Mert :
-Saat kaç ya bu alarm niye çalıyor ? Alarmı kapatıp ayağa kalktım banyoya felan girdim çıktım. Ve evet şimdi yoldayım dün Sude nin bana yaptığını çok pis ödetcem ona. Beni öyle bırakıp gitmek neymiş görcek o. Böyle düşünürken okula vardım bile arabadan inip okula girdim ama bişey dikkatimi çekti. Girişteki panoda bu hafta sonu okulumuzda düzenlenen kostümlü partiye gelmek ister misin ? yazıyordu. Uwww bu harika, planım için muhteşem oldu. Eğer Sude de bu partiye gelirse Planımı bu partide gerçekleştirebilirim. Hadi bakalım. Sınıfa çıktım içerde Bizimkileri gördüm ama çokta tınlamadım. Zaten onlara sinirliydim bunu sonra anlatırım. Sude ye baktım tek başına oturmuş müzik dinliyodu gözleri kapalı, dudakları hafif önde insanın ısırıp,emesi,yalatması geliyodu. Saçmalama Mert ya mal mısın nesin her kızın yaptığı gibi müzik dinliyor konuyu nereye getirdin aklın fikrin belaltı. Herneyse gittim yanına oturdum beni fark etmedi. Napsam acaba, EVET küçük bir cincivitlik yapabilirim. Eğilip dudağını öptüğüm an gözlerini kocaman açtı ve kulaklıklarını fırlattı.
- Napiyosun sen ya gerizekalı, embesil, özürlü, beyinsiz, aptal, salak, mal, amip idiotu.
- Oha Oha yeter kızım ne bağırıyorsun. Delirdin mi ?
- Evet delirdim. Delirttin beni oldumu delirttin. Diyip koşarak sınıftan çıktı. Naptım ben şimdi yaa. Sadece şaka yapmak istemiştim.Sude :
Hemen sınıftan çıkıp tuvalete geldim. Amacı neydi bu çocuğun artık sinirlerimi bozmaya başladı. Kendimi onun karşısında güçsüz hissediyorum. Ağlamaya başlamıştım. Noluyo yaa ben niye Ağlıyorum ki şimdi. Ama bir türlü kendimi Tutamıyorum . Bu çocuk artık moralimi bozmaya başlamıştı. Artık eski Sude olmalıyım. Ah evet kaba, sinirli, umursamaz, halime geri dönmeliyim. Hemen kendimi toplayıp sınıfa gittim. Mert e tip tip bakıp yerime oturdum. Çok şükür kendi yerine geçmişti. Ben ona böyle bakınca, oda bana anlamaz bir şekilde bakıyodu. Selin bu halimi görünce ;
- Noldu lan sana ? Dedi. Bende ;
- Sonunda umrunda olabildik Selin hanım dedim. Oda bana ;
- Saçmalama Sude ben farkındayım 2 gündür sende bir haller var.
- Bugün kızlar gecesi yapalım taammı.
- Tamam kankimmm. Diyip sarıldı.
Biliyodu çünkü kızlar gecesinde anlatcağımı. Tabi bide ona hesap sorma faslı var. Neyse akşam düşünürüm bunu derken, nöbetçi öğrenci sınıfa girdi.
- Bu hafta sonu okulumuzda kostümlü parti var. Katılmak isteyen herkes gelebilir. Diyip çıktı.
Ne kostümü, ne partisi moralim bozuk benim hafta sonumu yatağımda panda gibi yuvarlanarak geçirmek, dizi izlemek istiyorum. Ne kadar ergen bulsanızda "Skam" izliyorum ve evet William ve Noora ya bayılıyorum. Ama benim aşkım Penetrators CHRİS tabiki.😍😘💋💜
Ah Herman Vah Herman sen benim olsan bu akşam. (Azdım yine)Ben Herman la değişik fanteziler kurarken. Selin bana dönüp ;
- Kanka akşam skam izleriz demiii. Diyip gözümün içine bakmaya başladı. Benim kankam olmak bunu gerektirir. Aynı şeyleri nasıl düşünüyoruz yaaa yerim ama bir sıkıntı var.
- Hem kanki Isak ı çok özledim. Ahh evet sıkıntı bu işte bende Isak ı sevmiyorum yani sevmiyorum denmezde her neyse.
- Tamam kankim izleriz umarım Chris aşkımı bu sezon daha çok görürüz. Dedim. Amin inş.
- Yaşasın kızlar gecesi bizi bekle.diye bağırdı. Tabiki bunu duyunca ilk Mert bize bakmadı. Saçmalamayın Lütfen !!!!
Bu arada ders boştu Hocamı gelmemiş ne bu sırada zil çaldı. Biz Selinle kapıdan çıkarken Mert yanıma Zümbellah gibi bitişti. Sonra kulağıma eğilip ;
- Eminim kızlar gecesinde ki pijamalarinla çok seksi olursun bebeğim. Diyip bana göz kırptı ve yanımdan ışınlandı. Allahım ya bu çocuk harbi amip. Neyse ya sıkılmayin bizde ışınlanıyoruz.
***************************************************************
Selinle bizim eve geldik. Önce mutfağı talan edip yemek yedik daha sonra eve gelirken aldığımız abur cubur poşetleriyle odama çıktık. Pijamalarimizi giydik ve yatağa yattık. Hadi soru sorma zamanı :
- Selin kankacım bana söylemek istediğin bişey varmı bebeğim ??
- Varda yok yaaa çok kızcağın bişey ama
- Olsun kankim söyle sen ben sana hiç kızar miyim?? (Kizarsin)
Bana tip tip baktı daha sonra :- Söylüyorum o zaman. Dedi.
- Söyle hadii.
- Biz Baranla çıkıyoruz.
- Biliyodum. ( Kapak )
- Ne, nasıl, kimden, Ne zaman ???
- Öff bi sus kendim gördüm sariliyodunuz birbirinize ahtapot gibi.
- Kızdın mı ?? Ayy yerimm.
- Tabiki kızmadım mal. Dedim. Sonra bana sinsi bir bakış attı ve
- Sıra Sende o zaman. Dedi.
Bende herseyi anlattım. Selin şuan napiyo peki ?? Hemen söyliyim Tabiki GÜLMÜYO.
- Kanka hafta sonu partiye gidiyoz demi ??
- Nayn. NooraCosplay ( Evet şuan Skam izliyo olabiliriz.)
- Niye yaa Baran da gelcek miş hadi bizde gidelim hem Mert te gelcekmiş.
- Banane elin çocuğundan. Mertten BAAAANEEEE.
- HII Sanane. Dedi. Bir yandan bakış attım ve sustu. Hahaha Yaşasın KÖTÜLÜK.
- Beni Kırcan mı şimdi bir parti için. Oww Hayır yavru köpek bakışları dayanamam ki.
- Öff yaa tamam kıyafet senden o zaman.
- Ayy yaşasın seni çok seviyorum Bebeğimmmm. Diye bağırdı.
Allahım yaa neyse uyuyoz biz partide görüşürüz By By.
Vote ve Yorum Lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Belalıları
ChickLitKapıda gördüğüm kişilerle şok oldum ve bir anda ayağa kalkınca herkez bana döndü. "Sizin benim okulum da ne işiniz var? "dedim. şaşkınlıkla " asıl senin burda ne işin var ?" dediler.