13. Jungkook Taruk Tarlinnas

124 11 0
                                    

Jungkook läks esimest korda elus üksi poodi. Ta sõi koik saiakesed seal ära, sest ta arvas et need on tasuta. Turvamees tabas Jungkooki teolt. Turvamees ajas Jungkooki taga aga Jungkook jooksis ja jooksis kuna ta ei saanud aru mida ta halvasti on teinud.

Lõpuks hüppas Jungkook külmaletti ja ta sulandus sinna ära nii, et teda enam ei leitud. Jungkook leidis seal salajase portaali. Ta otsustas sealt sisse minna. Portaali taga/sees oli suur põllumaa kus lehmad sõid rohelist muru. Lilled õitsesid. "Mis imelik maa see veel on" mõtles Jungkook. Siis lendas talle rõõmsalt vastu linnuk Eduard (lind+lennuk).

"aHHOI" karjus Eduard. "Ee tere" vastas Jungkook. "Mis sa siin lõuna maal kruusa peal tõttad väike poiss" küsis Eduard. Jungkook ütles siis aga ruttu, et leidis selle portaali ja tuli sisse. "A ok, aga miks sul külmutatud broilerifilee käes on" päris Eduard. "A mis asja *vaatab käte vahele* aa ups mul vist sattus see kätte kuidagi" ütles Jungkook. "SA KÄISID MEIE KALLIST TARUK TARLINNA KANA MÕRVAMAS" oli Eduard vihane. "Eieieiieieiieiieieieieieieiiei ma ei ole mõrvar ma sain selle sügavkülmast seal maailmas kust ma tulen".
Eduard ohkas ja ta otsustas Jungkookile Taruk Tarlinna näidata.

Terve linn oli täis väga hüperaktiivseid isiksusi. Isegi kajakad jõid kõrrejooke. Kuskil tänava nurgas olid tänapäeva Taruk Tarlinna noored. Kaelas kuldketid, capid peas, päikseprillid ees. Üle pooltel nendest olid isegi autod, kuigi ise olid mingi 9 aastased. Järsku hakkas see sama turvamees Jungkooki taga ajama.
Jungkook kuidagi jooksis umbes 630km/h ja ta ei tea kuidas. Turvamees aga oli nagu tigu.

Jungkook hüppas oma maailma tagasi ja lukustas portaali Taruk Tarlinna, et turvamees teda kätte ei saaks. Poes pani Jungkook kana tagasi, aga kuidagi oli see ellu ärganud ja lendas ära. Jungkook mõtles, et okei läheb siis koju. Teepeal tuli talle vastu Muumi suure šokolaadiga.

Ta käis Jungkookile sellega närvidele ja üritas teda sellega ära lämmatada aga Jungkook jooksis koju. Ta hakkas oma asju toimetama. Siis hakkas mingi kärbes ta kõrva juures pinisema. Jungkook oli väga kuri ja ajas ta välja, aga üks kärbse tiib jäi ta näpu külge kuidagi ja Jungkook ehmatas. Õnneks midagi halba ei juhtunud ja ta elas edasi.

Laste SeiklusedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin