Zítra ráno odjíždíme

584 51 4
                                    

Okeyy... Takže s příběhem nekončím!:)
Všem vám moc děkuji za krásné komentáře, hodně mě potěšily ❤
Před chci ale ještě říct, že teď jak je Harry a Louis na té chatě, tak se to budu snažit udělat tak aby byly zase co nejdřív doma u Harryho, kde se to pořádně rozjede 3:) Jdeme na to!...
A omlouvám za krátkou část, příští bude delší. Fakt.

~~~

Už je to několik dní co jsme tady na téhle chatě a já se už začínám nudit. No co začínám, nudím se tady celou dobu. Nic se tady nedá dělat. Jediné co můžu dělat je sedět a čumět do zdi. A to nekecám. Kdybych se alespoň mohl jít projít ven, ale to mi už Harry několikrát zatrhl. Takže super.

Ale je tu jedna věc, o které bych se asi měl zmínit! A to ta, že mi Harry dovolil mu říkat jménem. Jakože opravdu jménem! A dokonce zrušil pravidla na dobu neurčitou. A ještě k tomu Harrymu. Asi si říkáte, že se nemůžu až tak nudit když tady mám Harry, ale to je ten problém. On je věčně zavřený ve vedlejší místnosti a s někým volá. Jako třeba zrovna teď. Sedím tady v obývaku a Harry je ve vedlejší místnosti odkud slyším jeho tlumený hlas.

Z mého přemýšlení mě vyruší Harryho hlas. ,,Co děláš Louisi?" zeptá se a sedne si vedle mě. ,,Přemýšlím" odpověděl jsem mu prostě.
,,A o čem?" vyzvídá dál.
,,O tom, že už se tady strašně nudím" odpověděl jsem mu po pravdě a čekal co mi na to řekne.
,,Tak to pro tebe mám dobrou zprávu Loui. Moji lidé prohledali a zajistili dům, což znamená že už se můžeme vrátit, zítra ráno odjíždíme" jen co to dořekl jsem vyskočil na nohy. Vážně odsud zítra odjíždíme? Konečně!
,,Hou hou Louisi. Sklidni se nebo tě potrestám" ušklíbl se stáhl si mě na svůj klín, načež jsem vypískl.

Začal mě hladit po stehně a postupně postupoval rukou výš. Slastně jsem vydechl a opřel si hlavu o jeho hruď, když rukou přejel po mém rozkroku. Zmáčkl mou chloubu přes mé kalhoty, načež jsem zakňučel. Mohl jsem ucítit jeho vibrující hruď od smíchu.

Mezitím co mi dával vlhké polibky na krk, tak mi stáhl kalhoty společně s trenkama. Slastně jsem vydechl a když se jeho ruka objevila na mé chloubě. Začal na ní dělat pomalé, ale pravidelné pohyby a já myslel, že se zblázním.

Jeho pohyb rukou zrychlil mezitím co se jeho ruka přesunula k mému vchodu. Hlasitě jsem vypískl když do mě strčil najednou dva prsty. Mezitím co se já třepal pod náporem vzrušení mě Harry začal líbat na rty.

Prstem přejel po mé červené špičce a v zmáčkl mou chloubu. ,,P-prosím, j-já už" začal jsem koktat, ale zastavil mě jeho ukazováček na mých rtech. ,,Můžeš" a hned po jeho svolení jsem mu vyvrcholil do dlaně. Opřel jsem si hlavu o jeho rameno a ztěška začal vydechovat. Tohle bylo naprosto úžasné.

My captor || Larry Stylinson D&SKde žijí příběhy. Začni objevovat