Poprvé v herně 2/2

1K 62 3
                                    

Jen co jsem nakoukl dovnitř, tak se mi zatajil dech. Harry stál uprostřed místnosti bez trika s pouty v rukou. Jelikož byl bez trička, tak jsem měl perfektní výhled na jeho tetování a že jich nebylo málo. Nejvíce mě zaujal motýl na břiše a černé srdce na rameni. Musím uznat, že má opravdu skvělou postavu.

Když jsem si uvědomil jak blbě musí vypadat, když na něho tak koukam, tak jsem sklopil zrak a ucítil, jak se začínám červenat. Uslyšel jsem kroky blížící se ke mě. Když byl Harry u mě, prsty chytil mou bradu a zvedl mi hlavu tak, aby mi viděl do očí. Jeho oči byli tmavší než naposled a nebylo v nich nic jiného než touha.

Chytil mě za ruku a tahal mě k posteli tak, že šel po zadu. Lehce do mě strčil a já spadl na postel. Sedl si na mě obkročmo a přilepil se mi k rtům. Začal mě líbat a přitom mě hladil po bocích.
Sundal mi triko a přisal se na jednu z mých bradavek a tu druhou mnul prsty. A aby toho nebylo málo, tak začal pohybovat pánvi proti mému rozkroku.

Poté co jsem byl celý nahý a mé oblečení se válelo různě po místnosti vstal a přešel k jedné skříni, a něco v ní začal hledat. Po chvilce se vítězně usmál a vydal se ke mě s vibrátorem v ruce. Ušklíbl se, když uviděl mé zděšení a jedním pohybem ze mě strhl boxerky. Teď jsem byl před ním úplně nahý. Jak jsem to sakra mohl dopustit?! Nejspíše to bude tím, že z něho mám strach a navíc to jeho tělo!

Z mých myšlenek mě vyrušila jeho ruka na mém ptákovi. Začal po něm přejíždět a já se držel abych nezačal vzdychat. Když uviděl jak se snažím být v klidu, vzal si mého ptáka celého do pusy a já nahlas vykřikl a prohnul se v zádech. Dělal pravidelné pohyby hlavou a přitom použí al jazyk, někdy i zuby. Když už jsem cítil, že to na mě jde a v mém penisu začalo cukat tak přestal. Nesouhlasně jsem zakňučel, on se jen uchechtl a vzal si do rukou lubrikant, který ležel vedle mě. Huh, ani jsem si ho nevšiml.

Lubrikant rozstřel kolem mého vchodu a poté po vibrátoru. Párkrát mi přejel po penisu a bez varování do mě strčil vibrátor. Vykřikl jsem a sevřel v rukou prostěradlo. Zapl vibrátor na nejvyšší výkon a nechal ho ve mě.
,,Teď se připrav na ten nejlepší orgasmus v životě" řekl chraplavým nadrženým hlasem, opět vzal můj penis do pusy a začal mi kouřit.

Myslel jsem že zešílím, ten pohled na mého ptáka v jeho puse mě neskutečně vzrušoval.
,,Shit!" zakňučel když ve mě začal pohybovat vibrátorem. Nevím zda to je možné, ale zdálo se mi, že si můj penis bral do pusy víc a víc.
V mém penisu začalo cukat a pochvíli jsem se se slastným výkřikem udělal do jeho pusy.

Prohrábl jsem si vlasy a vydýchal ten úžasný orgasmus.
,,Ani nevíš jak rád bych tě teď ošukal-" tvrdě se mi přisál na rty. ,,-ale ještě není ta správná chvíle" odtáhl se ode mě a za ruku mě vytáhl na nohy.

My captor || Larry Stylinson D&SKde žijí příběhy. Začni objevovat