O noua zi, o noua ocazie de a-l vedea pe Louis. Numai la asta ma gândeam încă de când mi-am deschis ochii in această dimineaţă, insa... As fi parut prea insistent daca mergeam si azi pe la el, deci...nu imi rămânea decat sa astept, of cruda si lenta aşteptare... Pe langa faptul ca as fi parut prea cicălitor, enervant sau mai stiu eu...
Si asa m-am dus trist si cu fruntea plecată la micul dejun. Măcar masa a fost linistita, am avut clatite si mama nu face mereu clatite, dar si cand le face, nu ma mai satur. Am mulţumit politicos pentru masa, iar mama si tata chiar mi-au zambit, wow, asta chiar e o zi frumoasa sau asa ceva.
Insa asta nu e tot, cand am ajuns sus m-am trezit cu un mesaj si era de la Louis! Da, acum ca stau bine sa imi aduc aminte mi-a trecut numărul său de telefon cat eram la acel suc ,dar atenţia mea era furată inevitabil de simpla lui prezenta, privire sau atingere.Hei Harry! Vrei sa vedem un film la mine?Am popcorn si suc, va fi distractiv! ;)
Bine, la cat sa vin? :) .i-am tastat eu inapoi entuziasmat.
Poti veni chiar acum daca nu ai treabă. :))Te aştept!
Bine, ne vedem in 10 minute Louis.:) I-am mai scris, apoi am lăsat telefonul jos din mâna imbracandu-ma rapid si luand-o la pas vesel, dar nu înainte de a-i spune mamei ca ma duc la o plimbare pentru ca sincer nu am chef sa imi faca crize cu privire la Louis si sa il disece din priviri pe motiv ca ce poartă, cum arata, ce ii place si asa mai departe. Ar spune probabil ca e o influenţa rea doar pentru ca are tatuaje sau mai stiu eu. Dar nu imi pasa de asta. Pentru mine, Louis nu are niciun defect. El e perfect.
In curand am ajuns in faţa casei lui si am batut încet si sfios la usa pentru ca sincer imi era puţin ruşine.
Acesta mi-a ieşit imediat in cale si m-a invitat înăutru printr-un gest, zâmbetul fiind nelipsit de pe chipul lui.
Fă-te comfortabil Harry, pentru ca filmul o sa dureze. A facut acesta o fată haioasa in timp ce aranja popcornul si sucurile pe masa de lângă canapea.
M-am asezat comod, Louis punându-se langa mine si in scurt timp începând fimul.Nu ma prea puteam concentra oricum la film având in vedere momentele când mâinile noastre se întâlneau in bolul cu popcorn sau acelea cand privirile ni se intersectau.
Pe la jumătatea filmului, prin întunericul facut de jaluzele, i-am simţit mâna plimbandu-se uşor pe piciorul meu, avand o senzaţie atât de plăcută si care totuşi imi dădea palpitatii .
Mi-am lăsat alene capul pe umărul său, melodia din fundalul filmului dandu-mi o stare de somnolentă, insa respiraţia uşoară a lui Louis pe faţa mea nu m-ar fi lăsat sa adorm.
Obrazul său s-a lipit incet, dar sigur de al meu ,iar eu mi-am intors lent capul catre el.
Ochii sai străluceau chiar si in lumina palidă a camerei si un zâmbet ii s-a aşternut încet pe buze, degetele sale indepartitandu-mi părul pe faţă.
L-am simţit uşor micşorând distanţă dintre noi ,acum fiind la doar cativa centimetri împărţind practic aceeaşi respiraţie.
Apoi faţa lui s-a apropiat din ce in ce mai mult de a mea, intr-un final simtindu-i inevitabil buzele peste ale mele.
Si oh Doamne ,se simţea atât de bine, încât nici nu puteam vedea ce păcat făceam.
Buzele sale se mişcau uşor si tandru peste ale mele, parca mangaindu-le într-un dans atât de fierbinte pe care nu il puteam refuza. Buzele mele se desparteau si ele uşor parcă extrăgându-i aroma dulcelui sarut.
Brusc ma împinse pe spate, trupul acestuia fiind lipit de al meu, continuând acest păcat atât de dulce si plăcut. Buzele acestuia le părăsită pe ale mele, deplansadu-se până la gatul meu unde incepu al saruta, dar torturandu-ma totuşi cu dinţii sai care se înfigeau aprig in carnea mea, asemenea unui canibal care isi manca prada.Gemete de placere si extaz ieşeau sub formă de soapte ,mai mult sau mai puţin in timp ce soldurile sale se frecau lent si dureros de ale mele. Era o senzaţie atât de distructivă si totusi plăcută.
Isi introduse mâna pe sub bluza mea neagră urmând sa o ridice ,insa atunci mi s-a rupt filmul. Realitatea m-a lovit in faţă, iar lui Dumnezeu ii era ruşine de mine si de faptele mele necugetate.
Dar nu asta durea cel mai rău.
Cel mai nasol era faptul ca mie chiar imi plăcuse, insa nu puteam permite asta.Stai! Am spus cu glas tremurat, oprindu-i de indata mâna .
Acesta a înţeles dandu-se de pe mine, dar ochii ii erau plini de regret pe cand ai mei, erau plini de lacrimi.
Im.. Imi pare rau Harry ,nu ştiam ca nu esti asa... că nu... ma placi in felul ăsta.
Nu e din cauza ta, ci a mea.
M-am ridicat atunci rapid in picioare alergând cu paşi alerţi spre uşa ,apoi zbenguindu-o rapid spre casa cu lacrimi in ochi si regrete in suflet.Imi pare rau bunule Dumnezeu, imi pare rău ca sunt atât de defect si nu pot fii reparat.
Ca il iubesc le Louis si ca nu pot sa ii arăt asta.
Si ca fac păcat peste păcat, când vine vorba de Louis si le fac cu inima împăcată.Iartă-ma.
CITEȘTI
The Sin:my happiness L.S
Fanfiction"Ei bine, se pare ca cel mai mare pacat al meu este ca am indraznit sa fiu fericit." Harry este fiul unei familii foarte respectate in cartierul in care traiesc.Par atat de normali, incat ti se par anormal de normali. Tatal sau este un preot de seam...