#Baş belalari

91 12 4
                                    

Ben kapıda gördüğüm kişilerle şok oldum. Ve bi anda ayağa kalkınca herkez bana döndü;

" Sizin benim okulum da ne işiniz var ? " dedim.

Selin bana " Sude ne yapıyorsun? " dediğinde Selin e aldırma dan karşımdakilere bakmaya devam ettim.

Onlarda bana şaşkınlıkla " asıl senin burda ne işin var? " Dediklerinde sınıfta bir kaç öğrenci bizim hakkımızda konuşmaya başladı lar.

Müdür bi anda " herkez sussun, çocuklar sizde kendinizi sınıfa tanıtın " dedi. 'Ben Baran Demir , Deniz  Soysal , Mert Kaya' diye sırayla  kendilerini tanıttiklarinda daha çok sinirlenmistim üçü de zengin zuppesiydi. Ben böyle sinirle onlara bakarken müdür :

" evet şimdi arkadaşlarınıza okulu gezdirmek isteyen varmı? "

Diye sorunca ben ve Selin dışında sınıftaki bütün kızlar parmak kaldırdı. Müdür konuşmasına devam ederek

" Sude sen gezdirmek istermisin? " Diye sorunca " Hayır! " diye sitem ettim.  Müdür bana ' heralde disipline gitmek istiyorsun ' bakışı atınca ne kadar itiraz etsem de kabul ettim.

Teneffus Zilinin çalması yla kendime Lanetler ederek tam sınıftan çıkarken baş belalarinin sesini duydum.

" Bize okulu gezdirmeyecek misin? " Diye sorunca " Hayır ne haliniz varsa görün bana bulasmayin." Dedim.

İçlerinden Mert olanı bana " Ama müdür seni gorevlendirdi, Sude. " Dediğinde sinirlendim aklıma müdürün o annemden bile korkunç bakışı gelince içimden küfürler ederek söyle dedim.

" Off tamam hadi düşün önüme! " Diye bağırdım.

..............................................................................................................................

"Ve burası da son olarak okulun yüzme kulübünün havuzu."dediğimde onlarda :

"Ya olum havuz çok güzel biz de mi acaba havuzun yüzme kulübüne gelsek lan, hem güzel kızlarda olur burda. "

Dediklerinde sinirlendim daha okula yeni gelmişlerdi ne bu acele.
Bende " tur bu kadar defolun gidin başımdan " dedim.

Ve bişey demeleri ne izin vermeden arkami dönüp yürümeye başladım. Tam Kantine gidicekken ders Zilinin çalması yla sınıfa doğru yöneldim. Sınıfa girdiğimde herkez yine bana bakıyordu, bende onlara aldırma dan sırama geçtim.  Selin , Emreyle sohbet ederken beni gorunce aceleyle yanıma gelip o saçma soruyu sordu.

" Sude sen bu sınıfa yeni gelen erkekleri nerden tanıyorsun? " Diye sorunca tam cevap vermek için ağzımi açtım ama öğretmenin içeri gelmesiyle Seline:

" kanka Teneffüste anlatırım." Dedim. Oda " tmm " dedi.

Ayy ders Edebiyat hiç sevmem hocanın  anlattıklarıyla uykum gelirken sınıftaki fisildasmalar yükseldi hocada bunu fark edince

" çocuk lar sessiz olun sanırım bir yer düzenlemesi yapmam gerekiyor. " dedi .

Hoca neredeyse tüm sınıfın yerlerini değiştirmişti son bir kaç öğrenci kaldığında sınıfa bodoslama giren üç hayvan gördüm .

Hayır anlamıyorum öğretmenler bu üç tane gereksize neden bişey demiyor lar . Şuan onların yerinde ben olsam sınıfın içinde üçüncü dünya savaşı çıkardı ben böyle düşünürken öğretmen

" gelin çocuklar Deniz sen Emre nin yanına , Mert ve Baran sizde onların önüne oturun ." Dedi .

Teneffus Zilinin çalması yla Selin i beni sorgu ya tutması bir oldu bende  kendimi Kantinde buldum her zaman ki masamiza oturup o baş belalari ni nerden tanıdığımı anlatmaya başladım.

Okul BelalılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin