Süda ei ela, aga armuda võid iga kell

832 40 0
                                    

Algab uus elu minu uues koolis. Ma ei suutnud magama ka jääda, sest ma pabistan, kuidas ma seal hakkama saan.  Ma olen olnud eelmises koolis vägagi populaarne kuna mul on antud ilu ja ka raha. Raha kuna ma olen elanud sajandeid. Ma ei tea isegi kas seal koolison keegi minu sugune või mitte. Eelmises koolsi oli üks poiss, kellega ma sain väga lähedaseks. Ta teab mu saladust  ja lubas, et ei räägi kellegile. Ohutuse mõttes käskis mu isa tal selle mälust ära kustutada. 

Noh, äratus kell helises, panen selle rahulikult kinni ja lähen pesema. Riideid selga toppides panen samal ajal kotti kokku. Alla minne söön ühe õuna ja joon kohvi ära ning peale seda lähen esikusse. Tõmban ruttu ugid jalga ja astun uksest välja.  Õues ootab venna juba autos.  

Autosse istudes ütleb venna:"Tsauki Charlot! Sa näed kena väja, kavatsed jälle hakkata poisse enda külge kleepima." ning naerab. "Tsau jhm Johan! Ei, aga nagu mina näen hakkad sina tüdrukuid sebima." ja naerame mõlemad juba. Ärge pange tähle ma vennaga kogu aeg norime ja kiusame üksteist. Sõit kooli poole hakkas. 

Kooli ette jõudes pargib Johan auto ära ja astume koos autost välja. Ukse poole kõndides vaatavad kõik õpilased meid. Ühe poisi mõtetes kuulen See tsikk saab minu omaks saagu mis saab. Ja peale kauba ta ei ole inimene kah. Vaatasi tolle poisi poole ning saatsin talle kurja pilgu. Vend küsis:"Mis on ?" "Näed see poiss seal?" vastasin talle. "Jah, mis ss?" "Ta teab, et me inimesed pole ega ta ka pole, aga ta tahab mind endale." rääkisin Johanile. "Kust tead?" küsis ta. "Ta mõtetest sain teada." vastasin selle peale. Vend vaatas mulle otsa pilguga ohjhm-sa-oskad-mõtteid-ju-lugeda. Naersin selle pilgu peal. Direktori kabineti poole minnes tundsin kogu aeg tolle poisi pilku endalt. Arvatavasti ta kuuli, mis ma ütlesin vennale. Ja selle ma panin ka täppi kui kuulsin ta mõtteid.

Esimene tund on mul matemaatika. Liikusin klassi poole nr. 106. Avasin klassi ukse ning kõigi pilgud olid mulle pööratud kuna ma ikkagi uus. "Tere! Sina oled siis Charlot Jenifer Styles?" küsis õpetaja. "Jah mina see olen." "Tuvusta end klassile palun." lausus õps. "Nh minu nime teate juba, aga olen 16 aastane. Elasin Londosin enne kui kolisin siia. Iseloomust ka natuke olen sõbralik, aga kui minuga tuldakse paukuma ei hoio ma oma suud kinni. See on kõik mis teil tead on vaja minust." "Aitäh, tutvustuses eest. Mine istu sinna akna juurde viimasesse pinki." rääkis õpetaja.

Süda ei ela, aga armuda võid iga kellDonde viven las historias. Descúbrelo ahora