Sabaha kadar oturur gündoğumunu izlersiniz.Kumsala birbirinizin isimlerini yazarsınız.Daha sonra eve gidip sarılarak uyursunuz.
Sabah uyandığınızda Muslera yanınızda yoktur.
Dünden kalan çamurlu kıyafetlerinizle aşağı inersiniz. Muslera ortalıkta yoktur. Ama kahvaltıyı hazırlamıştır.Bir de not vardır.
Notta;
Aşkım seni çok seviyorum.Hatırladıysan sana bi kahvaltı sözüm vardı. Şimdilik sana hazırladığım kahvaltıyla idare et. Daha sonra iki kişilik bi kahvaltıyla telafi edicem. Benim işim çıktı. Akşam geç gelebilirim. Seni çok seviyoruum. Öptüm..
Siz: Şebek dersiniz
Daha sonra duş alıp üstünüzü değiştirirsiniz. Daha sonra kahvaltınızı yapıp Nando'yu ararsınız.Ama telefon sesi yukardan geliyordur.
Siz yukarı çıkar telefonu görürsünüz. Nando telefonunu evde unutmuştur.
Telefonu kurcalarsınız. Nandoyla sizin salakça fotoğraflarınız vardır. Gülümsersiniz.Daha sonra bir mesaj gelir. Mesajı açarsınız.mesajda "nando hadi nerde kaldın??" yazıyordur. Siz futbolcu bi arkadaşı sanarak mesaj atan kişiyi ararsınız.
Mesajı atan patricia dır. Siz aradığınız sırada Nando gelmiştir.
Pati: Nando sen beni arıyosun?
Nando: Yoo aramıyorum
Pati: Bak. der ve telefonu gösterir. Muslera telefonu unuttuğunu anlar ve hemen telefonu alır kendisi açar.
Siz:Alo
Nando: Alo aşkım
Siz: Haa aşkım sen telefonunu evde unutmuşsun yaa
Nando: Aynen aşkım ya bende yeni farkettim.
Siz: Tamam ya bişey olmaz.
Nando: Kahvaltıyı beğendin mi?
Siz: Evet ellerine sağlık çok güzel olmuş Aşkım
Nando: Tamam hayatım. Ben şimdi kapatıyorum.Akşam geç gelirim sıkıldım biraz arkadaşlarla takılcam.
Siz: Tamam hadi görüşürüz. Bende çıkarım.Kızlara bakma bak döverim seni
Nando: Tamam aşkım bakmam sıkı giyin üşütme bak. üşütürsen hasta olursun. Hasta olursan ben üzülürüm. Kısa da giyinme. Pantolon giy. Şimdi bakarlar falan katil olmıyım. Tamam mı aşkım?
Siz: abartma aşkım yaa tamam tamam hadi bay
Nando: Görüşürüüz
der telefonu kapatır ve pati ye veriri.
Pati: Çok mu seviyosun onu?
Nando: Çook
Pati: e neden yalan söyledin o zaman??
Nando: çünkü kıskanıyo sonra.
Pati: sen bilirsin. Ee bugün beraber vakit geçirelim mi?
Nando: Olur. İstanbul u gezdin mi?
Pati: Yok daha fırsat olmadı.
Nando: e hadi gidelim o zaman. der
Siz evde oturursunuz. Televzyonda bişey yoktur. Siz de sıkılıp sahile gidersiniz. Biraz oturursunuz. Daha sonra arayıp Yağmur u çağırırsınız.
Yağmur: şştt güzellik naber
Siz:süper süper
Yağmur: Noldu?