My FINGERTIPS

460 32 4
                                    

Merhaba benim adım Candies. Candies Rolls. Ben Rolls ailesinin bulunduğu bölgenin en zengin adamının esrarengiz kızıym. Neden esrarengiz dediğimi okuyunca anlayacaksınız. ..

____________________________________________________________________

"Yine okul var . Yine pazartesi. Lisemin ilk günleri. Bundan artık heyecan duyamiyorum. Çünkü bu benim 5. lise değişimim. Artık bıktım.  Bundan önceki 5 lisede aynı nedenle değişime uğradı.  "Kızınız okulumuz için tehlikeli arz ediyor. "  Ben buna sadece kontrol edilemeyen bir özellik diyorum.  Umarım bu lisede aynı sonuçla değişmez.  Annem ve babamın artık bıktığını hissedebiliyorum. Yinede bana olan güvenleri azalmıyor. "  Küçük bi günlüğüm var ama ben işte bugün okuldan geldim yemeğini yedim gibi günlük yazmam . Aklıma estiği zaman yazarım.  Şuan olduğu gibi. Küçük kardeşimin odanın kapısını çalmasıyla  kalemi yere bıraktım.

"Hadi artık abla yemek yemek için seni beklememiz yeternce saçma zaten."

"Peki geliyorum ablacim. SANADA GÜNAYDIN. "

Yeni pantolonum ve tişörtümü giydim. Aşağı indim. Gerçektende masada oturmuşlar bir konsey gibi beni bekliyorlar. 

"Ben sizin kraliçenizim . Beni bekleyin KÖLELER!"  dedim ve güldüm.Annem;

"Eğer bir daha geç kalırsan seni beklemeyecegiz ve salamlarin midemize gidecek !"  diyip sırıttı. Kahvaltimizi yaptık.   Babam;  "Istersen seni okula ben bırakabilirim.  "  dedi bende kabul ettim ve kapıya yöneldik. Arabaya bindik yarım saat sonra okula vardık.  Herkesi gözden geçiriyordm.

"Bunlar ne tip insanlar.? Benden uzak durun pis yaratıklar. "  kendi kendime çok fazla konuşurum.  Koridordan geçip müdürün odasını buldum. Kaydım onaylandıktan sonra sınıfımi öğrendim ve gittim. En arkadan 3. sıra boştu. Duvar tarafına geçip oturdum.  Şuan tek bir şey için dua ediyordum. YANIMA KİMSE OTURMASIN!!!!

My FINGERTIPSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin