bölüm 7

269 6 0
                                    

Burak ve yağmur sarılıp otururlar. Hep beraber kahvaltı yapar ve buraklara gider oturursunuz.

Burakla Yağmur mutfağa gider. Daha sonra birden Muslera nın telefonu çalar.

Arayaaann

Arayan Burak tır 

Muslera: Abi mutfaktan mı arıyosun beni 

Burak: Sen sus da hoparlörü aç beni dinle

Muslera: tamam der ve hoparlörü açar.

Burak: Biz aptal değiliz. Mutfaktan aramıyoruz sizi. Daha doğrusu biz mutfakta değiliz.  

Arkadan Yağmur un gülme sesleri geliyordur.

Burak: Herneyse  Biz Yağmur la nişan için kıyafet eşya falan almaya gidiyoruz.

Yağmur: Size de alcaz merak etmeyin  

Burak: Aferin benim akıllı aşkım 

Yağmur: Tenk yu canıımm 

Burak : Neyse hadi çifte kumrular  anahtarlar bende biz gelene kadar evden çıkamazsınız. Ne işiniz varsa halledin. Konuşun barışın.

Yağmur: Eğer geldiğimizde barışmış olmazsanız sizle bi daha konuşmayız ona göre.

Yağmur-Burak: Nihahahahaha!     Hadi baaay 

Siz: Hey hey hey!!

Telefon kapanmıştır.

Siz: Şebekler 

Muslera: Bu kadar süre bizden saklamalarına ne demeli? 

Siz:(gülersiniz)

Sonra sessizlik olur.Muslera ile birbirinizin gözünün içine bakarsınız. Sonra siz gözünüzü kaçırırsınız.

Siz: Ee biz napıcaz şimdi.

Muslera: Onların istediğini. Konuşucaz.

Siz: Neyi konuşçaz

Muslera: son olayları.

Siz: Kim demiş öyle bişey olcağını? ben ben gidiyorum mutfağa. Açım. Sen de başının çaresine bak.

Mutfağa gidersiniz

Muslera peşinizden gelir ve çekmeceden bıçak alır.

Muslera: Beni dinliycek misin?

Siz: Buna inanıcağımı sanmıyosun dimi  Hıh durma! Devam et! Umrumda bile olmaz.Zaten o kadar erkek olabileceğini sanmıyorum.

Muslera: Ya yeter artık! Biliyorum. Lanet olsun biliyorum çok üstüne geldim. Ama bu kadar ceza çok fazla değil mi?! Durmadan bağırıyosun, beni dinlemiyosun. Ağır laflar söylüyosun.Ama..

Siz: ama sı ne Muslera ha ne?

Muslera:Ama bunlara rağmen ben seni çok seviyorum ve seni çook özledim.

Siz: Şeey,been

Muslera: Hiçbişey deme.Ben olanlar yüzünden hala seni suçlamıyorum. Tüm suçu kendimde arıyorum. Tamam kabul. Hepsi benim suçum. Ama biraz sen de denesen? Biraz da kendnde suç arasan?

Siz:Ben özür dilerim  (ağlarsınız)

Muslera: Özür dilemene gerek yok. Umrunda olmadığımı söyledin ya. Hiçbir özür bunu kapatamaz.Evet. Belki sen bişey yapamazsın. Ama ben yapabilirim.(ağlayarak) sana kendimi affettirebilirim. Ne kadar ERKEK olduğumu gösterebilirim.

Der ve bıçağı karnına batırır.

Siz: hiiiihh. Musleraa. 

Ağlamaya başlarsınız ve ardından ambulansı ararsınız.Daha sonra Muslera nın başına geçersiniz.

Siz: Heey nolur bırakma beni  Söylediğim herşey için özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim. Sen benim umrumdasın. Hem de hiçkimsenin umrumda olmadığı kadar umrumdasın.Belki de en çok bu yüzden,bu yüzden sana daha çok kızıyorum.Bilmiyorum. Nolursa olsun sen başıma gelen en güzel şeysin.

Muslera: (adınız)

Siz: Sen bayılmadın mı?

Muslera: (ağlayarak) Hayır. İyiki de bayılmamışım. Belki de ömür boyu duyamıycağım şeyler duydum..Hem ben kolay kolay bırakır mıyım seni.

Siz: Şş yorma kendini der ve öpersiniz.

Muslera nın gözyaşlarını silersiniz.

Muslera: İşte şimdi ne olursa olsun umrumda değil. Ölsem de olur.Sen beni seviyosun ya 

Siz:Ama sen ölürsen ben naparım?

Muslera bayılmıştır.

Siz hemen burağı ararsınız.Olanları anlatırsınız.

Ambulanstan önce onlar gelir ve apar topar hastaneye gelirsiniz.

Muslera nın midesi yırtılmıştır. (allah korusun lan) Hemen ameliyata alırlar.

Burak:Hep bizim yüzümüzden ya of lanet olsun

Yağmur:Neden böyle salak bişey yaptık ki

Siz: Bağırırsınız. yeter artık yeter. tamam kesin. olan oldu. Ama ona bişey olursa asla kendimi affetmem.

Doktor ameliyathaneden çıkar.

Siz: Muslera nasıl? İyi mi?

Burak:cevap versene be adam.

Doktor:.........................................

Hayranlıkla Başlayan AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin