❁ Sexy fool, make me drool ❁

255 32 25
                                    

Poistuin tatuointi liikkeestä, ja tungin kännykkäni laukkuuni. Olin päässyt jonkun aikaa sitten töistä, ja menin suoraan töiden jälkeen tatuointi liikkeeseen, jossa olin myös ottanut H tatuointini. Pieni vinkaisu pääsi huuliltani joka kerta kun puseroni osui uuteen napakoruuni, napani oli todella arka. Lävistyksen ottaminen sattui aivan tajuttoman paljon, mutta se tulee olemaan vaivan arvoista. En jaksa odottaa että saan nähdä Harryn ilmeen, hän aina palvoo vartaloani, etenkin vatsaani, ja nyt kun minulla on napakoru, hän varmaan menee hulluksi.

Kävelin autolleni, ja laitoin laukkuni pelkääjän paikalle. Olin juuri käynnistämässä auton, mutta sitten sain viestin, Harrylta varmaan.

Hei, oletko päässyt jo töistä?

Lähetin hänelle että olin juuri tulossa hänen asunnolle, ja laitoin kännykkäni takaisin laukkuun. Ajoin suoraan Harryn asunnolle, ja parkkeerasin hänen auton viereen. Otin laukkuni ja lukitsin auton ovet perässäni, kävellen Harryn ovelle.

"Moi!" huusin ovelta, ja otin kenkäni pois. Harry tuli nurkan takaa, ja antoi minulle tiukan halin. Irvistin hieman kivusta kun hän veti minut tiukasti hänen kehoa vasten, mutta vedin naamani peruslukemille heti ettei hän huomaisi mitään vielä.

"Olen juuri tekemässä ruokaa, kutsuin Niallin ja Zaynin kylään." Harry sanoo hymyillen.

"Ah, okei. Kivaa." sanoin, koska en keksinyt mitään muuta sanottavaa. Harry antoi minulle pitkän katseen, mutta käänsin selkäni hänelle, kävellen olohuoneeseen. Rojahdin sohvalle, hieroen ohimoitani.

"Onko kaikki hyvin?" Harry kysyi, istuen vierelleni. Nostin katseeni, ja nyökkäsin hänelle. "Pitkä päivä vaan." valehtelin, oikeasti uuden lävistyksen aiheuttama kipu oli piinaavaa, voin vain toivoa että se menee pian ohi. 

"No jos menet päikkäreille?" Harry ehdotti, ja nyökkäsin päätäni pienesti. Makasin sohvalle pitkälleen, ja Harry veti lämpimän viltin päälleni. 

"Herätän sut ennen kun Niall ja Zayn tulevat." Harry sanoi, pussasi otsaani, ja meni sitten takaisin keittiöön. Nukahdin melkein samalla sekunnilla, maaten kyljelläni ettei koruni osuisi mihinkään.



Heräsin kun Harry ravisti olkapäitäni hellästi. "Louis." hän kuiskasi, ja raotin silmäni, pieni haukotus karaten huuliltani. 

"Zayn ja Niall tulevat 40 minuutin päästä, ja tietäen sinut, haluat käydä suihkussa ennen kun vieraita tulee." Harry sanoo, pienellä naurulla. Hymyillen nyökkään, ja nousen ylös sohvalta.

"Oletko jo tehnyt ruuan?" kysyin, ja hän pudisti päätään. "Se on kohta valmis." hän sanoi. Nyökkäsin, ja lähdin kävelemään yläkertaan kylpyhuoneeseen. Pysähdyin suuren peilin eteen, ja päätin vilkaista onko ihoni jo parantunut. Nostin toppiani niin että näin vatsani, ja ihastelin korua. Ihoni ei ollut enää niin punainen, ja vatsaani ei enää sattunut paljoakaan. Riisuin toppini ja lökärini, ja heitin likaiset vaatteeni pieneen pyykkikoriin, astuen suihkuun. Pesin hiukseni ja vartaloni huolellisesti, varoen että mitään pesuaineita ei menisi lävistykseen, se varmaan kirvelisi.

Kävelin Harryn makuuhuoneeseen alasti, kuivaten hiuksiani pyyhkeellä. Laitoin pyyhkeen olkapäilleni, ja etsin siistit vaatteet omasta vaate läjästäni. Etsin lempialushousuni, ja vedin ne jalkaani. Päätin pukea valkoisen crop topin jotta Harry näkisi uuden koruni. Vedin myös hieman revityt farkkushortsit jalkaan, ja laitoin deodoranttia. Harjasin hiukseni kerran, mutta muuten annoin niiden kuivua itsestään. 

Vilkaisin kelloa, se oli jo puoli kuusi, kohta Zayn ja Niall olisivat täällä. Päätin laittaa hieman meikkiä ajankulukseni, ja istuin yökyläkassini kanssa suuren peilin eteen. Kaivoin meikkini laukusta, ja rupesin laittamaan ripsiväriä. Monet ovat kertoneet että minulla on pitkät ripset, ja kun katsoin silmiäni peilistä, huomasin sen itsekin. Kun olin laittanut ripsarin, laitoin kimaltavaa luomiväriä, joka näytti mielestäni tosi söpöltä minun luomillani. Laitoin vielä läpinäkyvää, mutta kimaltelevaa huulikiiltoa ja poskipunaa, ja sitten kuulinkin jo Zaynin ja Niallin äänet alakerrasta. 

Keräsin meikkini takaisin laukkuun, ja katsoin itseäni vielä kerran peilistä. Päätin vielä laittaa paperilennokki kaulakoruni, ja sitten olin tyytyväinen ulkonäkööni. Kuulin kuinka pojat juttelivat olohuoneessa, ja kävelin rappuset alas. Kaikkien heidän katseet kääntyivät minuun, ja Niall ja Zayn moikkasivat minua.

"Hei Niall ja Zayn." sanoin mahdollisimman vilpittömästi, ja olin juuri menossa istumaan Harryn viereen sohvalle, mutta Harry pysäytti minut, tarraten vyötärööni.

"Louis, mikä tämä on?" Harry kysyi, tuijottaen korua navassani. "No miltä se näyttää?" sanoin, purren alahuultani. Harry oli niin ajatuksissaan, hän vain tuijotti korua pitkään. "Harry, sano jotain. Tykkäätkö siitä?" kysyin, ja hän siirsi katseensa minuun. 

"Että tykkäänkö?" hän kysyi matalalla äänellä, ja veti minut syliinsä. "Minä rakastan sitä." Harry sanoi ennen kuin veti minut kuumaan suudelmaan, ignooraten Zaynin ja Niallin katseet. "Se on.. täydellinen. Olet täydellinen." Harry sanoi suudelman välissä. Annoin Harryn työntää hänen kielensä suuhuni, ja hänen käsien puristaa takapuoltani lujaa. Voihkaisin suudelmaan, ja vetäydyin takaisin sitten, muistaen että me emme ole kahdestaan.

"Ai että napakoru?" Niall kysyi toiselta sohvalta. Käännyin katsomaan häntä punastuneilla poskilla, nyökäten. "Se näyttää hyvältä. Sopii sinulle." Zayn sanoi, vinkaten silmää minulle. Kikattaen kiitin häntä.

"Hei, tämä poika tässä on minun." Harry murisi, ja käännyin katsomaan häntä, Harrylla oli todella omistushaluinen ja kateellinen ilme kasvoillaan. "Ei hätää, sinunhan nimikirjain minun pepussa on, ei heidän." kuiskasin hänen korvaan, ja tyytyväinen hymy kaartui hänen pulskille huulille.

"Totta." hän sanoi, ja annoin hänelle vielä pienen suudelman poskelle. 

"Mentäisikö me syömään nyt? Ruoka on jo valmista." Harry kysyi, ja me kaikki suostuimme. Kävelimme keittiöön, Harryn käsi minun vyötärön ympärillä, ja Harry veti minulle tuolin esiin kun menimme keittiön pöydän ääreen. Kiitin häntä punastuen, ja hän istui viereeni.

Harry oli tehnyt pastaa ja naudanliha pihvejä, ja hän avasi meille pullon valkoviiniä. Harry kaatoi kaikille reilun lasillisen, ja nostimme maljaa yhdessä. Aloimme syömään, ja me kaikki kolme kehuimme kuinka hyvää ruokaa Harry oli tehnyt.

"Hei muuten, yksi tuttumme Ronald avaa huomenna uuden baarin, ja käski meidän pyytää mahdollisimman paljon väkeä tulemaan, niin haluatteko te tulla?" Niall kysyi suu täynnä ruokaa. Harry antoi minulle katseen, mutta en osannut tulkita sitä.

"En tiedä onko se ihan viisasta, kun miettii että mitä viime kerralla kävi." Harry mutisi, pyörittäen pastaa lautasella. Laskin haarukkani alas, ja käänsin katseeni Harryyn, huokaisten.

"No jos sinä olet kanssani, mitään ei tule käymään, niinhän? Tapahtuneesta on jo pitkä aika, minun pitää jättää se jo taakseni." saoin, ja otin hänen kädestä kiinni. "En voi missata kaikkia kivoja tapahtumia elämässäni, koska pelkään että se juttu tapahtuu uudelleen." jatkoin, katsoen häntä silmiin. Näin kuinka Harry empi hetken, mutta nyökkäsi kuitenkin, ymmärtäen pointtini.

"Me tulemme." sanoin Niallille, jonka huulille levisi innostunut hymy. 

"Niin sitä pitää!"



♡ ♡ ♡  

mä laskin tänään kuinka monta kertaa mä pesen käteni päivässä,,, ja tulos oli 27

onko tämä normaalia?? ei varmaan

sori ku tää oli nii lyhyt, mun piti vähä niiku pakottaa tää 'ulos musta' vaaikka ei tehny mieli kirjottaa you know mUttA eN vAa hAluU ET täÄ fiCci FlOppAAAAAaa lool

vote & comment (˶◕‿◕˶✿)

 𝑨𝑵𝑮𝑬𝑳 • 𝑳𝑨𝑹𝑹𝒀 Where stories live. Discover now