Po té co jsem si vybalil věci, tak jsem se celý vyčerpaný svalil na postel. Netrvalo dlouho a usnul jsem.
Z pohledu Harryho:
Jen co si Louis vybalil věci, tak usnul. Využil jsem toho a vyřídil pár hovorů a papíru. Toto mi zabralo tak 2 hodiny. Předtím jsem se ani nestihl převléct do domácího oblečení, proto jsem se šel převléct teď. Oblékl jsem si černé tepláky a černé triko.
Když jsem se převlékl, tak jsem se šel podívat Louise. Stále spal. Má opravdu tvrdý spánek.
Vypadal tak roztomile zachumlaný v peřině, s mírně pootevřenými ústy a vlasy rozcuchanými do všech světových stran.
Přešel jsem k němu a pohladil ho po tváři. Hmm, dostal jsem nápad.Pomalu jsem z něj stáhl peřinu a dal ji na kraj postele. Pomalu a opatrně, tak abych Louise nevzbudil jsem mu stáhl tepláky i s boxerkami po kolena. Stále spal. Pomalu jsem přejížděl po jeho chloubě a sledoval jak se probouzí k životu. Louis něco zamrmlal, ale spal dál.
V momentě, kdy jsem si ho vzal do pusy a začal sát jeho červenající se špičku, se Louis vyšvihl do sedu. Začal jsem rychle pohybovat hlavou a užíval si Louiho steny.
Olíznul jsem mu špičku, pár krát pohl hlavou a Lou se mi udělal do pusy. Vše jsem spolkl a lehl si vedle něj. Hlavu jsem si opřel o ruku a sledoval jak se snaží z jeho netradičního probuzení uklidnit.
,,Líbilo se ti to?" optal jsem se s úsměvem a pohladil ho po tváři.
,,A-ano" vykoktal stále omámený.
Ještě jsme takhle vedle sebe asi hodinu seděli, než jsme se rozhodli dát si společnou sprchu.
Do dlaně jsem si vmáčkl čokoládový sprchový gel a začal ho rozetírat Louimu po jeho dokonalém těle. Nevynechal jsem jedinou část, obvzlášť ne tu intimní.
Rukou jsem přejel po jeho dokonalém zadečku. Lou se pod mým dotekem zachvěl. Vydechl jsem přebytečný vzduch. Ten kluk ani neví co se mnou dělá.
Když jsem umyl i sebe, tak jsem okole mě a Louiho obmotal osušku a vyšel ze sprchy.
,,Koukneme se na nějaký film?" navrhl jsem a po Louiho souhlasu jsme se odebrali do obyváku. K filmu jsem nachystal nějaké jídlo, jako jsou chipsy, popcorn, čokoládu a k pití kofolu.
Pustil jsem nějakou komedii a pohodlně se usadil vedle Louiho na pohovku.
Obmotal jsem své ruce kolem Louiho, který si opřel hlavu o mé rameno.