Derek
Nu am avut niciun resentiment după toate cele petrecute la scoala. Bine, poate doar unul mic .
Am hotărât sa o las pe Chloe in pace. Nu făceam altceva decât sa ii fac si mai mult rau.
I-am facut un bine respingad-o.Eu ramân același fuckboy nenorocit. :)
Dupa doua zile de la micuțul incident, surpriza, Aiden si Nathan nu mai vorbeau cu mine.
De ce? Nici eu nu am aflat asta.Stăteam in pat, cu capul ațintit in tavan si muzica mea data la maxim, fredonând încet părțile pe care le știam.
Inspiram si expiram puternic aer in piept, încercând sa imi controlez pulsul.Intr-un sfarsit m-am decis sa ma dau jos din pat. Am facut un dus cat de rapid am fost si m-am îmbrăcat in niște haine comode. O pereche de pantaloni de trening si un hanorac , ambele gri.
Mi-am luat cheile de pe masă si am plecat in pași alergători spre masina.
Nu aveam nici cea mai mica intenție sa trec pe la scoala.
Voiam sa fac o plimbare luuungă.Mergeam cu o viteză neregulamentara, bineînțeles, cand am trecut pe langa o gașcă de fete.
Afara plouase, iar langa ele era o băltoacă destul de mare.Accelerez, si le stropesc pe toate cinci. Claxonez scurt, apoi imi înăbuș rasul.
Se pare ca vechiul eu inca era aici.Hotărăsc să trec pe la Simon pentru a vedea cum se mai descurca.
-Heei frățioare, cum mai sta treaba pe la tine? Toate bune?
-Ăm, da, Derek. E totul Ok. Nu, nu poți veni pe la mine. Am treabă.Imi inchide brusc, fara a mai spune nimic.