8. George-i kurb päev

152 13 3
                                    

Oli imeilus päev. Lund sadas ja puud olid värvilised. Peppa ja George (Peppa salajane sõber) mängisid koos liivakastis. Kuid järsku, lendas George-i mängu dinosaurus taevasse. George hakkas karjuma ja urisema. Peppa üritas teda rahustada, aga see eriti ei toiminud. Peppa mõtles, et võiks siis minna mängupaatidega mängima kuna ilma dinosauruseta pole liivakastis midagi teha.
George aga ei tahtnud mängida. Ta tahtis minna oma dinosaurust otsima.

Siis algas Peppa ja George-i seiklus. Nad käisid läbi Kanada, Saksamaa, Prantsusmaa, Itaalia, Tai, Hispaania, Venemaa ja veel paljude riikide. Dinosaurust ei olnud kusagil. Olles teel Austraalia poole, märkasid Peppa ja George teerulli, kes ühe sipelgaga pikniku nautisid ja teed jõid. Siis, tuli Peppal meelde et ta pidi ju kooli minema, oh ei, ta oli hiljaks jäämas! Peppa mõtles et paneb speed hacki peale ja nii ta tegigi. George jäi üksi ja ta oli kurb.

Peppa esimene tund oli kehaline. Tuli valja et Jungkook on nende keka õps ja neile oli kekasse tulnud külaline, Iron man. Iron man juhtus olema see sama tüdruk (jah tüdruk) kes andis Jungkookile tasuta jäätist kui ta Peppa eest põgenes. Peppa minestas ja ta viidi koju. George aga otsis ikka veel oma dinosaurust. Ta küsis teerullilt ja sipelgat, et äkki nemad on dinosaurust näinud. Nad vastasid et ei ole. Okei, mis siis ikka. George kutsus appi Sandra ehk Katrin Lusti. Algas suur uurimine. Nad käisid veel kõik riigid ja linnad läbi aga dinosaurust ei kusagil.

Siis aga tuli Katrin Lustil mõte. "SEE PIDI OLEMA PR. SELMA, TALLE HIRMSASTI MEELDIB DRAAMAT TEKITADA" ütles ta. "Sa oled nii tark!" hõiskas George. "RRRR SIIT MA TULEN PR. SELMA". Siis läksidki nad pr. Selma juurde. "PR. SELMA??! TEHKE UKS LAHTI!" karjus Katrin ukse taga. Pr. Selma lasi nad sisse. "JAH noh mul on su nõme dinosaurus säh võta ma lihtsalt tahtsin üks naljatilk olla aga ma näen et asjade scammimine ei aita" ütles pr. Selma kurvalt. George-i ei kottinud kuigi ta siiski andis talle ühe kommi et ta ei nutaks. "Sa jäid kunagi auto alla ja nüüd on sul selline vigastus, et jõulud on joke dad" ütles Katrin Selmale.

"Oi päriselt? ma olen šokis" vastas Selma üllatunult. "Häid lambaid sulle" hõikas Katrin. Siis läksid Katrin Lust ja George tagasi koju. Kui George teada sai, et Peppa koolis minestas läks ta kohe teda vaatama ja tema eest hoolitsema. "RRRRRER" tegi George-i dinosaurus. Maagia väel sai Peppa terveks ja kõik olid õnnelikud.

Laste SeiklusedМесто, где живут истории. Откройте их для себя