Daha sonra ambulans gelir.Sizi sedyeye aldıklarında Muslera kolunuzdaki dövmeyi görür: KOLUNUZDA SONSUZLUK İŞARETİ VARDIR VE İÇİNDE "FERNANDO MUSLERA" YAZIYORDUR.
Nando kolunuzdaki dövmeyi gördükten sonra daha çok üzülür...
Sizi hastaneye getirirler. Nando da arkanızdan arabayla geliyordur. Siz hastaneye varırsınız. Acilen ameliyathaneye alırlar çünkü çok kan kaybetmişsinizdir.
Nando hastaneye varır. Hemşireye:
Biraz önce buraya bi hasta getirdiler. Kaza geçirmişti. Nerde?
Hemşire: Adı ne
Nando: Off bilmiyorum ki. Ama daha yeni getirdiler ambulansla
Hemşire: Hmm tamam. Ameliyattaymış. 5.katta
Nando:Teşekkürler. der ve koşa koşa yukarı çıkar.
Nando geldiğinde doktorların hepsi ameliyathaneye doğru koşuyorlardır. Muslera bitanesini tutar.
Muslera:Doktor ne oldu?
Doktor:Doktor:(adınız) hanım çok kan kaybetmiş. Acilen kan bulmamız lazım.
Muslera: kan grubu ne belki bulurum
Doktor: (kan grubunuz)
Muslera: Benim kan grubum (biliyorum klasik oldu ) da aynı
Doktor: Ama tek sizden yetmeyebilir
Muslera:Olsun siz alın
Doktor:Tamam o zaman. Hemşire hanım hemen beyefendi den 3 ünite kan alın.
Nando size kan verir.Hemşire kan alırken
Muslera: (içinden). (Adınız).. Adı (adınız) mış. Ne güzel isim.Offf Nando sırası değil kendine gel.
Nando size kan verir. Ameliyathaneden çıkarsınız.
Musi:Doktor bey (adınız) nasıl?
Doktor:Çok iyi hayati tehlikesi yok. Fakat sol kolu kırılmış ve bacağında biraz ezilme var.
Musi:Yani? Ne zaman çıkar?
Doktor: Şimdi uyuyor.Uyanınca bakarız
Musi:Peki tamam.Yanına girebilir miyim?
Doktor:Olur ama çok az.
Musi: Tamam
Musi sizin yanınıza girer ama siz uyuyorsunuzdur. Yüzünüze uzun uzun bakar. Çok güzel olduğunuzu düşünür.Saçlarınıza dokunur.Sonra birden elini çeker.
Kendi kendine:oğlum napıyosun sen? Jess var olmaz.Ama ben onu sevmiyorum ki? Sevmesen nolcak sanki bu kız yaptıklarından sonra seni kabul mu etçek? Ah Nando salak Nando. Naptığının farkında değilsin..
Sonra siz uyanmadan odadan çıkar. Siz uyuduğunuz için duymamışsınızdır.
Ertesi gün Nando odanızdan çıkan hemşireye: Nasıl?
Hemşire:Uyandı.Doktoru çağırmam lazım.
Muslera uyandığınızı duyunca heyecanlanır.Neden böyle heyecanlandığını anlayamaz. (salak seviyon mk )
Doktor sizin odanıza girer.
Daha sonra çıkar. Muslera doktora: Ne olur bişey söyleyin meraktan ölücem.
Doktor: Hanımefendi uyanmış.İsterseniz yanına girebilirsiniz.Akşama taburcu olabilir.
Muslera hemen bir çiçek alıp sizin yanınıza girer.
O içeri girdiğinde siz ağlıyorsunuzdur.
Muslera:...................................