Avasin oven Harrylle, ja annoin hänen mennä ensin sisään. Otimme kengät pois jalasta ja käskin Harryn odottaa olohuoneessa kun kävin suihkussa. Kävelin makuuhuoneeseeni ja riisuuduin vaatteistani, ja otin puhtaan pyyhkeen kaapista. Harry vihelsi minulle kun hän näki ettei minulla ollut vaatteita, vain pyyhe käsissäni. Punastuen, kävelin kylpyhuoneeseen, ja suljin oven perässäni.
Ripustin pyyhkeeni huoneessa olevaan naulakkoon, astuin suihkuun, ja annoin lämpimän veden kastella minut. Yritin mahdollisimman nopeasti pestä hiukseni, koska en halunnut että Harry joutuu odottamaan kauhean kauan minua. Hieroin vaniljan tuoksuista shamppoota hiuksiini, ja huutelin ne. Levitin myös hoitoainetta hiuksiini, ja annoin sen vaikuttaa hetken ennen kuin huuhtelin sen pois. Huolellisesti, pesin vartaloni mansikan tuoksuisella vartalonpesuaineella, ja huuhtelin vielä itseni kauttaaltaan ennen kuin sammutin suihkun.
Kiedoin pyyhkeen vyötärölleni, ja kävelin makuuhuoneeseen. Yllätyin kun suuret kädet ottivat lanteistani kiinni, ja pyöräytti minut ympäri. Vastaani tulivat tutut vihreät silmät, jotka katsoivat ylös ja alas vartaloani pitkin.
"Tykkäätkö näkemästäsi?" kysyin, toinen kulmakarvani nousten. Harryn katsoi minua silmiin, ja hymyili vinosti.
"Tietenkin." hän sanoi, ja veti minut suudelmaan. Harryn kieli löysi minun omani, ja hänen kädet puristivat takapuoltani pyyhkeen läpi. Kiedoin käteni hänen niskan taakse, ja vedin häntä lähemmäs. Harryn piti aina kumartua hieman suudellessaan minua, koska olin niin paljon lyhyempi häntä. Harry hieroi ja puristi persettäni, ja huulemme melkein sulautuivat yhteen. Korkeita voihkauksia ja matalia muraisuja pääsi meidän kummankin suusta vuorotellen, ja tunsin kuinka minulla alkoi pikku hiljaa seisoa.
"Harry- haluan.." yritin sanoa suudelman välissä.
"Mitä sinä haluat?" hän kysyi matalalla äänellä, vetäytyen pois suudelmasta.
"Sinua." henkäisin, ja hän nosti kulmakarvansa yllätyksestä.
"Oletko varma?" Harry kysyi ja nyökkäsin nopeasti.
"Haluan sinut." varmistin, ja hän ei hukannut hetkeäkään ennen kuni hän veti minut sängylleni, ja painoi minut patjaani vasten. Harry suuteli minua kovaa, ja työnsin sormeni hänen hiuksiin, kiskoen niistä. Harry voihkaisi matalalla äänellään, ja alkoi suudella kaulaani, näykkien ja purien hellästi. Hänen toinen käsi piti häntä pystyssä, ja toinen veti pyyhettäni pois ympäriltäni.
Kun Harry oli tyytyväinen tekemiinsä mustelmiin kaulassani, hän alkoi suudella minua alas päin kehoani pitkin, painaen suudelman solisluilleni, rintakehälleni, vatsalleni, ja molemmille reisilleni. Harryn huulet suutelivat ja näykkivät imien samalla pehmeää ihoa sisäreisissäni, ja minun piti tehdä kaikkeni etten puristaisi reisiäni yhteen.
"H-harry.. Kiltti." anelin, ja hän vielä puhalsi hennosti tekemiensä jälkien päälle. Katsoin kun hän veti paitansa ja housut pois päältä, en tule ikinä kyllästymään tähän näkyyn. Hän veti vielä boxerinsa alas, ja pian taas hänen pehmeät kädet hyväilivät kehoani. Minun hylätty penikseni tarvitsi kosketusta, joten kiedoin käteni sen ympärille, mutta Harry läpsäisi sen pois. Katsoin häntä kysyvällä katseella, mutta hän sanoi vain 'odota', ja nousi sängystä. Makasin sängyllä, ja ihmettelin mitä hän kaivoi taskusta, ja sitten näin että se oli kondomi.
"Oletko sata varma? Olisin voinut niin kuin, hankkia kynttilöitä ja-" hän yrittää sanoa mutta ravistan päätäni.
"Olen, tarvitsen vain sinut höpsö." sanon, ja hän suutelee minua. Meidän erektiomme hankaavat yhteen kun hän suutelee minua, ja vedän häntä hiuksista, tietäen että se ajaa hänet hulluksi.
"Onko sinulla liukkaria?" Harry kysyy, ja punastuen osoitan lipastoa sänkyni vieressä. Hän kurottaa lipastolle, ja vetää sen esiin.
"Mun pitää valmistella sut." Harry mutisee, ja hieroo kolme sormeansa liukkaaksi aineella. Hän sulkee purkin ja laittaa sen sängylle, ja katson häntä anoen silmiin. Hän hymyilee, ja suutelee minua samalla kun hän työntää etusormensa sisääni, hitaasti. Voihkaisen hänen suuhun oudosta tunteesta ja pienestä kivusta, mutta se muuttuu pian nautinnoksi.
"Haluan toisen." huokaisen, kun hän on työstänyt yhtä sormea jo hetken. Harryn keskisormi työntyy sisääni myös, ja inahdan venytyksen takia. Harry kuitenkin suutelee minua uudestaan, ja saa minut ajattelemaan vain häntä, ja hänen pehmeitä huulia. Harryn kolmas sormi on pian sisälläni jo, ja voihkin hänen taitavien sormien työstäessä minua. Vedän Harryn hiuksista kovempaa kun hänen sormensa yltävät syvemmälle minuun, ja osuvat johonkin joka aiheuttaa säkenöivää nautintoa sinkoamaan koko kehoni läpi, päästä varpaisiin.
"Voi vittu- Harry, kiltti." pyydän, ja hän vetää sormensa ulos, läpsäisten takapuoltani.
"Älä kiroile." hän varoittaa, ja repii kondomin auki, ja asettaa sen suuren peniksensä ympärille. Mietin kauhuissani että miten tuo voi mahtua sisääni, mutta luotin kumminkin Harryyn.
"Valmis?" hän kysyy, hänen peniksensä kärki kiusaten minun reikääni. Nyökkään nopeasti, ja sentti sentiltä hän työntyy sisääni, kunnes hän on kokonaan sisällä. Hän antaa hetken minun totutella, ja annan hänelle käskyn liikkua. Vieläkin hitaasti, hän liikkuu ulos ja sisään minusta.
Lyhyet kynteni raapivat hänen selkäänsä, kun hän alkaa nopeuttaa tahtiaan. Minusta ei ole ikinä tuntunut niin täydeltä, enkä ole ollut ikinä samanlaisessa yhteydessä kenenkään kanssa. Vedän Harryn kuumaan suudelmaan, kun hän liikkuu nopeasti ulos ja sisään minusta.
"O-olet niin tiukka.." hän murisee, läimäisten peniksensä sisään, ja ulvahdan nautinnosta.
"Mä oon tulossa.." varoitan, ja hän kietoo toisen kätensä kovan erektioni ympärille, pumpaten sitä. Pidän hänen pitkistä kiharoista kiinni, kun me molemmat jahtaamme orgasmeitamme
"Sano että haluat minua." Harry murisee, hengittäen niskaani kun hän työntyy minun sisälle.
"Haluan sua, niin paljon." voihkaisen, ja puristan jalkojani kovempaa hänen lanteiden ympärillä.
"Voi Louis." hän huokaisee, ja se himoava katse ja hänen ääni saa minut tulemaan hänen kädelle, ja vatsalleni. Harry tulee pian jälkeeni, täyttäen kondomin sisälläni. Hän hiljentää vauhtia, ja kehoni vielä kärsii jälkishokista orgasmini takia. Molemmat huohotamme toistemme kasvoja vasten, ja hän painaa nopean suudelman huulilleni, ja vetäytyy ulos.
Harry tekee solmun kondomiin, ja heittää sen minun huoneessa olevaan roskikseen. Suljen silmäni, ja pidän käsivartta otsallani, hengittäen ulos ja sisään syvästi.
"Se oli ihanaa." mutisen, hymyillen.
"Niin oli." Harry vastaa "Onko sulla jotain pyyhettä tai rättiä tai jotain?" hän kysyy, ja osoitan pieneen kaappiin huoneeni toisella puolella. Harry ottaa sieltä pienen pyyhkeen ja käy kastelemassa sen, ja pian ja tunnen kuinka hän pyyhkii kostealla pyyhkeellä vatsani puhtaaksi, ja sen jälkeen takamukseni.
Harry kävelee takaisin vessaan, jättäen likaisen pyyhkeen sinne. Tunnen kuinka ilta auringo osuu jalkohini, kun makaan alasti sängylläni pieneen sykkyrään keräytyneenä.
"Olet niin kaunis." Harry sanoo, hymy hänen huulilla. "Näkisitpä itsesi nyt, hiukset sekaisin, posket punastuneet. Olet kaunis." hän toistaa, ja annan hänelle pienen hymyn.
"Tule tänne." mumisen väsyneenä, ja viiton häntä tulemaan sänkyyn kanssani. Harry vetää peiton meidän molempien ympärille, ja asettaudun hänen kainaloonsa, ja hän kietoo kätensä ympärilleni.
"Harry." kuiskaan hänen rintaa vasten.
"No?" hän kysyy, hänen henki kosketten hiuksiani.
"Musta tuntuu että rakastan sua." henkäisen, ja hän on hiljaa hetken, ja minua rupeaa pelottaamaan että ehkä se oli liian aikaista sanoa ne sanat.
"Minäkin rakastan sinua, Louis." Harry vastaa, ja painaa suudelman päälaelleni. Hymyilen hänen ihoa vasten, ja voisin vaikka lyödä vetoa että en ikinä ole ollut näin rakastunut. Harry on valloittanut sydämmeni, ja vaikka se ajatus pelottaa minua hieman, luotan silti häneen. Luottaisin vaikka henkeni hänen käsiin tässä vaiheessa.
♡ ♡ ♡
mun smut = cringe :-DDDD
vote & comment (♡'౪'♡)
YOU ARE READING
𝑨𝑵𝑮𝑬𝑳 • 𝑳𝑨𝑹𝑹𝒀
Fanfiction♡ Tarina jossa viaton, lähes enkelimäinen poika nimeltä Louis rakastuu mystiseen mieheen nimeltä Harry, tietoisena siitä että Harry saattaa olla vaarallista seuraa ♡ highest ranking: #9 in fanfiction © yatacuo