❁ I'm your little babydoll ❁

314 33 7
                                    

Heräsin tutuissa käsivarsissa, Harryn kasvot painautuneena niskaani, hänen lämmin henkäys kutittaen minua. Räpyttelin silmiäni hetken, ja haukotus karkasi huuliltani. Käännyin ympäri niin että olin kasvotusten Harryn kanssa, ja hymyilin kun näin nukkuvan Harryn. Hänen silmät olivat kiinni, pitkät ripset koskettaen hänen poskipäitä, ja hän tuhisi hiljaa unissaan.

"Harry." kuiskasin, ja silitin hänen poskea. Kuiskasin hänen nimen uudestaan, ja pian hän avasi silmänsä pienesti. Kaunis hymy levisi hänen huulille, ja hän painoi pehmeän suukon huulilleni.

"Tämä on varmaan paras näkymä mihin ihminen voisi ikinä herätä." Harry sanoi, ja punastuin. "Vosin sanoa samaa." sanoin, ja hän haukotteli, venytellen käsiään.

"Mitä haluat tehdä tänään?" Harry kysyi, ristien kätensä päänsä taakse. Kohautin olkapäitäni, miettien.

"Haluaisitko mennä shoppailemaan? Ehkä elokuviin?" hän kysyi, ja hymyillen nyökkäsin. Heräilimme rauhassa, ja Hary ehdotti että menisimme suihkuun. Riisuduimme molemmat, ja Harry kantoi minut kylpyhuoneeseen, vastoin tahtoani.

"Laske minut alas." inisin ja hän naurahti, mutta laski minut alas. "Ilkeä."

"Mutta sä rakastat minua." hän sanoi, omahyväinen virnistys hänen huulilla.

"Enpä olisi siitä niin varma." sanoin, ja käännyin pois hänestä, astuen suihkuun. Kun Harry ei seurannutkaan minua, käännyin ympäri ja näin kuinka hänellä oli loukkaantunut katse kasvoillaan.

"Harry,- luulitko oikeasti etä tarkoitin sitä? Sinä höpsö, tietenkin rakastan sinua! " huudahdin, ja vedin hänet suihkuun kanssani. "Älä tee enää noin." hän mutisi.

"Anteeksi, Hazza." sanoin, ja pussasin hänen poskea. Harry pesi minun hiukset, ja minä pesin hänen, ja siinä meni hetki aikaa koska Harry ei malttanut pitää käsiään erosta vartalostani.

"Harry, tätä menoa emme pääse ikinä pois täältä." nauroin, ja hän suuteli kaulaani kun kiemurtelin hänen syleilyssä.

"Ei se minua haittaisi, se tarkottaisi että saisin nähdä sinut alasti koko ajan." Harry vastasi ihoani vasten, ja huokaisin. Hän on ihan mahdoton.



Pääsimme kuitenkin suihkusta pois jossain vaiheessa, ja olimme pukeutumassa.

"Mitä minun pitäisi pukea?" kysyin, kääntyen Harryyn. Harry hymyili ja käveli luokseni, ja auttoi miua valitsemaan vaatteet. Valkoiset farkut, vaalean punainen ohut villapaita, valkoiset alushousut, nilkkasukat ja pieni paperilennokki kaulakoru jonka Harry oli antanut minulle jonkun aikaa sitten. Hymyillen katsoin itseäni peilistä, tyytyväinen ulkonäkööni. Kuivasin ja harjasin vielä hiukseni, laitoin vaaleanpunaista huulipunaa ja suihkautin hajuvettä kaulaani, ja olin valmis.

Harry oli laittanut valkoisen t-paidan päälleen ja pillifarkut jalkaan, ja hän näytti todella hyvältä, vaikka ne olivatkin ihan tavalliset vaatteet.

"Onneksi olin tuonut nämä vaatteet tänne." hän sanoi, kuivaten hiuksiaan pyyhkeellä. Harry oli tuonut pari omaa vaatekappaletta asunnolleni, koska vierailimme toisillamme jatkuvasti niin ei tarvinnut aina käydä kotona vaihtamassa vaatteita. Olin myös itsekin vienyt vaatteita hänen kämpälle.

"Jep." sanoin, ja kävelimme molemmat keittiöön. "Syömmekö täällä vai ulkona?" kysyin.

"Syödään vain ulkona." Harry vastasi, ja otti lompakkonsa ja kännykän pöydältä. Laitoin kännykkäni, huulipunan, avaimet ja olin juuri laittamassa lompakkoni myös laukkuuni, mutta Harry sanoi että minä en tulisi tarvitsemaan rahaa mukaan.

"Minä maksan kaiken tänään." hän sanoi eteisestä, vetäessään kenkiä jalkaan. Huokaisten, jätin lompakkoni keittiöön ja seurasin häntä eteiseen.

 𝑨𝑵𝑮𝑬𝑳 • 𝑳𝑨𝑹𝑹𝒀 Where stories live. Discover now