Bu benim hayatım değil. . Renklerin Festivali !!

101 29 1
                                    

Rose yi okuldan aldım.  Arkadaşına gitmek istedi onu götürüp son durum için hastahaneye gttim. İçeriden yine konuşmalar geliyordu.

-Ben deli değilim , bilincim yerinde.  Bakın bakın bana inanmalısınız, o kızdan uzak durun , o kizda birşey var. Ters giden birşeyler var,,  ayrıca gözleri kıpkırmızıydi o güzel mavi gözler,  kan kırmızısı ateş kırmızısı,  .....

-Ciddi misin gerçekten gözlerim kızarmış mıydı.  ??

-Evet sensin 1 dakika evet kolunda kıpkırmızıydi. . Ve ve sen onlara açıkla lütfen söyle onlara. Iyi olduğumu söyle. .

Bir an böyle bir şeyi söylersem başımın derde gireceğini düşündüm ve yalan söyledim. Yanına yaklaştım. .

-Benden uzaklaş , acı bana , yalvaririm, acı bana merhamet et,..

Ben yaklaştıkça o uzaklaşıyor du. Benden bu kadar korkması çok komikti:))

-Size zarar vermem ben,  ben  karıncalara bile zarar veremem ki  aaaa öyle değilmi anneciğim ???

Şimdi annemde bnde kıkırdıyorduk ama annem bu yaptığıma çok kızmış görünüyordu.

-Evet kızım yanlışıkla itti oda masaya vurmuş olsa gerek .. Sert darbe aldığı içinde hatırlamıyor uyduruyor...

-Yalan sen de oradaydın..

-Peki o zaman bu söylediklerine bir kanıt var mı???

-yok yok.... Ama bir dakika.  Durun var !!  Ben duvara o şiddetle vurduğum zaman duvarda çatlak ve oyuklar olduğunu gördüm hala ordalardr gidin ve bakn.. Doktor bey lütfen memur bey..

Annemle yüzyüze geldik. Birbirimize şimdi ne olacak bakışı atıyorduk. Memur diğer memur arkadaşına döndü.;

-Aslnda ortada bakmamızı engelleyen bir durum yok. Karakoldan bir izin emri çıkaralım ve evlerine bir bakalm ne dersin,?

-Bana uyar " dedi  öteki.  Annem mecburen.

"Tabiki gidip bakalım. " dedi

Aman Tanrım.  Şimdi ne yapacağım.  Benim yüzümden annem kötü duruma düşüyor.  Ne yapabilirim elimden hiç bir şey gelmeyecek..

Dışarı çıktım.  Nefes almam gerekiyordu.  Hastahane nin karşısındaki denize doğru yöneldim. Bakalım mavi dedikleri kadar  yüce deniz dedikleri gibi  rahatlatıcı mıydı? Derin derin  denizin güzel kokusunu soludum. Ciğerlerime doldu bütün temiz hava... 5, 6 dakika sonra sanki birşey zihnimi açtı, temizledi. Aklıma ilk gelen şeyi yaptım.  Odaklandm. Bugünkü olaya o çatlak ve oyuklara .... İçimden bütün benliğimle onların düzelmesi ni ve herşeyin bütün stresin bitmesini diledim. Bunun sadece bir saçmalık olduğunu düşündüm ve bıraktım.  Bileğim kaşındı kaşımak için elimi götürdüğünde kızarmış olduğunu fark ettim.  Nedenini çözemedim kimseye karışmamştmki. Şiddet de uygulamadm :? Banklardan birinine geçip oturdum, 2 dakika sonra telefonum titredi. Arayan yine annem. Ama 1 cevapsz da annemden gelmiş . Hemen telefonu açtım. ;

-Alo.  Anne orada mısın?

-Can. Can !!! (sesi heyecanlı geliyor du.)  inanmayacaksın ama az önce bir mucize oldu,

-Ne oldu anne sakin ol  tane tane anlat,

-Yaa çatlaklar,  oyuklar yok yok polisler benimle beraber eve girdiler duvardaki çatlaklar yok . Nasl olur bu tanrının bize bir armağanıdır.  Sevinmeliyiz adak yapmalı yoksullara yardm etmeliyiz

- Ahhahaha ciddi misin inanmıyorum!!!Evde tekmisin ?

-Evet şuan tekim nedenki ?

-Anne hemen eve geliyorum. Anlatacak çok şeyim var sana .

Yanıma bir adam geldi ve ;

-Gördüm gördüm ellerinden çıkan yeşil ışığı gördüm.  Nasl yaptn onu ?? bir daha yaparmsn . Çok güzeldi.  Çam Yeşil!! Çam yeşili!!

dedi.  Ve gitti. Eğer dedikleri doğruysa. ..  Kötü olan herşey kırmızı iyi olanlarsa yeşildi. Ying yang gibi tek fark bu sefr ne siyah ne de beyaz... Sadece Kırmızı ve Yeşil. Hayatımı renkler mi şekillendirecek yani oldukça değişik. ....

Evet arkadaşlar şuan a kadar hic böyle bölüm sonu veya bölüm başı yazmadım. Bu ilk oldu :) okuma Sayısı hoşuma gitti bir sorunum yok. Okuyanlara çok teşekkür ederim.  :)))  Eger çevresinde bilim kurgu veya fantastik mi desem yani bu tür yazı,kitapları sevenlere tavsiye eder misiniz ?? Şimdi den Teşekkürler. .. :))

My FINGERTIPSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin