Twilightile maksti palk ära. Ta mõtles ja mõtles, mida sellega teha. Siis läks ta, ja ostis endale ühe BMW. Siis sõitis ta kohe sellega Muumi juurde, päikseprillid ees. "Yo Muumi mis teoksil" hüüdis ta. "Oi mis imemasin see on" päris Muumi. "See on BMW 201, ei tegelt ma ise ka täpselt ei tea, aga see peaks auto olema" ütles Twilight. "Minu arust on see rohkem nagu uss" vastas Muumi. "Hm ok" ütles siis Twilight ja võttis viinapudeli ning sõitis üle Muumi lillepeenra. Muumit ei kottinud.
Twilight läks järgmisena Pelle juurde. Pelle parajasti harjutas trikkide tegemist, aga ta alati failis, sest ta oli veel liiga väike. "Vaata kui ilus BMW mul on" ütles Twilight. "Mind ei koti" vastas Pelle. Twilight oli nüüd kurb. Ta otsustas minna koju ja teha pelmeene. Ta pani vee keema ja pelmeenid sisse. Siis ta lihtsalt passis seal poti kõrval ja tantsis imelikult. Terve see aeg oli Peppa jälginud Twilighti tegevust ta aknast. Peppa järsku astus sisse.
"Mida sa tarvitanud oled" küsis Peppa. "Oh haha ma ei näinudki sind seal. BMW-d olen tarvitanud vist." vastas Twilight. Siis said pelmeenid valmis. Twilight hakkas sööma ja pakkus ka Peppale. Peppa pani salaja mõned taskusse ja viis vihmaussidele, kes Peppa maja juures maa sees elasid. Siis läks Peppa koju ja märkas, et mingi suvakas scammib ta vihmausse. "HEI SINA SEAL" karjus Peppa. võõras jooksis minema aga ilma vihmaussideta. Peppa ohkas. Vähemalt olid ta ussid alles.
Möödus mitu tundi. Peppal läks kõht jälle tühjaks ja ta otsustas praadida herneid ja peekonit. See oli Peppa lemmik söök. Siis sõi ta kõhu täis ja hakkas oma ussidega mängima peitust. Peppa oli osav peitja. Siis läks ta magama.
Samal ajal pidas Muumi enda kodus partyt, sest ta oli loll. Kui öösel kell 12 sai, läks Muumi hulluks. See oli tal geenides. Aga siis sai kell 00:01 ja Muumil läks hulluse hoog üle. Siis läks ka tema magama. Kõik magasid. Keegi ei näinud õudusunenägu. Keegi ei scamminud Peppa usse.
YOU ARE READING
Laste Seiklused
HumorSiin raamatus on juttu Twilight Sparklest, põrsas Peppast, pingviin Pellest, Muumitrollist, vahel ka detektiiv Sandrast, Jungkookist ja paljudest teistest ning nende seiklustest. Hoiatan, et see on selline "huumor" mis minule ja mu sõpradele meeldib...