bölüm 12

254 8 0
                                    

Beraber bi bara gidip içki içerler. Nando çok sarhoş olmuştur.

Pati onu odasına götürür. Muslera da sarhoş olduğu için (NO AYRINTI).......

Muslera sabah uyanır ve yanında patiyi görür.

Pati:Günaydın aşkım

Muslera: Ne aşkımı? Biz naptık??? off başım çatlıyo.

Pati: Hatırlamıyomusun aşkım bana dün ne kadar güzel olduğumu söyledin. Beraber olduk

Muslera: Sana güzel olduğunu söylediysem kesin sarhoştum. Kes şu saçmalığı ben (adınız) ı seviyorum. Yaptığımız hataydı. Yani ben sarhoştum. Bu olmamalıydı.

Pati: Hadi diyelim gece sarhoştun. Sahilde beni öperken de mi öyleydin?? Benimle oldun. Duygularımla ve benimle oynayamazsın! Beni ortada bırakamazsın!!!

Muslera bu arada apar topar üstünü giyiniyodur.

Muslera: Bak dün yaptığımız hataydı. Sahilde birden oldu. Öpüştük ve (adınız) bunu gördü. Beni terketti. Barışabilirdik ama bu olanları öğrenirse beni asla görmek bile istemez. Sakın patricia sakın! Bunu ne (adınız) ne de başkası öğrenirse senin için kötü olur!! 

Pati: Benim suçum mu? Zorla mı benimle oldun??

Musi: Ya sen ne gerizekalısın sarhoştum diyorum. Sen değildin. Bu yüzden bu konu bidaha açılmamak üzere kapanıcak!!

PAti: HAYIR!!!

Muslera ona tokat atar

Musi: Ben son sözümü söyledim. Olacakları sen düşün!! der ve kapıyı çarpıp çıkar.

Hemen eve gelir. Odaya çıkar. Ne siz varsınızdır ne de size ait bi eşya. Mektuptan başka..

Hemen açar ve okumaya başlar..

" Şebek Sevgilime." Muslera bu başlığı okuyunca istemsiz bi şekilde gülmeye başlar. Gözünden bi damla yaş gelmiştir. Hem ağlayıp hem gülmüştür.

http://www.youtube.com/watch?v=Z42k3LyfKNI bununla okuyun biterse bidaha açın.

Devam eder..

Belki de bu başlığı okuyunc gülceksin. o güzel gülüşünle..

Ama gülme..

Çünkü gülmek sana çok yakışıyo. Sadece benim yanımda gül..

Kimse görmesin. Benim gibi aşık olmasınlar sana.

Sadece benim yanımda konuş. Sadece benim yanımda şebeklik yap.Sadece benim yanımda ol..

Derdim eskiden..

Şimdiyse evime gidiyorum.

Çünkü sen aşkımıza ihanet edip çocukluk ARKADAŞI na koştun..

Peki benimle neden oynadın? Hani o yağmurun altında kurduğumuz hayaller gerçekleşicekti. Hani hep beraber olcaktık. Ben senden vazgeçmedikçe sen de benden vazgeçmicektin?

Ama tebrik ediyorum. Çok iyi oyuncusun.

Seviyorumlar, yağmur altında hayal kurmalar, Romantik anlar falan.

ALKIIŞ!!..

Ama süper oynadın. Sahi sen neden futbolcu oldun? Oyuncu olsan oskar alırdın. Başroller falan, süper teklifler yağardı..

Oskarlık diyorum ya. O derece iyiydi. Ama her ne yapmaya çalıştıysan bilmiyorum ama beni gerçekten inandırmıştın.

Belki senin duyguların, hayallerin, gülüşlerin sahteydi. Ama benimkiler sonuna kadar gerçekti. Belki de bunu okurken hala gülüyosun. Zaferr!! Konfetiler!!

İYİ İŞ ÇIKARDIN DOSTUM!! Beni kendine aşık ettin..

Şimdi kendinle gurur duy. Salak bi hayranını kendine aşık ettin. O kadar salak ki Senin adını koluna, kalbine yazmış. Hiç çıkmıycak bi leke gibi..

Evet ben salağım..

Sana inandım,güvendim. SENİN İÇİN ağladım..

Şimdi de cezasını çekiyorum.

Koskoca kalecisin, yakışıklısın da. Herkes sana hayran. Neden kendine başka bi oyuncak bulmadın..

Doğru söyle başından beri buluşup sahillerde köşelerde takılıyodun dimi. Ah pardon OTELLERDE de olabilir.

Belki de gerçekti yaşadıklarımız,hayallerimiz. diye düşünüp sana haksızlık etmemek için uğraşıyorum.

Ama bunun hiç bi açıklaması yok.. Yaptıklarının hiçbi açıklaması yok!

Gerçekse ben orda o lafları söylerken neden sustun..

Seni yerin dibine sokarken neden konuşmadın?

Seni dinlemediğimde kolumdan tutup zorla bi o daya kapatıp 'beni dinleyene kadar ordan çıkmıcaksın' demedin.

Koşarken hep dua ettim. Allahım nolur arkamdan gelsin. Hata olduğunu söylesin. Birden olduğunu döylesin. Bişey söylesin. Ben onu affederim. dedim. Ama sen gelmedin..

Eve gittim;

Yavaş yavaş toparladım eşyalarımı,

Yavaş yavaş yazıyorum bu mektubu.

Bi UMUT..

Belki gelirsin. O lanet ağzından bi iki kelime çıkar diye..

Ama gelmedin. Gelmiyceksin.

Zaten bundan sonra çok geç olucak.

Ben bu kapıdan çıktıktan sonra istesende gelemezsin.

Neye inanıcağımı, neye güveniceğimi bilmiyorum artık..

Tek bildiğim saçların,

Tek bildiğim gözlerin,

Tek bildiğim gözyaşlarım,

Tek bildiğim nefesin,

Tek bildiğim gülüşün.

Tek bildiğim uykudan uyandıktan sonraki o masum sersemliğin..

Tek bildiğim kendimi kaybetme derecesinde sana aşık olduğum..

Tek bildiğim senden sonra başkasını sevemiceğim.

Tek bildiğim sensin. Ve APTALLIĞIM..

Başka hiç bişey bilmiyorum.

SENİ ÇOOK SEVİYORUM..

ve ömür boyu sevicem.

Umarım bensiz daha mutlu bi hayatın olur..

ELVEDA Bildiğim Tek Şey

ELVEDA Başıma Gelen En Güzel Şey..

Muslera: Sensiz nasıl daha mutlu bi hayatım olabilir ki??

Hayranlıkla Başlayan AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin