Istun sängylläni vaaleanpunainen pyyhe kiedottuna lanteilleni. Kuivasin hiuksiani toisella pyyhkeellä, kunnes kuulin pienen kilinän kännykästäni, olin saanut viestin joltakin.
mitäs prinsessa?
Viesti sanoi, ja tiesin heti kuka se oli. Tallensin numeron puhelimeeni, ja tekstasin takaisin.
tulin juuri suihkusta, harry.
Jatkoin hiuksieni kuivaamista, mutta sain uuden viestin melkein heti.
onko näin? ;)
Viesti sanoi, punastuttaen minut kauttaaltaan. Päätin olla vastaamatta viestiin, ja puin päälleni valkoisen topin, pitsiset alushousut jotka hyväilivät pyöreää takapuoltani, ja vaaleansiniset yöshortsit. Katsoin kännykkääni, ja huomasin että olin saanut lisää viestejä.
minä en tykkää ignooramisesta yhtään, louis.
olen pahoillani jos säikäytin sinut aiemmalla viestilläni, vastaathan kuitenkin minulle?
Huokaisten vastasin hänelle että hän ei säikäyttänyt minua. Otin kännykkäni ja kävelin keittiöön, etsien iltapalaa. Päädyin syömään vanilja jogurttia ja join lasin mehua, katsoin samalla Netflixiä kännykästäni.
oletko vapaa huomenna?
Harry lähetti viestin, ja vein likaiset astiani tiskikoneeseen. Kävin nopeasti vessassa, pesin hampaat ja kömmin peittojen alle, kännykkä kädessä.
joo, kuinka niin?
Olin todella väsynyt, ja haukotus lipsahti huulteni välistä, sammutin yölamppuni, ja odotin Harryn vastausta, joka tuli nopeasti.
haluan viedä sinut huomenna ulos, kaunokainen. kerro minulle osoitteesi, niin tulen aamulla 11 aikaan
Harryn viesti saa minut punastumaan. kerroin hänelle osoitteeni, ja lisäsin pienen hymiön perään.
nähdään huomenna, prinsessa.
Heräsin aamulla, ja venyttelin käsiäni. Kello oli 10 aamulla, oli lauantai. Hieroin unihiekat silmistäni, ja kävelin kylpyhuoneeseen. Laitoin kylvyn valumaan minulle, ja menin sillä välin keittiöön tekemään teetä. Otin lempi kahvimukini, sen joka oli muuten valkoinen lukuunottamatta söpöä sateenkaarta joka oli sen kyljessä. Laitoin tee veden kiehumaan, ja tiputin Yorkshire teepussin mukin pohjalle. Kaadoin kuuman veden sen päälle, ja heiluttelin teepussia, jotta maku irtoaisi nopeammin.
Kun teeni oli valmis, kävelin sen kanssa kylpyhuoneeseen. Heitin vaalenpunaisen kylpypallon veteen, ja ihastelin kuinka se muutti veden pinkiksi. Riisuuduin kokonaan, ja istuin lämpimään veteen, lipittäen teetä samalla. Pesin vartaloni, mutta en hiuksiani sillä pesin ne edellis iltana. Kylvyn jälkeen kiedoin pehmeän pyyhkeen ympärilleni, ja tepastelin makuuhuoneeseeni.
Päätin pukea valkoisen puseron, vaalenpunaisen hameen ja pitsi alushousut, niin kuin aina. Suihkutin hajuvettä kaulalleni, ja kuivasin hiukseni kunnolla. Pesin hampaani ja sitten lakkasin kynteni läpinäkyvällä lakalla, odotellen Harryn saapumista.
10 minuutin päästä kuulin koputusta ovellani. Riensin ovelle, melkein kompastuin lattialla lojuviin kenkiini. Henkeni melkein salpautui, kun näin Harryn ovellani.
Hänellä oli musta nappipaita, josta ylimmät napit olivat napittamatta, paljastaen kaksi lintu tatuointia hänen solisluilla. Tiukat mustat farkut hyväilivät hänen pitkiä jalkojaan, ja hänellä oli mustat saappaat. Hän oli todella hyvän näköinen mielestäni, ja punastuin kun tajusin että tuijotin häntä.
"S-sinä näytät hyvältä." kakaisin ulos.
"Niin sinäkin." Harry sanoi, astuen sisään. Hän tuli niin lähelle minua, että kun pakitin selkäni törmäsi seinään. Harry laski kätensä lanteilleni, ja tunsin kuinka hänet pehmeät sormenpäät koskettivat paljasta ihoani, kun hänen kätensä livahti paitani alle.
"Niin kaunis." Harry kuiskasi niskaani, ja suuteli pehmästi korvani taakse. Polveni melkein pettivät kun hän alkoi suutelemaan ja imemään kaulaani, aiheuttaen pientä kipua jonka nautinto kuitenki pian peittosi.
"E-eikö meidän pitäisi lähteä?" yritin kysyä, ja hän lopetti. Hän katsoi minua syvälle silmiin, ja nyökkäsi. Harry suuteli poskeani nopeasti, ja antoi minun laittaa kengät jalkaan.
"Minne olemme menossa?" kysyin, kun istuimme hänen mustaan autoon.
"Sittenpä näet." Harry vastasi, hymy huulillaan. Harry laski kätensä vasemmalle reidelleni taas, muistuttaen minue eilisestä.
"Miksi sinä edes haluat viedä minut ulos?" kysyin, yrittäen ignoorata hänen käden joka oli vaarallisen lähellä yksityis aluettani.
"Koska minusta olet todella kuuma. Ja suloinen." Harry vastasi. "Ja en pystynyt vastustamaan viattomuuttasi." hän jatkoi, kuiskaten niin hiljaa että tiesin että minun ei ollut tarkoitus kuulla sitä, mutta kuulin kuitenkin.
♡ ♡ ♡
mielipiteitä? ('∀'●)♡
YOU ARE READING
𝑨𝑵𝑮𝑬𝑳 • 𝑳𝑨𝑹𝑹𝒀
Fanfiction♡ Tarina jossa viaton, lähes enkelimäinen poika nimeltä Louis rakastuu mystiseen mieheen nimeltä Harry, tietoisena siitä että Harry saattaa olla vaarallista seuraa ♡ highest ranking: #9 in fanfiction © yatacuo