Bana açıklaman gerek çok sey var

169 30 0
                                    

Eve gitmek için sabırsızlaniyorum. Annneme sormam gerek çok sey olduğunu düşünüyorum.  Eve geldiğimde annem mutfakta yemek yapıyordu. Çantamı attm ve ;

"Anne bana bunu açıklamak için neyi bekledin? " dedim ve bileğimi gösterdim.

"Hm dmek ki öğrenmişsin. Git kimden öğrendiysen ona sor. "

"Ne kadarda rahat söylüyor sun. Ya bana bunu yıllardır neden soylemiyirsun, neden ben gidip elin kadının dan öğreniyorum ??? "

"Bana sesini yükseltme ! 1. 2.si gerekli olanı sana açıklarm, bu kadar dert etme "

"(sesim titriyordu) Ya ben orda korkudan Ölecektim ya ! Hiç tanımadığım bir kadın bana PENTAGON MENTAGON. Ya ya ne diyorum ben . Ben gidiyorum ya ."

"Can. Can bekle tamam anlatacağım. " durdum ve evet seni dinliyorum dedim.

"Bak . Biz insan değiliz.  Yani İnsanız ama meleziz. Yarımız büyücü soyuna dayanr. Bu soylarn bir çok dalı vardir.  Mesela Lisa teyzen oda bizdn. onlarda tinsler olarak geçer.  Başka başka hah. Iste dier soylar deltalar onlar ormanda gezen pisliklerdir. Bir işe yaramazlar. Alfalar onlar bizm doatlarmz . Deltalar gibi degiller, sağdık olurlar. Kurt türüdür.  Bizim özel güçlerimiz var. Bunları sende farkedeceksin. Mesela parmak uçların sence bu kadar lise değişiminden sonra sana Kızmam gerekmiyormuydu. "

"Yani evet biraz ama.."

"Iste bu yüzden git ve güçlerini bulmaya çalış."

"Şey ne diyeceğimi bilmiyorum. ."

"Can. Sana odana defol git dedim. "

"Pe peki anne."

Odama çıktım ve kendi kendime bunlar gerçek artık yaşamımın bur parçası.  Kabullenmeliyim. Ama önce güçlerimi bulmaliyim. Bir dakika bir gücümü biliyorm zaten. Ama bunu kontrol edemiyorum :/ offff of.

"Annneeeeğğgğg"

"Yine ne var ?"

"Bu gücümü nasl kontrol edicem yani parmak uçları işi ?"

"Bilmiyorum.  Odaklanmaya çalışırsan belki olur. "

"Saol ya çok yardımcı oldun. Çok açıklayıcı oldu bu."

"Bisey degillll!!"  Şimdi artık aklımda bir kelime daha vardi. "Odaklan." 

"GÜCE ODAKLAN!!!!"

My FINGERTIPSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin