16. Pelle Direktor

49 5 2
                                    

Pelle läks kooli. Koolis kohtus Pelle uute kooli rebelitega, kes olid siis nagu mingid need ultimate kiusajad seal nüüd. "KUS SU RAHA ON RAISK PINGVIINIPOEG LOLO" küsisid rebelite kamp. "Mina ei tea ju" vastas Pelle. Rebelid said kurjaks. Nad viskasid kurgi vastu Pellet ja direktor sai canceri. "Pekki küll, mind visatakse jälle kooli katusele, oehhhhhhhh" mõtles Pelle.


Keset kolmandat tundi, tuligi dire Pelle klassi ja ähvardas teda, et kui kohe katusele ei lähe, hüppab ta katuselt alla ja oi kui suur jama siis tuleb. Kohe reformierakond kaelas ja pressib raha välja. No seda küll nüüd ei tahaks ju. Pelle läkski siis katusele, aga siis hüppas ta ise sealt alla. Dire oli shook, ja arvas, et Pelle suri. Aga ei, Pelle oli kaval ja jäi ellu. Haha millised trikid ikka, täiesti uskumatu omg. Pelle kõndis siis koju nagu mingi gangster, sest ta tegi ju direle 1-0 ära!

Lõpuks siis dire toibus. "Awww that's so sad" ütles dire mõeldes selle peale, et nüüd saab ta veidike vähem raha kui ennem. Järgmine päev läks dire Twilighti juurde raha välja pressima, aga no teades Twilighti, on ta üks burksi king ja elab karbis. Dire sai kohutava kogemuse Twilighti juures. Dire jooksis siis ruttu koju, võttis läpaka lahti ja hakkas oma arvuti kaameraga filmima ennast, sest ta on ju üks creatly youtuberitest! Oeh, tema küll vist elab creatly rahade eest mulle tundub, sest no ega temasugused küll mingit normaalset palka ei saa.

"MA PEAAEGU SURIN??" pani ta oma uue video pealkirjaks. Siis läks ta magama. Järgmine päev läks Pelle jälle kooli. Direktor ei uskund oma silmi, sai šoki ja ta viidi haiglasse.

Laste SeiklusedWhere stories live. Discover now