Sandra ja ta bff kelle nimi pole teada igavlesid Twilighti salajases burksi putkas. Nad vestlesid ja vestlesid 17 tundi järjest kuni nad magama jäid. JÄRSKU astus Twilighti mitte enam nii salajasse burksi putkasse sisse Ken Kaneki koos Iron maniga. Kanekil ja Iron manil oli nälg aga nad märkasid, et kõik magasid. Iron man läks vihaseks ja karjus. Kõik ärkasid ruttu üles.
"TERE SIIN ON TWILIGHT SABA KUIDAS MA SAAN TEILE BURKSI ANDA" ütles Twilight. "MIS asja sa ajad noor daam? MIS SU VIGASTUS ON?" küsis Kaneki. "OIH omg VABANDUST mul on peal imelik kiht mis aitab mul lugeda ja pilte teha niiet ma olen peast veits külm eks ärge pange mind tähele" vabandas Twilight. "EEEE OK" ütlesid Kaneki ja Iron man koos. Nad mõtlesid et see imelik lilla olevus on imelik ja imelik ja nad otsustasid kuhugi mujale minna. "ISSAND KES SRJFKK NEED olid" karjus Sandra bff. "NEED oliD JU KUULSAD KANEKI JA IRON MAN" ütles Sandra. Twilight minestas ja ta viidi haiglasse. Ta oli haiglas juba 18477 aastat lamanud ja Muumi oli temaga terve see aeg seal olnud. Siis hüppas aknast sisse Jungkook jänese kostüümis. Jungkooki järel viskas keegi väikese punase ratta aknast sisse ka. "MIDA KUIDAS SA JULGED" kostis alt hääl. "Haha ikka juhtub" karjus Jungkook tagasi. Samal hetkel tuli sisse arst, kes teatas et Twilightil on uut kihti vaja, aga selleks et uut kihti saada peab ta enne pelmeene sööma. Siis annetas mingi suvakas oma kihi Twilightile.
Kui Twilight haiglast välja sai jooksis talle vastu pingviinipoeg Pelle, koos ise tehtud ukselingiga. "TWILIGHT TWILIGHT VAATA KUI KAUNIS UKSELINK MUL ON, ISE TEGIN. NII ARMAS ONJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU" hüüdis ta. "Ikka" ütles Twilight. "Olen ma küll üks naljatilk" mõtles Pelle. Nad läksid koos koju ja teepeal võtsid nad ka kampa oa lapse.
YOU ARE READING
Laste Seiklused
HumorSiin raamatus on juttu Twilight Sparklest, põrsas Peppast, pingviin Pellest, Muumitrollist, vahel ka detektiiv Sandrast, Jungkookist ja paljudest teistest ning nende seiklustest. Hoiatan, et see on selline "huumor" mis minule ja mu sõpradele meeldib...