9. Segadus

114 11 2
                                    

Twilight ja kõik ta sõbrad sattusid džunglisse. Nad kõik olid väga shook ja neil oli külm. Sandra võttis taskust kohukese ja andis kõigile ühe väikese tüki. Haha keda me ikka lollitame ta ei andnud kellelegi, sest Sandral on kohukese haigus, mis tähendab et ta sööb neid 24/7.

"Ha ha ha ha ha" kostis puu tagant lehtede seest. Järsku hüppas välja mingi olend nimega Sanha. "Mina tõin teid siia, see on teie KARISTUS" ütles ta. "Mille eest" olid kõik segaduses. "Ma ei tea isegi" vastas ta ja jõi oma kõrrejooki edasi. Siis hüppas ta taevasse ja kadus. "Mis asjaaaaa MIDA SA HACKID SIIN" karjus Jungkook ja otsis kõik puu ja lehe tagused jne üle, et Sanhat leida.
Jungkook ei leidnud Sanhat.

"AGA MINA TEAN" hüüdis Pelle. "Siin peab kuskil roheline vesi olema, ma ise lugesin kuskilt" teadis Pelle. "Noh lähme siis otsima seda rohelist vett kuigi ma ei tea miks see tähtis on" ütles Peppa sõber George. Kõik läksid otsima. Nad kõndisid umb 689km. Kuni lõpuks tuli trepp, kust nad kõik üles kukkusid. "AH SA MAIT LAPSED" karjus Jungkook. "Ise sa oled mingi nõrk uss" vastas George. "TULED NORIMA V". Jungkook oli mad. Ta läks George-ile kallale. "LÕPETAGE ARA ISSAND JUMAL" hüüdis neile Twilight. "Oh näETE SEE ONGI JU ROHELINE VESI" ütles siis Muumitroll. Kõik vaatasid rohelist vett nagu mingit maailmaimet. Siis nägid nad, et seal vees oli hästi palju konni.

George tahtis oma dinosauriga neid eemale peletada aga ta dinosaur kukkus vette. George oli kurb. Siis tuli mingi suvakas konn. "RRRRRR" ütles ta ja viskas George-ile ta dinosauri tagasi. Siis tuli ka Sanha sealt rohelisest veest välja. "RARArarapapapa headaega" ütles ta, ja kõik sattusid oma kodudesse tagasi.

Laste SeiklusedWhere stories live. Discover now