Uyandığımda saat kaçtı hatırlamıyorum. Galiba 9:30 . Bu saattemi uyanılır. Sanırım gece uyanamayacağm. Tam başucumda bir not bıraklmış.
-" Bu gece kalktığında beni bulamazsan bilki babanla birlikte dışarıya çıkmışızdır. Kardeşin odasında, muhakkak yemeğini ye. Seni seviyoruz canım. .
-Annen
Hmm. Annem. Peki yine Rose ile tek başıma kalırım. Zaten çok sessiz bir çocuk, demek isterdim ama ne yazikki erkekten beter. Ama bakımlı, nasıl oluyor sa artık. İcerden bir ses geldi. Rose uyanmış olmalı. Odasına doğru ilerledim. Hala yatağında yatıyor. Hmm garip dedim ve yatağıma döndüm. Bugün olanları gözden geçirmeye başladım. O çocuk, kurt olmak, keşke kurt olsaydım. . Baksana bedavaya ulaşım hemde hızlı. Bacaklarmi sarkittim ve ileri geri oynatmaya başladım. Bi an biri sanki bacağımi çekiştrmeye başladı . Yere doğru düştüm. Yatağn altından bir el uzanmış. AMAN TANRIM !!! Çığlık attım. Yatağın altinda bir çift kırmızı Göz beni izliyordu. Kapıya ilerledim. Çığlık atmaya devam ediyordum. Rose kapıyı açtı içeri girdi. Ona gitmesi için bağırdm . Neden bağırdıgmi , orda hiç birşey olmadığını söyledi. Baktım ve gerçekten yoktu. Ama az önce bişey beni ama ama.. O beni çekmişti!! Sonra götürüp Rose yi yerine yatrdm. Odama geri döndüğümde duvarda kanla yazılmış yazılar gördüm. Yüzümü ellerimin arasına alıp ağlamaya başladım. 5 dk sonra duvara tekrar baktım.
"Bir daha bize yaklaşma, seni pis pent.!!"
yazıyordu. . Ben pis değilim, ayrıca her kimsen sana bulaştığımi sanmiyorum. Kimsinki şimdi. ..
Gözüm odanın penceresine takildi. Açıktı. Kapatmak için gittim. Tam kapatacakken bir kum rüzgarı gözlerime esti. 3.4 sn gözlerimi ovusturdum. Sonra pencereyi kapattm. Arkami döndüm ve MONARCH. Tanrim çok tatlı kanatların varr.. Turuncu ve siyah benekli . Az önce. . Anladım!! Az önceki kum esintisinde girdi içeriye. .
-" Etkileyici bir giriş hah?!
+" Kesinlikle ama o kanatların, nasıl yapıyorsun. , Hem sen!! Hani uçamiyordun!!
-" Hahaha evet. Bunları yeni aldım. Irkm sayesinde . Ve iyi haberlerle geldim. Ama tabi dinlemek istemessen gidebilirim...
+" Hayır, hayir. Lütfen anlat. Benimde sana anlatacaklarm var..
-" O zaman iyi dinle . Bu kanatlari nereden aldığımı bilmiyor olabilirsin. Anlatmakla ugrasmak istemiyorum. Benimle bir yere gelebilir misin?
+" Rose, onu ne yapacağm. Sanrm olmaz. Ama sana göstermek istediğim bir şey var.. Şu duvara iyi bak ne görüyorsun?
-"Bu..bu .... bi alfa yazısı. KAN! Candies! Ne oldu burda??
+" Ya az önce yatağımda oturuyordm. Birden biri bacağımi tutu. Ondan sonra Rose ile konuştum. O srada o şey yok oldu. Korktum. Sonra odama döndüm. Bi baktım bunlar yazıyor. .
İstemsizce ağlamaya başladım. Bana sarıldı.
-" Tamam hersey geçti. Kim olduğunu tahmin ediyorum... Sen soruma yanıt ver. Gelecek misin? Rose için bir bakıcı çağırdım . O bir insan bir şey yapmazz. Bizim tarafımızdan biri."
+" Ona güvenebilirsek neden olmasın. . Nereye gideceğiz?
-" Sadce bana tutun. Ve gözlerini sıkıca kapat . Taa ki ben aç diyene kadar...?"
+"Peki kapattım , hadi gidelim. "
Sanırım pencereden çıkmıştık. Rüzgarı ve kanat çırpışları duyabiliyor, hissedebiliyordum. Yüzüme çarpıyor du. Umarım hasta olmam. Annem çok kızar.... Ben şuan kelebek kanatlarn da uçuyorum. Neyi düşünüyorum ki??? Bırak gitsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My FINGERTIPS
Ciencia Ficción"Herkesin hayatı ellerindedir. Benimkisi sadece parmak uçlarımda.." -Candies Rolls