Siz sevgililer gününde arkadaşlarınızla beraber lüks bir restorant a gelirsiniz. Yemeklerinizi yer bol bol eğlenirsiniz. Daha sonra arkadaşlarınız birer ikişer kalkmaya başlar. Siz de kalkmak için hesabı istersiniz.
Yağmur:Canım ben ödiycem
Siz:Yağmur bu konudaki hassasiyetimi biliyosun. İtiraz istemem.
Yağmur:Tamam canım sen öde biz gidiyoruz o zaman Yarın görüşürüz..
Siz:Tamam canım görüşürüz.
Dersiniz ve hesabı ödersiniz. Tam çıkacakken en arka masada Jess i görürsünüz.
Sonra biraz daha dikkatli bakınca Muslera nın da yanında olduğunu görürsünüz. Daha sonra heyecenlanarak yanlarına gidersiniz.
Siz: Bi fotoğraf çekilebilir miyiz. Ben çok büyük hayranınızım.
Muslera: Hayır şimdi olmaz.! Lütfen yalnız bırak bizi.
Siz: Ama nolur lütfen
Jess: Aa yeter be git başımızdan! (tövbe tövbe. tamam sakinim..)
Siz ağlayarak koşa koşa dışarı çıkarsınız ve birden bir siren sesi duyulur.
Herkes dışarı çıkar. (Nando da tabi)
Nando dışarı çıktığında kalabalık bir topluluk görür.Kalabalığı yararak olay yerine ulaşır.
Yerde kanlar içerisinde birisi yatıyordur.
Muslera:Dağılın biraz kalabalık yapmayın açılın. Ambulans arayın.
Daha sonra yerde yatan kızın dikkatlice yüzüne bakar. Evet evet o kız sizsinizdir.
Muslera: (içinden) Aman Allah ım bu o kız. Off ben ne yaptım ya.(bağırır) Ambulansı arasanızaaa
Muslera size kötü davrandığı için çok üzülmüştür. Başınızda durmuş kafanızı eliyle kaldırmıştır.
Nando: Uyan diyorum uyan ya nolur. Bak uyanırsan yemin ederim istediğin kadar fotoğraf çekiliriz. (gözünden bir damla yaş akar)
Ambulans diyorum yaaa aradınız mı hadiiiiiiiiiii.
Jess: Hayatım bıraksana onlar götürürler. (tövbesteyşın ya allahım sanane ölüyoz burda)
Nando: Ya Jess bi sus ya. Kız benim yüzümden bu halde.
Jess: Ama ben çok üşüdüm
Muslera: (bağırır) Atla taksiye git o zaman!
Jess taksiye atlar ve eve gider.
Daha sonra ambulans gelir.Sizi sedyeye aldıklarında Muslera kolunuzdaki dövmeyi görür: KOLUNUZDA SONSUZLUK İŞARETİ VARDIR VE İÇİNDE "FERNANDO MUSLERA" YAZIYORDUR.