1. kapitola

42 7 1
                                    

Každý na tomto světě v podstatě jen hledá toho, se kterým by chtěl strávit každičkou chvíli. Ať už je to kamarád, drahá polovička nebo domácí mazlíček. Mně, je to jedno. Mým osudným protějškem zůstane stále jedna a ta samá věc, kniha. Každý kdo mou maličkost zná, bere mě za vášnivého knihomola ať už jde o historii, romány nebo fikce.Je mi to jedno, protože žádnou jinou zálibu nemám.  I když ano, velice ráda peču a vařím. Pro koho? Tak pro sebe a mého drahého bratra. Kdysi ještě pro matku, ale od doby co si šla vsadit už jsme jí neviděli. Takže já? Pracuji, starám se o bratra a ještě ke všemu studuji. Včera přišel Tony, tak se jmenuje brácha,  s nápadem, že si pořídíme mazlíčka. A také kvůli informaci, že by měl brigádu si to hned rozmyslel.  Jaké je mé zaměstnání? Servírka a urovnávačka knih v knihovně. Ano, určitě si říkáte že taková práce snad ani neexistuje, jenže to je tak, když někoho z nouze přemluvíte. A jo! Zapomněla jsem na jméno. Jmenuji se....

,,Safiro!"  ale ne..zase to připálil.  ,,Ono to hoří!" 
,,Říkala jsem ti, ať tam tu omáčku nedáváš." říkám si spíše pro sebe a stále se dívám do deníku, do kterého se mi z nějakého důvodu nechce napsat pravé jméno.
,,Safiro! Pojď sem!"  volá znovu. Než stačím přiběhnout, už se bratr a celá kuchyň nachází v dešti. Opět nám náš detektor kouře zachránil byt.
,,Musíš neustále experimentovat na hotovém jídle?" ptám se bratra.
,,Když ono to nebylo ochucený!"  brání se.
Beru ze šuplíku lžíci a naberu kousek jeho výtvoru. Ví co se chystám udělat, couvá. ,,Jsi jako malý, ochutnej si svoje jídlo." usměju se. Kroutí hlavou na odpor. ,,Tak co jsi to za kuchaře?"  
,,Profík." prohrábne si své zlaté vlasy. 
,,Ach, ano." beru hrnec a dávám ho na stranu. ,,Musel jsi zabít celý hrnec, který by nám jinak vydržel na tři dny. Zase." 
Povzdechl si ,,Tak, uděláme kachnu?" 
,,Půjdeš jí koupit?" pozvedla jsem pravé obočí.
Bere svůj mobil a vytáčí nevím koho. ,,Dobrý den, prosím dvě šunkové pizzy."   A je jasno..

Věnováno mojí opoře, která to se mnou dávala při hovoru :D  K.

V srdci drakaKde žijí příběhy. Začni objevovat