68 27 3
                                    

Sadece.. Sadece iki kelime dökülmesini istemiştim azğından. Bu kocaman yerin içinde, o kadar insanın içinde sadece dikkatimi çeken tek insandı evet bir çok insan onun gibi durmadan bana bakıyor hasretle, çoğu da acı çekiyordu bu kız gibi ama güzelliği.. Sanırsınız Dünya üzerindeki hiç birşey bu kadar güzel değildi saçları bir şelaleyi anımsatıyordu uzun ve insana huzur veriyordu şelalenin akışındaki o ferahlık kız saçlarını her geriye attığında olan ferahlık gibiydi, gözleri sanki sürekli bana bakarken benim rengimi almış gibi siyah mı siyah, dudakları pembe bir gülü anımsatıyoru pembe ,yumuşak, ve narin.Babayani bir kızdı da. Anlatamıyorum dilim tutuldu adeta güzellik abidesi. Sanki.. Sanki bir melek.

Yine sustu birşey demeden gitti. Ertesi gün konuşması umuduyla bekledim gelmedi oysa 2 yıldır hiç aksatmadan sürekli aynı saatte gelirdi ama gelmedi. Bir arabadan gülerek indiğini gördüm kör kütük sarhoştu adamı eve almasından korktum eve aldı. Hayretler içindeydim bu kadar temiz bir kız neden sarhoşluğunun verdiği etkiyle tanımadığı bir erkeği evine alabilirdi ki?..

Gündüzü kıskanmamın bir nedeni daha olmuştu bu kız .Gündüzün hakim olduğu saatlerde yaşıyordu olayları bana ise sadece ne olduğunu bile bilmediğim yaşadığı olayların ardından kalan duygularını izlemek kalıyordu sessiz sessiz.

O adamı eve almasının verdiği hüzünle sabaha kadar ağladım o mahalleyi sular altında bırakmak istedim ama kıyamadım...

Gecenin MektubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin