Udělej svému pánovi dobře

1K 64 2
                                    

Ráno mě probudila úžasná vůně snídaně. Opatrně jsem otevřel oči a chvíli počkal až si zvyknu na světlo. Posadil jsem se, protáhl si své ztuhlé tělo a pohled přemístil na tác se snídani vedle mě na nočním stolku.
Tác jsem si dal před sebe na postel a chtěl se pustit do palačinek a můj pohled zaujal malý papír položený na tácu. Vzal jsem si ho do ruky, rozložil a přečetl co na něm stálo:'Až dojíš snídani Louisi, tak za mnou přijď do
obýváku -Pán'

Když jsem dojedl snídani, která byla mimochodem výborná, tak jsem se převlékl do tepláků a obyčejného trika. Vlasy si jen poupravil rukou a vydal se do obývaku za Harrym.
,,Dobré ráno"pozdravil mě Harry, který seděl v obývaku na pohovce a něco dělal na mobilu.
,,Dob-" chtěl jsem mu odpovědět ale zastavilo mě jeho zavrčení. Vyhoupl se na nohy, rychlým krokem přešel ke mě a chytil mě pod krkem.
,,Nebudeš mluvit bez mého svolení, rozumíš?" zavrčel a stisk na mém krku zesílil. Přikývl jsem a doufal, že to stačí, ale on se zamračil.
,,Slovně Louisi"
,,A-ano pane" vyhrkl jsem a on dál ruku z mého krku pryč.

,,A teď udělej svému pánovi dobře" vydechl a svalil se zpátky na pohovku.
,,Co" jak jako dobře? Ne! To v žádném případě.
,,Nerozuměl si mi či co? Prostě mi ho vykuř" zavrčel, chytil mě za ruku a stáhl před něho na kolena.
,,Sundej mi tepláky"
,,P-pane j-já" začal jsem koktat nesmyslnou větu ale Harry mě přerušil:,,Bože, ty seš tak neschopnej" sám si stáhl tepláky i s boxerkama. Můj pohled ihned zaujal jeho stopořený penis. Páni a je fakt velký.

,,Tak bude něco?" zavrčel a já se tak probral. Se zaváháním jsem chytil jeho penis do ruky a začal jsem na něm dělat pravidelné pohyby rukou.
,,Pusou Louisi, rukou si to umím udělat sám" tak jsem si tedy vzal jeho penis do pusy a začal mu ho kouřit.
,,Oh ano Louisi" zavzdychal a pánvi přirazil proti mé puse. Přirážel do mé pusy a já se držel abych se nepozvracel.

Po chvíli začalo v jeho penisu cukat a on se s hlasitým výkřikem udělal do mé pusy. Fuj.
,,Spolkni to" řekl přísně a chytil mě za bradu, když jsem chtěl jeho sperma vyplivnout. S nechuti jsem jeho sperma spolkl a držel se abych neudělal znechucený výraz.
,,Tak je hodný Louis" pohladil mě po vlasech a oblékl se.

,,Na oběd jdeme do restaurace, v koupelně máš nachystané oblečení, tak si ho obleč" oznámil mi a já přikývl.

My captor || Larry Stylinson D&SKde žijí příběhy. Začni objevovat