#Mertcik

62 9 6
                                    

-Offf bune yaa bu çalar saati kim bulduysa bugüne kadar üretilen bütün saatler boy boy götüne girsin. (Amin)

Yine saçma alarmla kalktım bu lanet güne açıkçası hiç okula gidesim yoktu ama evde oturup annemin o suratını çekmektense okul a giderim daha iyi.

Ayaklarimi yataktan aşağıya sarkittim ve bilgilerin yüklenmesi ni bekledim 98,99,100 ve darararammmm. Umarım bugün okula Mert sapığı gelmez dün ne olmuş tu öyle neyse hemen kalkıp banyoya girdim. İşlerimi halledince çıktım ve okul üniformami giydim. Yenisini alsam iyi olurdu bune böyle küçük orospulara benziyo rum bu etek niye bu kadar kısa. Hemen evden çıktım. Bugün yürüyerek gidecektim, zaten evden erken çıktığım için rahatça okula yetişebilirdim.

Okula yaklaştığımda karşı yola kafamı çevirmiştim. Ve o ne öyle aman allahim TÖVBESTEYŞIN resmen, bak sen şu bizim orospu şeytana eğer şuan halüsilasyon görmüyosam, karşı yolda Selin ve Baran sariliyo lar. (OMŞET)

Ben bunu Selin hanima sorarım totoş kankam ya malmı ne bide Baran yani BARAN.

Okula girdim ilk defa sınıfa girmekten korkuyodum. Hemen kendimi toplayıp sınıfa daldım aman ne harika sınıfta 6 kişi var ve bunların 3 ü arkada lak lak yapıyo, 2 si camdan dışarı bakıyo ve biride bana bakiyo. Evet o biride Mert oluyo aman ne harika.
Sırama doğru ilerlerken onun yanından geçmek zorundaydim.
Tam yürümeye başladım,sınıftaki ler dışarı çıkmıştı. WTF.
Nasi ya ben bu malla sınıfta tek başıma mı kaldım ama bu haksızlık. Ben tam Mert in yanından geçiyordum ki bacağımdan
kavrayıp beni kucağına çekti BENİ. NEEEEEE. Bide bu kısacık etekle hemen kalkmaya çalıştım ama nafile. Resmen şuan kilodumun üstünde onun kucağındaydım. Birden eli kalçalarımı sıkma ya başladı o anda gözlerim yerinden çıkacaktı sanki hemen ona:

-Napiyosun be salak. Diyip kollarını ittirmeye çalıştım ama çok güçlüydü. Gözlerime bakıp.

-Senin o Harikalar Diyarında keşfe çıkıyorum. Dedi.

Altımdaki sertliği hissedince kendimi resmen inlememek için sıktım. Ahh yapma ama ben tahrik olamam demi. Aklıma bir cincivitlik geldi. Hemen üstünden kalktım ve kapıya doğru gittim.
Arkamdan gelmeye başladı ama kapıyı kitlediğimi görünce durdu. Arkami dönüp saate baktım dersin başlaması na 20 dk vardı. GÜZEL. Bana şuan piç Smile atıyordu. Salak birazdan ben sana göstercem. Bana doğru gelmeye başladı ben duvara yapışınca kendini bana bastırdı güzel planım a başlama sırası, kollarımı ensesine birleştirip kendime çektim ve dudaklarına yapıştım. İlk bi anlamasada GERİZEKALI ( tabi onun Jetonu 8 köşeli olduğu için ) ama sonra bana karşılık vermeye başladı.

***************************************************************

Şuan nemi yapıyoruz. Son dersin bitmesine 10 dakika var ve ben Mert in sinirli bakışlarıyla kesişiyorum.

Neden mi hemen anlatıyim :

Planımı harika bir şekilde uyguluyodum. Mert çoktan hem benim hemde kendi kıyafetleri ni çıkarmış sadece iç çamaşırıyla duruyoduk. Zilin çalmasına 8 dk vardı. Bende hemen Merti sıranın üstüne yatırıp,onun tam şeyin e oturmuştum yazık nasılda inliyooo. Salak birazdan o görür. Kendimi ona iyice sürttüm. Artık altımdaki o şey iç çamaşırlarımızı delicek gibi olmuştu. Ve son 5 dk YESS. Şimdi gör Mert bey 3 dakikadır Mertin ellemediğim yeri kalmamıştı. Ve hala altımdaydı. En son dudağına bir öpücük bırakıp. Üstünden kalktım. O ne olduğunu anlayamadan çoktan üniformami giymiştim.

-Noluyo yaaa.

-Üzgünüm Mertcik benim gitmem lazım.

-Sude nereye.

-Sanane hadi by by.

-Ben sana bunun hesabını sorarım. Dedi. Tıslayarak yazık öyle şiş şiş kaldı.

Ve durum bu, ondan sonra Mert 2 ders girmedi sonra geldiğinde, inmiş olduğunu gördüm ama fazlasıyla bana sinirle bakan gözlerle karşılaştım. O dersten beride gözler aynen bana öyle bakıyo.

Ama iyi oldu ona HIH ÇOK TA FİFİ.

Okul BelalılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin