"Benimde ismim Grace Deep. Bu sınıfa bnde senin gibi yeni katıldım. Edebiyat ve rehberlik derslerinize gireceğim. Umarım hepinizle iyi anlaşırz. Bu derslik serbestsiniz. " dedi.
Hemen kulaklıklarma sarıldım. Onlar benim huzur kaynağım . Taktım ve HUZUR. Sadece müzik ve ben. Sonra zilin çaldığıni fark ettim. Okulu gezmek için tam kapıdan çıkacakken öğretmenimiz durmami soyledi.
"Candies seninle özel olarak görüşmek istiyorum. Bana biraz zamanını ayırır mısın? "
"Tabiki. Neden olmasın. "
"o zaman beni takip et." dedi bende kabul ettim ve odasına gittik.
Odasında tercih ettiği renkler gerçekten de çok iyi seçimlerdi. Duvarlar vişne rengi pencere kenarlarında ise beyaz tercih etmişti. Vişneli pastayı anımsatan bir yapisi vardi.
"Bak Candies. Şimdi beni iyi dinle. Ve sana sorduğum sorularda dürüst ol.Tamam mi?"
"Tabiki."
" Suana kadar terkettigin liseleri neden terkettiginj açıklar mısın? "
"Sadece biraz yaramaz ve tembeldim. Bu yüzden." (kesinlikle çok kötü bir yalanciydim.)
"Dürüst olacağına söz vermiştin.?"
"A-Ama ben dürüstüm . "(sesim titriyordu.)
"Candies!! "
"Ama gerçekten. "
"Peki o zman bana bileğini açar mısın? "
"Tamam . Sağ , sol ?"
"Sağ. "
"Peki." dedim ve açtım. Doğum lekemle ne alakası var ki şimdi bu konunun. ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My FINGERTIPS
Ficção Científica"Herkesin hayatı ellerindedir. Benimkisi sadece parmak uçlarımda.." -Candies Rolls