bölüm 13

262 6 0
                                    

Umarım bensiz daha mutlu bi hayatın olur..

ELVEDA Bildiğim Tek Şey

ELVEDA Başıma Gelen En Güzel Şey..

Muslera: Sensiz nasıl daha mutlu bi hayatım olabilir ki?? Keşke böyle olmasaydı. Keşke o yağmur altındaki geceye geri dönebilseydik. ama merak etme herşey düzelicek diyip apar topar evden çıkar.

Sizin evinize gelir.

Kapı çalar siz gider kapıyı açarsınız.

Karşınızda Muslera yı görünce kapıyı suratına kapatırsınız. 

Bu sefer cama vurur pencereden bakar siz gidip perdeyi kapatırsınız. Ağlamaya başlarsınız.Muslera da ağlıyordur. Daha sonra Muslera durmadan zile basar. Hiç elini çekmez. Siz de en son dayanamayıp kapıyı açarsınız.

Siz: Ne var?

Muslera: Kayıp bi aşk. Suçlu bi insan. Kırık bi kalp.

Siz: Aferin iyi çalışmışsın hadi güle güle. dersiniz tam kapıyı kapatıcakken ayağını kapıya koyar.

Siz: Yaa bırak bak sapık var diye bağırırım

Muslera: İstediğin kadar bağırabilirsin.

Siz Muslera nın ayağına vurursunuz dengesini kaybedip yere düşer.Kafasını vurur ve bayılır.

Siz: Hey kalk bu sefer olmaz. Seni affetmiycem. Kes şu numarayı.

Ses yoktur.

Siz: Heey sana diyorum.

Hala ses yoktur. Siz endişelenip hemen başına gelirsiniz.

Siz: Hey Muslera kalksana.Şşşt. Musleraa?

Ses gelmeyince siz ağlamaya başlarsınız. Hemen nefesini kontrol edersiniz. Bayıldığını anlayınca koltuğa kadar taşıyıp yatırırsınız. Başında ağlamaya başlarsınız.

Muslera kendine gelir.

Musi: (adınız)

Siz: Muslera. Hemen yüzünüzü silersiniz. İyi misin?

Musi: Biraz başım ağrıyo.

Siz: İyi önemli bişey yoktur

Muslera: Sen ağlıyosun.

Siz: Hiçte bile.

Muslera: Sen beni seviyosun. Bunu gizleyemezsin.

Siz: Mektubumu okumadın mı aptal. Ben seni sevmiyorum diye yalan söylemedim. Seni seviyorum. Hemde çook seviyorum. Daha önce hiçkimseyi sevmediğim kadar.

Muslera: Bende seni çok seviyorum. Nolur bunu bize yapma.

Siz: Biz??

Muslera: Biz.. Ben seni çok seviyorum.Hatalarımı affettiremem belki ama yeni bi sayfa açabiliriz. Beraber yapabiliriz.

Siz: Nasıl? o kadını öpen dudaklarınla mı söylüyosun bunu? beni aldatan kalbinle,bedeninle mi??

Muslera: (adınız)

Siz: Bana bi açıklama yap. Sadece bi açıklama çok şey mi istiyorum. Ama sen sadece susuyosun. Ben konuşuyorum ama sen susuyosun

Muslera: Açıklamama izin ver o zaman.

Siz: Artık çok geç

İkiniz de ağlıyosunuzdur.

Muslera:Hiçbişey için geç değildir (adınız). Belki de şimdi konuşmazsak herşey çok geç olucak.

Hayranlıkla Başlayan AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin