❁ But you're gonna love me, I'm gonna make you ❁

249 34 2
                                    

Kävimme syömässä eräässä italialaisessa ravintolassa, ja Harry kantoi minut reppuselässä kotiin. Kun pääsimme koti ovelle, annoin Harrylle avaimet ja hän kantoi minut sisään.

"Mä rakastan sua." sanoin, kun Harry laski minut vaorvasti sängylleni. "Mäkin rakastan sua." Harry vastasi ja ei hukannut sekuntiakaan ennen kuin hän painoi ahnaan suudelman huulilleni, ja otti ranteistani kiinni, painaen ne sänkyä vasten niin että en saanut liikuteltua niitä. Harryn kieli nuolaisi alahuultani, ja raotin huuleni, antaen hänelle tien suuhuni. Meidän kielet tanssi sulavasti yhdessä, ja Harry raotti haarani polvellaan, ja hieroi vartaloitamme yhteen. 

Hengitin ulos ja sisään epätasaisesti kun hän alkoi painamaan suudelmia pitkin vartaloani, ja tuli sitten vatsani kohdalle. Yritin peittää vatsani käsilläni, mutta hän piti ne sivussa.

"Mä vihaan mun pömppö vatsaa." sanoin, suu mutrussa. Harry katsoi minua silmiin, ja pudisti päätään surullisesti.

"Louis, sinulla ei edes ole mitään pömppö vatsaa." hän sanoi ja nosti paitani helmaa niin että vatsani paljastui. "Ja vaikka sinulla olisikin, olisit silti mielestäni seksikkäin ihminen maan päällä." hän sanoi, ja kumartui suutelemaan minun navan yläpuolelle.

Punastuen annoin hänelle pienen hymyn, kiitoksena hänen kilteistä sanoista.

"Haluan kokeilla sinulle jotain." Harry sanoi, ja nousi ylös sängystä. 

"Entä sinun palkkio?" kysyin, maaten sängyssä selälläni.

"Tämä voi olla se." hän vastasi, vinkaten minulle. Harry alkoi riisumaan minua, jättäen vain alushousuni minulle. Harry sitoi käteni vyöllään sängynpylvääseen, ja peitti silmäni sinisellä huivilla jonka hän löysi kaapistani. Makasin sängyllä, odottaen että mitä seuraavaksi tapahtuisi.

Kuulin kuinka Harry kolisteli toisessa huoneessa, ja pian hänen askeleet tulivat takaisin. Odotin sängyllä hänen seuraavaa liikettä, hieman peloissani. En pystynyt liikuttamaan käsiäni, joka ahdisti minua, mutta luotin kumminkin Harryyn.

Yhtäkkiä tunsin jotain kylmää, ja märkää solisluillani. Harry oli yläpuolellani, ja tunsin kuinka hänen nenä kosketti ihoa kaulallani, ja sitten tajusin mitä hän oli tekemässä. Se jääpala kohtaus Fifty Shades Of Greysta!

Harry liikutti jääpalaa alas vartaloani pitkin, pitäen sitä suussaan. Kylmät väreet kulkivat pitkin vartaloani, ja hän vei jääpalan nännini kohdalle, ja selkäni kaartui ylös sängystä, kiemurrellen hänen kosketuksen alla. Harry kuitenkin painoi minut takaisin sänkyyn, pitäen kiinni kyljestäni.

"Harry- uh.." pieniä henkäyksiä pääsi suustani luvatta, ja Harry liikutteli jääpalaa toisen nännini päällä, joka kovettui kylmyyden takia. Purin alahuultani kun Harry liikutti jääpalan vatsalleni, jättäen kylmän ja märän vesivanan perässään.

Tunsin kuinka Harry antoi jääpalan sulaa hetken vatsallani, kunnes se oli enää ihan pieni kikkare, ja sitten nuolaisi veden pois vatsaltani, kurottaen antamaan minulle suukon, joka oli kylmä jääpalan takia.

"Haluan nähdä pystytkö tuleman pelkästään sormistani. Käyhän se sinulle?"" Harry kysyi, ja veti hitaasti alushousuni alas, paljastaen minun kivuliaan kovana seisovan jäsenen. Nyökkäsin vimmatusti vastauksena.

Kuulin kuinka Harry otti yöpöydältäni liukkarin, ja hieroi sormensa liukkaaksi. Päästin ulos pienen inahduksen kun Harry työnsi ensimmäisen sormensa odottavaan reikääni, ja alkoi työstämään sitä. Kiemurtelin sängyssä, ja yritin tulla Harryn liikkeitä vastaan, mutta Harry piti kiinni lanteistani, painaen minut sänkyä vasten.

Harry alkoi suutelemaan ja näykkimään kaulaani, ja pian työnsi toisen sormen sisääni. Harryn pitkät sormet työntyivät ulos ja sisään, venyttäen minua, ja sitten ne osuivat siihen kohtaan sisälläni, ja päästin äänekkään voihkauksen, joka kaikui huoneessa.

"H-harry- mä oon lähellä.." varoitin, hengitykseni epätasainen kun hänen taitavat sormet toivat minut lähemmäs orgasmiani.

"Tule vain, Lou." Harry vastasi, eikä mennyt kuin pari sekuntia ennen kuin tulin omalle vatsalleni, ja jopa rintakehälleni asti. Harry veti sormensa ulos ja antoi minulle nopean suukon, ennen kuin hän kävi pesemässä kätensä ja pyyhki paperilla minut puhtaaksi. Sitten Harry otti huivin pois silmiltäni ja irroitti vyön ranteiltani, ja hieroin ranteitani, yrittäen saada veren kiertämään.

"En kai satuttanut sinua?" Harry kysyi huolestuneella äänellä, ja katsoi ranteitani jotka olivat hieman punaiset kun olin yrittänyt kiemurrella irti niistä.

"Et, Harry." vastasin, ja hän painoi molemmille ranteilleni suukon, ja annoin hänelle hymyn vastineeksi. Harry auttoi minua vetämään uudet alushousut jalkaan, ja makasimme molemmat sängylläni, minun pää hänen rinnan päällä.

"Gemma soitti minulle tänään." Harry sanoi hetken hiljaisuuden päästä. Nostin katseeni, jotta näkisin hänen ilmeen; se oli neutraali.

"Mitä hän sanoi?" kysyin, vieläkin katsoen häntä.

"Hän halusi että tulisin kylään huomenna. Minä ajattelin mennä, mutta haluaisin sinut mukaan, jos se käy sinulle?" Harry kysyi, katsoen minua silmiin.

"Totta kai tulen mukaasi, jos sinä haluat." hymyilin, ja iloinen hymy levisi Harryn kasvoille, ja hän kurottui suutelemaan minua.

"Olet paras. Rakastan sinua." Harry sanoi, ja pussasi vielä poskeani kerran. En ikinä tule kyllästymään hänen suukkoihin.

Punastuen painoin pääni hänen niskaan piiloon. "Mäkin rakastan sua, yli kaiken." vastasin. Vietimme loppu päivän minun luona, katsoen Netflixiä ja halien toisiamme. Minä saatoin antaa Harrylle suihinoton illalla, mutta kenenkään ei tarvinnut tietää siitä.


♡ ♡ ♡  

ei ollu ihan hardcore bdsm mutta close enough?

vote & comment ʕ→ᴥ←ʔ

 𝑨𝑵𝑮𝑬𝑳 • 𝑳𝑨𝑹𝑹𝒀 Where stories live. Discover now