Leffan jälkeen Harry ajaa suoraan hänen asunnolle. Harryn käsi lepää reidelläni, hänen peukalo silittäen sisäreiteni ihoa.
"Meidän pitäisi joskus kokeille sitä jääpala juttua, mitäs sanot?" Harry sanoo puristaen reittäni. Punastun, ja kikattaen sanon 'ehkä'.
Harry kaartaa asuntonsa pihaan, ja nousemme molemmat ulos autosta. Harry ottaa vaatekassit, kävelee luokseni, ja nostaa minut syliinsä, yllätten minut.
"Miksi sinä aina haluat kantaa minua? Minulla on täysin toimivat jalat, tiedäthän sen?" nauran, ja pidän hänestä kiinni.
"Minusta se on kivaa. Olet niin pieni, juuri sopiva kannettavaksi." hän vastasi, ja pussasi poskeani. Pidän hänestä kiinni kovempaa kun hän ottaa avaimet taskustaan, toinen käsi tukien minua takapuolestani. Harry avaa oven, ja vie minut sisään, ja laskee minut olohuoneen sohvalle.
"Odota tässä, haen meille juotavaa." Harry sanoi, ja käveli keittiöön. Pian hän tuli takaisin kahden valkoviini lasin kanssa, ja ojensi toisen minulle. Hymyillen, otin juoman vastaan ja otin huikan siitä. Otin kenkäni pois, ja laskin me maahan.
"Oletko jutellut Roselle työpaikastani? Eikö meidän pitäisi käydä siellä vielä kerran, ennen kuin aloitan?" kysyin, ja nostin jalat hänen syliin. Harry laski lasin alas, ja alkoi hieromaan jalkojani.
"Rose sanoi että aloitat ensi viikon maanantaina, ja hän näyttää ensin sinulle mitä siellä tehdään, miten kaikki tehdään ja missä kaikki on, ja niin edespäin." Harry vastasi, ja huokaisin syvään kun hänen taitavat sormet hieroivat kipeitä jalkojani.
"Olet hyvä hieromaan." sanoin, katsoen häntä. "Minä olen hyvä monessa asiassa." hän sanoi, vino hymy huulilla.
"Mmm, minä tiedän." naurahdin, sulkien silmäni.
"Minulla on tänään Skype palaveri eräiden todella tärkeiden ihmisten kanssa, ja sinun täytyy käyttäytyä sen aikana, Louis." Harry sanoi, ja avasin silmäni, katsoen häntä. Harrylla oli vakava katse, ja tiesin että hän tarkoitti sanojaan.
"Okei." sanoin, nyökäten.
"Haluaisitko kokata jotain kanssani ennen sitä? Siihen on vielä aikaa." Harry sanoi, vaihtaen puheenaihetta, ja vilkaisi kelloa.
"Toki." sanoin, hymyillen. "Haluan kyllä vaihtaa ensin vaatteet." sanoin, ja tipsutin hänen makuuhuoneeseen, jossa minulla oli varastoitu vaatteita pieneen kaappiin. Vaihdoin vaaleanpunaisen tunikan päälle, jossa oli röyhelöitä alareunassa, ja vedin farkut pois jalastani. Minun ei tarvinnut laittaa housuja jalkaan, enkä halunnutkaan, minulla oli kuuma. Ja Harry tykkää kun olen ilma housuja. Kävelin olohuoneen poikki, ja otin lasini mukaan, kävellen keittiöön.
"Mitä sinulla oli mielessä?" kysyin, ja laskin tyhjän viinilasin pöydälle. Harry kaivoi valkeasta kaapistosta keittokirjan, ja selasi sitä kunnes hän löysi jonkun reseptin. Hän ojensi kirjan minulle, ja luin aterian nimen, kanaa mozzarella täytteellä, käärittynä raakakinkkuun, ja kotitehty perunamuussi.
"Näyttää hyvältä." sanoin, ja annoin kirjan takaisin hänelle. "Onko sulla lisää viiniä?" kysyin, ja hän osoitti jääkaappiin. Kaivoin avatun valkoviini pullon jääkaapista, ja kaadoin itselleni uuden lasillisen.
"Voisitko kuoria perunat?" Harry kysyi, ojentaen minulle pussin perunoita. Nyökkäsin ja laskin lasini pöydälle, ja kaadoin perunat tiskialtaaseen, laskie vettä niiden päälle.
"Haluan musiikkia." sanoin, ja kävelin olohuoneeseen. Yhdistin kännykkäni Harryn suuriin stereoihin, ja Rihannan Breakin' Dishes alkoi soimaan. Heiluttaen lanteitani biisin tahtiin, kävelin takaisin keittiöön, Harrylla oli huvittunut ilme kasvoillaan.
Kun olin kuorinut perunat laitoin ne vettä täynnä olevaan kattilaan, ja siirsin sen levylle. Laitettuani levyn päälle hyppäsin työtasolle istumaan, ja hörpin viiniäni kun katsoin Harrya kun hän hääräsi keittiössä.
"Oooo mä rakastan tätä biisiä!" huudahdin kun Lorden The Love Club alkoi soimaan, ja riensin olohuoneeseen. Laitoin musiikkia kovemmalle, ja lauloin biisin mukana, tanssien itsekseni.
"Be a part of the love club, everything will glow for you! Go get punched for the love club, for the love club." lauloin, ja pyörin ympäriinsä, ihastellen kuinka paidan röyhelöt heiluivat liikkuessani.
"Okei poppi stara, rauhoitu ennen kuin rikot jotain tai satutat itsesi." Harry varoitti, ja kävelin kikattaen takaisin keittiöön.
"Niin vakava." sanoin, tökkien hänen rintaa. "Mm, vakava." sanoin, halaten häntä.
"Sinulle ei tule enempää alkoholia." Harry sanoi, ja pussasi otsaani ennen kuin kääntyi takaisin ruoan pariin. Mutristin huultani, ja istuin keittiön pöydän ääreen, katsoen häntä kun hän jatkoi ruuan valmistamista.
Pian kuitenkin Harryn kännykkä soi, ja hän viittoi sormellaan 'pysy siinä', ja käveli pois keittiöstä, vastaten puheluun. Varmistin että hän ei nähnyt minua, ja hiivin avonaisen viinipullon luokse. Avasin sen, ja otin ison ryypyn, makea juoma hyväillen makunystyröitäni. Laskin pullon, ja haukoin happea, pieni hikotus karaten suustani. Peitin suuni kädelläni, ja naurahdin sen jälkeen. Otin uuden pitkän kulauksen, ja laitoin sen jälkeen pullon jääkaappiin, melkein tyhjänä.
Harry tuli takaisin, ja tunki kännykkänsä taskuun. "Kuka se oli?" kysyin, ja laitoin kädet selkäni taakse, yrittäen näyttää mahdollisimman viattomalta.
"Se oli vain.. Niall." Harry vastasi, ja katsoi minua kummastuneella ilmeellä. "Onko sinulla kaikki hyvin?" hän kysyi, katsoen minua silmiin. Nyökkäsin, purren alahuultani etten purskahtaisi nauruun.
"Okei." hän sanoi, hymähtäen, hän ei varmaan uskonut minua. Harry jatkoi kanan palojen paistamista, ja otin lasillisen vettä, hörppien sitä. Kävelin olohuoneeseen, ja otin kännykkäni.
"Otetaan selfie." sanoin, ja avasin kameran. "Louis, ei-" Harry yritti sanoa, mutta otin jo kuvan meistä jossa minä nauroin ja hänellä oli suu auki, hän oli juuri puhumassa.
"Ha!" naurahdin, ja hän tuhahti. Otin hänestä kuvan kun hän teki ruokaa, ja twiittasin sen heti. Laitoin kännykkäni pois, juuri kun Jasmine Thompsonin Adore alkoi soimaan.
"Hei, hei, tämä on minun lempi kappale!" kiljahdin, ja rupesin tanssimaan biisin tahtiin. Nauraen ja pyörien, pidin hauskaa keittiössä, ja Harry katsoi minua ihmeellisellä ilmeellä.
"I adored you before I laid my eyes, I laid my eyes on you, l'amour toujours, I just can't take my eyes, can't take my eyes off you!" lauloin, osoittaen Harrya. "I adored you before I laid my eyes, I laid my eyes on you, l'amour toujours, I just can't take my eyes, can't take my eyes off you!" jatkoin, ja pyörin keittiössä ympyrää, kädet heiluen villisti vierelläni. Keittiön lattia oli kuitenkin liian liukas tanssilattiaksi, ja olin juuri kaatumassa takapuolelleni, mutta Harry otti kädestäni kiinni, ja veti minut ylös.
"Katso mihin astut, herran jumala Louis! Etkö voisi edes kerran kuunnella mitä sinulle sanotaan? Sinuun olisi voinut sattua!" Harry ärjäisi, puristaen hentoa rannettani lujaa.
"Harry,- olen pahoillani, minulla oli vain hauskaa-"
"No se hauskan pito on ohi nyt."
♡ ♡ ♡
rakastan ficcei mis louis on semmone pikku paska joka ei tottele >:)
"makea juoma hyväillen makunystyröitäni" miTEN MÄ PYSTYN SAAMAA KAIKEN KUULOSTAA NII SEKSUAALISELTA
noi harryn willy wonka lasit on nii ikoniset
kuuntelen atm Jasmine Thompsonin Adore (boy kiss girl remix) ja asdfgjjhj tää on iha sika hyvä oon kuunnellu varmaa viimeset 3 tuntii tätä loopilla XDD rakastan tätä, jammailen vaa tääl haha
vote & comment ʕ·ᴥ·ʔ
YOU ARE READING
𝑨𝑵𝑮𝑬𝑳 • 𝑳𝑨𝑹𝑹𝒀
Fanfiction♡ Tarina jossa viaton, lähes enkelimäinen poika nimeltä Louis rakastuu mystiseen mieheen nimeltä Harry, tietoisena siitä että Harry saattaa olla vaarallista seuraa ♡ highest ranking: #9 in fanfiction © yatacuo