P-prosím

902 60 3
                                    

Když jsme přijeli z restaurace domů, tak se Harry ještě v elegantním oblečení svalil na pohovku a mě za ruku stáhl s sebou. Dopadl jsem na pohovku vedle něj a ucítil na sobě jeho pohled. Proč mě tak moc znervózňuje?
,,Dnes si v té restauraci byl moc hodný" dal svou ruku na mé stehno a začal mě po něm hladit. Miluju když mě někdo hladí po stehně. Grrr.
,,A když jsi byl hodný, tak by to chtělo odměnu nemyslíš?" zašeptal mi do ucha skousl mi ušní lalůček. Vzdychl jsem a lehce přiiývl.

Harry se ušklíbl a pohladil mě po rozkroku, kde už se tvořila boule. Rozepl mi kalhoty a jedním tahem mi je sundal. Svetr mi vyhrnul a poté odhodil někde do rohu obýváku. Teď už mu bránili jen boxerky, kterých se co nevidět zbavil.

Svůj pohled přemístil na mou chloubu a lehce se k ní přiblížil. Foukl mi na špičku a já myslel, že se zblázním. Už jsem myslel že si ho vezme do pusy, nebo alespoň něco, ale místo toho se ode mě odtáhl. Nechápavě jsem se na něho podíval a on se jen ušklíbl. Sklonil se k mé pravé bradavce a začal ji různě sát, olizovat a občas i kousat. Mou druhou bradavku mezitím mnul prsty.

Své polibky od mých bradavek směřoval níž a níž, až se zastavil u mé chlouby. Olízl mi špičku a celé si ho strčil do pusy. Dělal rychlé, pravidelné pohyby pusou a přitom v rukou mnul mé koule.

,,Ahh" různě jsem vzdychal, sténal a užíval si ten neskutečný pocit. A ten pohled na mém ptákovi jak ztrácí v Harryho puse. Neskutečné.

Už jsem se chtěl udělat, když v tom mi došlo to pravidlo: Nesmíš se udělat bez svolení svého pána. Do háje! To nevydržím.

,,P-prosím" zakňučel jsem a stiskl v ruce polštář, který ležel na pohovce vedle mě. I přes mého ptáka v jeho půdě jsem mohl vidět jak se ušklíbl. Sakra! Má mě přesně tam, kde mě chtěl.

Pohyby pusou zrychlil, prohloubil a občas zapojil i zuby. Už jsem myslel, že to nevydržím a udělám se, když v tom se ozval Harryho hlas:,,Můžeš" na nc jsem nečekal a uvolnil všechny zadržované svaly. S hlasitým výkřikem jsem se udělal Harrymu do pusy.

Omlouvmá se za kratší díl, ale poslední dobou nemám moc náladu a čas psát.

A baví vůbec někoho tento příběh?

My captor || Larry Stylinson D&SKde žijí příběhy. Začni objevovat