki yang diupah Kamariah. Dia menarik tudung Syahirah. Rambut separas bahu Syahirah ditatap tajam oleh  lelaki itu. Dia mengusap rambut Syahirah.Lelaki yang dipanggil Kai oleh Kamariah memulakan rakaman pada kameranya.

"Cantiknya rambut kau. "Ray bermain dengan rambut Syahirah. "Kenapalah kau sembunyikan rambut kau ni? "Sambil mencium rambut yang ikal itu.

"Lepaskan aku la... "Jerit Syahirah. Syahirah meronta-ronta untuk lepaskan diri.
"Lepaskan aku... Lepaskan aku... Katy... Tolong aku.."

"Baik kau diam kalau tak pisau ni...."Kata lelaki yang bernama Ray sambil meletakkan pisau tu pada muka Syahirah.

"Lepaskan aku.. Tolong.. "Syahirah tidak menghiraukan ugutan Ray.Mukanya terhiris oleh pisau.Darah merah pekat mengalir dipipinya.
"Katy.. Katy... Tolong aku. "Kamariah tidak menghiraukan rayuan Syahirah. Dia hanya tersenyum gembira dengan keadaan Syahirah yang terdesak itu.

"Perempuan ni..."Ray menutup mulut Syahirah. Dia menggunakan pisau itu untuk memotong baju sekolah Syahirah.

"Rakam semua ni.. "Kata Ray kepada Kai.Pakaiannya dikoyak dan dibuang sehingga nampak kulit Syahirah.Ray menyentuh lembut tubuh Syahirah.

"Ugh.. "Syahirah memandang Kamariah meminta simpati.

"Dah la.. Lepaskan dia..Kau kan dah dapat video tu.. "Kamariah memberi arahan kepada dua orang suruhannya.

"Kenapa nak berhenti? Lepas aku rasa perempuan ni aku lepaslah.Tak kan nak biarkan hidangan di depan mata ni.Dia pun tak kisah kan sayang. "Kata Ray sambil mencium pipi Syahirah. "Jangan nangis sayang, nanti abang pujuk sayang. "Katanya lagi sambil membuka pakaian Syahirah. Skirt Syahirah diselak sampai ke betis.

Menyedari orang suruhannya tidak lagi mendengar arahannya. Kamariah mencari idea untuk menghentikan tindakan mereka.
"Aku kata lepaskan dia. Kau tak dengar ke? Aku suruh kau rakam video je.. Lepaskan dia la. "Kata Kamariah sambil memukul lelaki itu dengan sebatang besi yang dijumpainya.Ray jatuh pengsan. Dia tidak menyangka mereka bertindak begitu sekali. Dia hanya hendak menakutkan Syahirah sahaja bukan untuk mencederakan Syahirah. Dia turut tewas apabila Kai berjaya memegangnya dan dia turut diikat.

"Kau tunggu kat sini. Lepas aku uruskan dia giliran kau pula."Kata Kai kepada Syahirah dia mencengkam tangan Kamariah. Dia membuka butang baju Kamariah. Kamariah cuba melepaskan diri tetapi gagal. Kamariah mula teresak-esak. Badannya mengigil tanda ketakutan.

Bukk.. Satu sepakan singgah di belakang Kai.Kai jatuh terpelanting di atas lantai dalam stor sukan.

"Kau buat apa ha? Binatang kau. "Syahrin melemparkan penumbuknya ke arah Kai apabila melihat keadaan Syahirah yang agak seksi.Kai jatuh tersungkur buat kali kedua. Peluh yang membasahi  dirinya membuktikan Syahrin telah mencari Syahirah di setiap blok sekolahnya kerana risau Syahirah yang belum pulang ke rumah.

"Sya tak apa-apa ke? "Syahrin menghampiri Syahirah.Syahirah mengangguk dalam tangisan. Dia membuka baju kemejanya dan menyarungkan pada Syahirah. Dia juga membuka ikatan pada tangan Syahirah. Dia memeluk Syahirah bagi memujuk hati wanita yang dicintainya itu. Dia tahu Syahirah sangat takut. Dia mengusap luka pada wajahnya.

"You are my brother forever. 'Nada dering telefonnya berbunyi.

"Hello... Aku dah jumpa Sya... Dekat stor sukan. "Kata Syahrin.Dia meletakkan telefonnya ke dalam poket.Dia memandang Kamariah yang menangis teresak-esak. Dia menghampirinya. Dia membuka ikatan pada tangan Kamariah.

Abang, I Love You.  (completed)Where stories live. Discover now