Saçmalık. !!

177 32 1
                                    

Defterlerimi ve kitaplarımı çıkarıp masama koydum . Birkaç dakika sonra içeriye vanilyalı parfüm kokan çok hoş bir hanım girdi.

"Günaydın çocuklar. "

"(Bütün sınıf) SAOL.!

" Bugün çok özel bir gün çünkü aramıza yeni bir arkadaşımız katıldı. Isterseniz onu tanıyalım"

İşte en sevemedigim olay. Gerçi bunun olacağını tahmin etmiştim.

"Merhaba . Ben .ben..." diye konuşmaya devam etmek isterdim ama her sınıfta 1 tane bulunan sap arkadaşlardan biri lafa atıldı. Bu sefer kızdı. 

"ben ben ben ben . Sen bir kekemesin . Haha bayan kekemeye merhaba diyin arkadaşlar. " Bütün sınıf gülüyor du. Öğretmen sinirlendi ve hemen susun diye bağırdı.  Ben bile korumuştum. Gözleri kızarmış ti. Ama kıpkırmızıydi. Lens gibi. Bende birtek bana olur zannediyordum. 

"Yeniden başlar mısın Candies? " dedi. Adımı müdürden öğrenmiş olmali. Sinirlenmistm.

"Merhaba. Ben Candies Rolls.  " dediğim anda aralarında fisildaşmaya başladılar.  "Vayy. ROLLS LARDANMIŞ .!! O EVET O KIZ . !!ZENGIN OLANLARRDANN.!!!" Öğretmene bırakmadan ben devam ettim.

"Bay Bartney Rolls ' un kızıym.  Annem Pattie Rolls. Tahmin ettiğiniz kişiyim. 1 kardeşim var . Drew Rolls. İşte sadece bu kadar. Tanıştığımiza sevindim. " diyip yerime oturdum.

My FINGERTIPSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin